Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Сертификатът „Коректна фирма” е последната онлайн маркетинг иновация

Специален софтуеър показва на клиентите кои са компаниите с добра репутация
Ключови думи: сертификат коректна фирма, онлайн маркетинг, иновативен софтуеър, изследване, негативни мнения, фирми, интернет, Европа, България, Мартин Вангелов, Флагман
Нов вид онлайн маркетинг набира скорост в България от началото на годината. Сертификатът „Коректна фирма” е базиран на авторски алгоритъм - софтуерна програма, която се нарича Коефициент на мненията. Той проверява т. нар „чувствителни фрази”. Това е сбор от различни фрази, думи и изрази, които по един или друг начин негативно описват действията на дадена фирма. Изследват се само негативните мнения в интернет, тъй като те са по-достоверни.

Всичко това се прави за улеснение на потребителите, които могат много бързо да проверят дали компанията, с която искат да работят за в бъдеще, е надеждна.

Управителят на "Коректа фирма" Мартин Вангелов

„Самият сертификат е безплатен. Най-важното нещо е електронната визитка. Тя представлява един мини уебсайт. Фирмите получават потребителско име и парола и по всяко едно време могат да влязат и да попълват данни в тази електронна визитка. Ние имаме доста добра SEO оптимизация и тази визитка излиза на челна позиция в търсачката Google. Веднъж активирана, електронната визитка остава в интернет, тя не се трие. Това е нов вид реклама, позитивна и с добро. Всеки един потенциален клиент, който иска да използва услугите на дадена фирма, може много по-лесно да провери дали тя е коректна. Това става само с едно кликане в интернет. Ние гарантираме, че фирмата е проверена и хората могат спокойно да използват нейните услуги”, каза управителят Мартин Вангелов.

Сертификатът „Коректна фирма” съществува на европейския пазар още от 2013 г. В момента той се издава в 8 държави, сред които са Чехия, Франция, Унгария, Полша, Румъния и Словакия. „Коректна фирма” стъпва на българския пазар едва в началото на тази година, но вече над 5 000 фирми ползват услугите на този иновативен онлайн маркетингов инструмент.

21 август бил Световен ден на секса Идеята за създаването му е била да се популяризира отговорното сексуално поведение Американски военен кораб горя 12 часа край Окинава Двама моряци са леко ранени
Полиция ще помага за охраната на пощите при обмяната на левове в евро Ето какво сподели водещ политик Българин с голямо провинение в Централна Европа Спряха го дрогиран, с кола пълна с наркотици, при това неизправна, той веднага си призна, че е употребил дрога
Кошмар с трима убити по време на футболен двубой Драма в Южна Америка Полицията във Варна търси 16-годишния Георги Момчето е изчезнало в началото на седмицата
Мъж поиска да му уголемят най-милото, вместо това разсеян уролог го отряза Тежък инцидент в чужбина Зрелищна катастрофа в Равда "Хонда", с разсеян шофьор, счупи пътните ограждения и се озова на тротоара
86-годишен лекар прави любов по 4 пъти седмично с младата си съпруга Алберто споделя, че човек трябва да опитва да е физически активен цялостно Драмата със "Северен поток" продължава Украинец бе арестуван за потенциална атака
Спортна журналистка разпали фантазиите на фенове Тя разбира много от футбол и е чаровна Празнува един от най-успешните българи Паро Никодимов става на 80