Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

"Щрабаг" ще ремонтира пътя Поморие – Ахелой

За изграждането на допълнителни платна на пътя Бургас - Слънчев бряг във въпросните участъци се говори от години
Ключови думи:
Дружеството "Щрабаг", собственост на австрийското "Бау Холдинг Бетайлигунгс Акциенгезелшафт", ще ремонтира пътя Поморие – Ахелой срещу 16.47 млн. лева без ДДС. Това става ясно след отваряне на ценовите оферти в процедурата за реконструкция, включваща изграждане на второ платно от км 212 до км 217 и от км 210 до км 215 на пътя Слънчев бряг – Бургас.

Търгът събра четири оферти: на "Щрабаг", "Трейс груп холд", "Автомагистрали Черно море" и Обединение "Слънчев бряг" ("ПСТ груп" и "АБ инвест НН"). До отваряне на цените достигнаха само строителната компания с австрийски собственик и "Трейс груп холд". Те имат равен брой точки на техническите оферти – 75. Това прави "Щрабаг" победител с цена от 16.47 млн. лв. Ценовото предложение на "Трейс" е 16.97 млн. лв.

Ремонтът ще се финансира от бюджета на Агенция "Пътна инфраструктура". Срокът за изпълнение на обществената поръчка е 12 месеца.

Важен участък

Първокласният път 1-9 Слънчев бряг – Бургас е един от важните за региона с целогодишен интензивен трафик. Проектът цели да се повиши безопасността на движение и да се облекчи трафика между Ахелой и Поморие. Началото на реконструирания участък при км 212 е от бъдещия обходен път на гр. Ахелой, а краят е при бъдещия обход на гр. Поморие при км 217.

В момента текат процедури за избор на изпълнители за двата обхода. Търгът за този на Поморие с прогнозна стойност 20 млн. лева събра осем оферти. Проектът за обхода на Ахелой в момента се актуализира.

И дълга история

За изграждането на допълнителни платна на пътя Бургас - Слънчев бряг във въпросните участъци се говори от години. Проектите се забавиха заради отчуждения, спорове на черноморските общини с държавата за финансиране и липса на пари за самия ремонт. Средства се търсеха от оперативните програми, програма "Транзитни пътища" на Световната банка и в крайна сметка правителството реши да плати от бюджета. Пътят е натоварен целогодишно, а след проливни дъждове миналата година беше залят от вода и временно затворен. През летния сезон пък интензивността на движението е толкова висока, че задръстванията са ежедневие и изнервят превозвачи и туристи.
2
Коментара по темата
2.
Driver
18.07.2015 10:59:52
Флагман, така както сте посочили километрите, трасето на две нива ли ще бъде?
1.
асд
17.07.2015 20:23:31
Начи супер след 10 години може и да направят 20км отсечка .при положение ,че обектите в бс ги правят по 50м улица с 2 платна за 3 месеца напи смятай
  Добави Коментар
Фермери в Гърция протестират На Крит е напрегнато Два самолета се сблъскаха на летище В САЩ
Мистерия в Пирин! Арестуваха мъж, обявен за починал през 2013 г. Куриоз в страната Страшен екшън край Криводол, криминално проявен наби медик Нападението стана в село с 800 жители
"Мелиса" отне живота на 46 души Жестоко бедствие Пребиха жестоко медицинско лице Роднини на нападателите се събраха пред Спешното отделение на болницата във Враца
Карлос Насар взима съдбоносно решение Саботират ли в България Херкулес? Президентът Радев: Задлъжняването е факт Държавният глава с тежки думи за правителството
Убийство в центъра на София, извършителят се издирва Не са ясни мотивите за фаталното деяние 8 красиви имена празнуват Има много народни вярвания
Баща уби сина си с бонбони за Хелоуин Обезумелият мъж искал да вземе пари от застраховка Гърми огромен скандал с двама от мъжете в "Ергенът" Здравеняк нагруби музикант