Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

В сигнал до Флагман: В магазин „Intersport” в мол „Бургас Плаза” са груби и арогантни с клиентите!

От известната спортна верига грубо отказали да подменят дефектна стока или да върнат пари за нея, както е практиката в цяла Европа
Ключови думи: интерспорт, дженко българия, спортен магазин, адидас бургас, ръкавици арена
От арогантно и некоректно отношение на продавачи към свой клиент в магазин „Intersport” в мол „Бургас Плаза” се оплака нашият читател Валентин Д. Самият той закупил в неделя скъпи ръкавици за плуване, които обаче се оказали на дупки. Вместо да му подменят стоката на следващия ден или върнат парите, както е практиката в магазините в цяла Европа, служителите на спортната верига започнали да се държат подигравателно и цинично. 

„Закупих ръкавиците в 17.25 часа в неделя, заедно с друг артикул. Служителката на касата махна копчето-аларма и ми ги сложи отново в оригиналната торба на марката „Арена”, разказва ни нашият читател.
Когато се прибрал вкъщи Валентин видял, че и на двете ръкавици, където е стояла алармата, имало дупки.
Още на следващия ден той се върнал в магазин "Intersport" в мол „Бургас Плаза”, за да му подменят продукта със здрав. Представил и касовата си бележка.

„Продавачът ми се изсмя, каза, че вече съм плувал с ръкавиците и затова са продупчени. Според него даже били вече мокри! Това е грубо и недопустимо отношение към клиент!”, възмущава се бургазлията.
Във всеки западноевропейски магазин клиентът може да върне стоката в рамките на определен срок. Голяма част от търговците у нас също прилагат тази практика според законите за защита на потребителите.
В магазин Intersport в мол „Бургас Плаза” категорично са отказали да подменят стоката. Според тях вината била в клиента, а не в служителя, който неграмотно пробил с копчето-аларма неопреновата материя. За връщане на пари също не можело да става и въпрос. Отказали да дадат координати с шефовете им от фирмата представител на веригата Дженко България ЕООД - дъщерна на Fourlis Group.

Валентин Д. написал оплакване в книгата за рекламации към магазина, оставил ръкавиците, за което не му било издаден никакъв документ.

Според продавачите в рамките на няколко седмици на съответните ръкавици ще бъде направена експертиза, която ще каже от както точно са дупките.

Валентин Д. вече е подал сигнал в Комисията за защита на потребителите за отказана му до този момент рекламация.



31
Коментара по темата
31.
до доволен клиент
16.11.2014 16:54:37
хаха, колко ви платиха за този измислен коментар или ще получите само потупване по рамото от шефовете
30.
доволен клиент
14.11.2014 12:52:11
Редовно пазарувам от този магазин за цялото семейство.Персонала е много любезен и учитив.Имали сме дефекта стока и управителя ни обслужи компентно и по закон както е цитирала Еми .Смениха ни стоката , защото беше фабричен дефект.Препоръчвам на този клиент ,да разбере , че това са служители и те също изпълняват заповеди .Най малкото ако са ви реггистрирали ,по закон до 30 дена нямате право дори и да им викате.според мен ръкавиците са били малки и при слагането са се скъсали , мисля , че има номерация и господина да си провери .Сигурна съм ,че щом е платил толкова пари ги е огледал ,като ги е купувал.
29.
..
12.11.2014 11:35:25
Аз също мисля,че тази статия е простотия.Номер 28 е много прав с изказването си на клипчето ясно се вижда,че дупките са на няколко места-в областта на пръстите,дланите,едвали има 5 аларми на една ръкавица!!!
28.
Еми
12.11.2014 11:08:38
Като си говорим за КЗП и аз искам да цитирам нещо.
"За предявяване на рекламация е необходимо да пазите своята касова бележка, фактура, протокол или друг документ, доказващ покупката.
Търговецът е длъжен да впише рекламацията Ви в регистър за рекламации, независимо от това дали я счита за основателна или – не.
Ако търговецът приеме, че рекламацията Ви е основателна, то той трябва в едномесечен срок да извърши ремонт на стоката или да я замени с нова.Срокът започва да тече от датата на предявяване на рекламацията". Това съм го копирала от този сайт http://www.kzp.bg/
Така че магазинът е в правото си да задържи стоката за 30дни по закон.За мен рекламацията трябва да бъде категорично отказана. Нека Комисията за защита на потребителите да прецени.
Хубав ден на всички!
27.
гцк
12.11.2014 10:42:34
http://www.kzp.bg/
26.
Kъм Теодора
12.11.2014 10:26:50
Ей Теди ти много ли си красива????????????
Я прати някоя снимка да те обсъдим и теб. Сигурно си някой вмирисан сач от сливенската маала ама са праиш на оборотна.
25.
Бабанка
12.11.2014 10:08:13
Ха ха Сигурно пийналата продавачка е слагала алармата на ръкавиците и хубаво ги е надупчила. Сега се прави на ощипана. Ама как да не пие, толкова е грозна, че никой мъж не иска да и обърне внимание. А 13-ти: кух ще викаш на баша ти. Мога да имам и две готини мацки на вечер ако искам.
24.
Красен
12.11.2014 09:59:36
Магазина си е супер,неможе всички да са красиви важно е да си вършат работата!Аз лично съм доволен от обслужването с малка забележка,че има едно от момичетата което мирише на алкохол!!!
23.
lavender
12.11.2014 09:45:04
Господата от магазина да си приемат рекламацията и да не се правят на умрели лисици,щото си има европейски регламенти по които,потребителят има срок в който да върне стоката(срока е най-малко 7 дни).И да си обучат персонала как да слага маркерите по стоките,за да не ги съсипват.Аааа,и да добавя.....към обучението да включат и темата "Как да обслужим клиента вежливо,без да му говорим на ТИ и да обикаляме като патрули около него!!! "
22.
Теодора
12.11.2014 09:14:37
Каквото и да говорите има си значение как ще изглеждат продавачките и продавачите. Много е непиятно примерно като отида да си избирам ботуши и няква миризлива продавачка да ми се лепне и да почне: здравейтье.. Ко ши искатье и да върви на всяка крачка с мен. Ужас! А за персонала в този магазин наистина е от странджанските села и руенския балкан.
21.
хаха
12.11.2014 08:35:39
ЧОВЕКА СИ ОПИСВА ПРОБЛЕМА А ВИЕ ТЪПАНИ ОТКЛОНЯВАТЕ ТЕМАТА КОЛКО ГРОЗНИ БИЛИ ПРОДАВАЧКИТЕ
20.
До 18-ПФф
12.11.2014 07:01:54
Ти си неграмотен(а).По закон до 30 дни те могат да кажат дали ще удобрят рекламацията демек замяна с нова,ремонт или възстановяване на паричната сума!Стига вече сте се излагали прочетете си правата от елементарна обща култура.
19.
hihii
11.11.2014 23:53:09
mn ste smeshni.... tq kashlicata i prostotiqta ne moje da se skrie hahahha nai-groznite prodawachki wie tuk za reklamaciq li goworite ili prodawachkite shte ch""kate hahahha ne moga da razbera.
18.
ПФФФ
11.11.2014 23:38:09
Масово сте неграмотни!

Какви 30 дни? Ще му ремонтират ръкавиците ли?

ЩО ЗА ГЛУПОСТИ ДРАСКАТЕ???
17.
Бабанчо
11.11.2014 22:59:05
Точно така. Законовия срок е 1 месец, ама оплакващият се не си е прочел закона май. Хахахахах. Голям срам.
16.
Svilen
11.11.2014 22:17:17
Mn si prav te sa absoliutni vafli tia daskalcheta.
15.
Клиент
11.11.2014 22:12:38
Изцяло си противоречите прости животни!Като много разбирате от закони само да ви кажа,че по закон стоката се взема и няма какъв документ да ви се издаде,а има регистър с рекламации и точно по закон срока е 30 дни за даване на становище!!!!Спрете да се излагате!Те могат да ви мотат законно цял месец,а вие си се оплаквайте и си пишете по жалките сайтчета!ШМАТКИ
14.
Доволен клиент
11.11.2014 22:02:45
Споделям мнението на номер 12-Свилен.
И обслужването е добро и стоките също. Не съм забелязъл грозни момичета или момчета,а за лошо обслужване да не става и дума
13.
Бабанчо
11.11.2014 21:54:37
Не мога да се вдяна за какво се говори за грозни продавачки или за някакъв проблем. Мен много ме накефи Пича. Направо ми наля душата. А такива клиенти като тоз изобщо да не стъпват в магазините а да си пазарят по нета. Бабанка много си кух братле. Сигурно си и свръх грозник :)))))))
12.
Svilen
11.11.2014 21:42:02
Nai hubavia sporten magazin v grada!!! Ostavete gi na mira.
11.
dafuq
11.11.2014 21:39:36
Половината тука сте пропуснали проблема. Грубо отношение едно на ръка, кой както е възпитан. Мисля обаче, че ако ръкавиците наистина са били пробити от копчето-аларма, няма кво да ми се правят продавачи и т.н., те са си виновни и трябва да подменят дефектната стока!
10.
Бабанка
11.11.2014 21:25:02
Там работят най грозните продавачки в цял Бургас. Не мога да разбера, нарочно ли са ги избирали така по грозотия.
9.
Пич
11.11.2014 20:41:07
Г-н Валентин Д.
Искам да ви запитам какво разбирате от арогантно и некоректно отношение?
може би в един магазин трябва да ви оближат гъза за да сте доволен или нещо още по-специално. Като си пич на място си купи нови ръкавички.
Аман от такива паляци чесноооо.
Няма да прочетем един път нещо весело ами само се натоварваме с такива простотии.
8.
Емилия
11.11.2014 20:20:11
Не мога да разбера тези хора, които си нямат друга работа освен да се чудят как и по какъв начин да се заяйдат с обикновенните работещи хора. Мога да посъветвам господина да си прочете законите преди да се изказва. Именно, че има Комисия за защита на потребителите, която според мен е по-компетентна от господина.А за това, че не са любезни продавачите не може да се каже просто така, защото там допринасят и двете страни ( и клиента и търговеца). Търговеца цял ден обслужва всякакви клиенти и когато един клиент е сприхав и груб, съответно може и да не получи безброй усмивки и хубави пожелания от търговеца.Незнам какво да ви кажа... За мен този сигнал е малко нелеп и издребнял, но всеки си преценя сам за себе си. Както се казва в България "чудим се как да си избием комплекса върху някой друг"! На мен лично магазина ми харесва и когато ми се налага нещо ( най-вече за децата) си пазарим от там.
7.
Клиент
11.11.2014 18:32:17
Това само в България може да се случи,там ги вземат от кол и въже,нито са обучени как да се отнасят с клиента нито нищо,дори продавачите се молят да няма клиенти!Питайте ги с какво образование са,с някаква гимназиика,нямат нищо общо с търговска гимназия,където те обучават как да се държиш с клиента и да го убедиш да закупи от стоката ти!!!!
6.
Доволен
11.11.2014 17:02:54
Първо искам да споделя,че не съм служител и нямам никакви взаимоотношения с въпросната фирма,но доста често пазарувам от тях,за мен и семейството ми.До сега не ми се е случвало да попадна на служител с лошо отношение или нежелание да ме обслужи.Много зависи от това как клиента се отнася към продавачите,все пак те може да са си дали г...за под наем,но всеки който работи за някого го е направил.Все пак ние не сме нещо повече от тях,те също са клиенти в някой друг търговски обект.Не се дръжте пренебрежително утре може да са ваши клиенти.
п.с.Относно господина с ръкавиците,дано всичко да се оправи и рекламацията ви бъде удовлетворена.
5.
изцепен
11.11.2014 16:26:12
Там бачкат само грозотий
4.
Аз
11.11.2014 15:57:00
Там наистина са доста арогантни пазарувал съм от там и като поискам номер от някаква стока продавач-консултантите охкат,пъшкат нали дават ти нооо ако поискаш друг манее ще те изядат с поглед.Аз също работя в магазин дори и за по малко пари от тях но имам елементарно възпитание.Като си си дал гъза под наем ще не ами.......
3.
до1
11.11.2014 15:49:20
НАЙ ЛОШОТО Е ЧЕ ВСЕКИ ВТОРИ РАЗСЪЖДАВА КАТО ТЕБ В АНГЛИЯ ЗАЩО НЕ Е ТАКА ТОЯ ПРОДАВАЧ МИНАЛ ЛИ Е КУРС КАК ДА БОРАВИ С ВЪПРОСНИТЕ АЛАРМИ ЧЕ ТОЙ НА ДЕН АКО КЪСА ПО ПЕТ АРТИКУЛА. КАВО ЩЕ ИЗЛЕЗЕ НА КРАЯ ТРЯБВА ДА МУ УДЪРЖАТ РЪКАВИЦИТЕ ОТ ЗАПЛАТАТА И ТОЙ САМ ЩЕ ПРЕЦЕНИ ДАЛИ ДА ПРОДЪЛЖИ ДА РАБОТИ
2.
pluveca
11.11.2014 15:44:28
ДАЖЕ И ДА Е ПЛУВАЛ ТИЯ РЪКАВИЦИ ЕДНОДНЕВКИ ЛИ СА
1.
1
11.11.2014 15:42:15
сам си ги е скъсал,като ги е купувал къде е гледал
  Добави Коментар
Фънки призна за страшна болест Хилда Казасян направо изтръпна по време на шоуто от думите му Извадиха 15 кърлежа от тялото на дете след игра в парка Обработвани ли са тревните площи в София
Слави Трифонов се изправи на крака, напът е да пребори множествената склероза Шоуменът се подложил на експериментална терапия, която давала учудващо добри резултати Гърция отчете 16,5% ръст на постъпленията от туризъм Пристигналите в Гърция туристи през 2023 г. възлизат на 30,08 млн. души спрямо 29,875 млн. през 2022 г.
Козунак от Александрийско тесто! Уникален е! Приготвянето става бързо и лесно, а вкусът е повече от уникален – всички го харесват 110 лева - цената великденската трапеза за 4-членно семейство Това показват наблюдения на Института за социални, синдикални изследвания и обучение
Банките спечелиха 818 млн. лв. за три месеца Заемите надминаха 100 млрд. лв. КЗП-Бургас ще проверява агнешко, яйца и козунаци в търговските обекти преди Великден С особено внимание ще се следят стоките с етикети за биопроизход
Тази новина чакахме от синоптиците: Идете на Южното Черноморие, само там няма да вали! Причината за усилване на валежите е, че България се намира под южната периферия на антициклон, позициониран над Украйна и Молдова Мъж спука от бой 19 г. момиче, после го качи в колата си и си плю на петите Малко по-късно двете лица са открити в частен дом в града. Установени са видими следи от насилие върху момичето
Хапвайте това на закуска и кажете „сбогом” на излишните килца Днес сме решили да ви кажем какви неща трябва да включите в менюто си за закуска, ако искате моментално да се сбогувате с мазнинките Тръмп обеща 10% мито на всички вносни стоки Заяви приоритетите си за втори мандат пред сп. “Тайм”