Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Как немската верига „Лидл” подлуди майките от цяла България

Промоцията Stikeez излезе извън контрола на здравия разум, родители разменят в нета животинчета. „Искаш овца за слон?! Имаме 2 овци!”, пише гневна майка на друга, опитала се да я набута
Ключови думи: лидл стикита, стикита, размяна на стикита, хиполенд стикита, продавалник стикита
Немската верига за евтини бързооборотни стоки „Лидл” засенчи за няколко седмици всичките си конкуренти на българския пазар. Сложи в малкия си джоб „Метро”, „Билла”, „Кауфланд”, „Карфур” ... като накара хиляди родители да се подчинят на промоцията й и да пазаруват само от щандовете на нейните супермаркети. Гениално! Аз, която 10 години съм учила „Маркетинг” и трудно се поддавам на пазарни трикове, ги признах с тази им инициатива. За непросветените – „Лидл” предложи от 15 септември – 12 октомври колекция атрактивни гумени фигурки Stikeez /децата им казват стикита/,  като още в първия ден от представянето си пожъна огромен успех.

Серията от детски играчки се състоеше от 24 атрактивни фигурки в четири серии - океан, чудовища, джунгла и ферма. Те се даваха безплатно по едно срещу всеки 15 лв. от стойността на покупката в магазините „Лидл”. Истерията сред децата обхвана и майките. Хиляди малчугани от градините и по-малките класове от училищата бясно събираха стикита, все още продължават да разменят. Колкото повече стиката имаш, толкова по-известен си. В известните български социални форуми има специални теми „Размяна на стикита”, за родители е. Майки от цялата страна си правят срещи, за да разменят стикита. Разменят ги виртуално. Днес даже попаднах на възмутен пост от столична родителка, която се ядосва на друга за предложението й „Искаш овца за слон?! Имаме 2 овци!”. Лудостта е пълна.

„Билла” преди месеци също направи промоция със образователни стикери за водния свят, имаше и други кампании, които се посрещаха с радост от децата. Хипермаркет „Пикадили” на свой ред предложи албум с домашни любимци. „Карфур” от своя страна пък раздаваше срещу сумата от касовите бележки стикери с Барби за момичетата и Спайдърмен за момченцата. Нямаше обаче истерия, вманиачаване и лудост. Промоцията на Лидл се оказа шестица от тотото. Повлече нагоре и оборотът на магазини „Хиполенд”, които се усетиха кое е хитът на пазара днес и извадиха пакетчета с 3 стикита за 3 лева. И там малките гумени животинчета свършиха. Стотици хиляди бройки били продадени за два-три дни, коментира продавачка от магазина в Бургас. В сайта „Продавалник” някои майки вече правят бизнес. Продават едно стики срещу два лева. Има и опция за наддаване.

Аз като майка на първокласничка също се принудих да угодя на детето си. По принцип не съм клиент на Лидл, но насила запасих домакинството си със зехтин за година напред. Даже не знам как се случи, но всичко е в името на детето ми.

Поздравления за отдел „Маркетинг” на Лидл, както се казва „избиха рибата”.
8
Коментара по темата
8.
ponnka
25.10.2014 22:31:15
много луди хора има на тоя свят ей тц тц тц
7.
Александра
23.10.2014 22:29:25
В добре познатият китайски сайт aliexpres ги има 150 бр. За около 20$ :))хахах а тук са левче бройката..не,мерси!
6.
гошо
22.10.2014 15:12:55
Що не каьахте по рано че ги има в хиполенд да не трошим пари у да ва и ....
5.
Ицо
22.10.2014 14:49:00
Все се чудя колко трябва да се мразиш, за да си купуваш синтетика за храна?! Лидл, Пени, Карфур и пр. - еднакви боклуци под различни имена.
4.
Груйо
22.10.2014 12:34:29
Сега разбрахме защо си учила 10 години маркетинг и защо децата от малки ги комплексираме,че цял живот трябва да събират ненужни боклуци
3.
Николай
22.10.2014 12:06:49
Аз съм на 18 и ги събирах до онзи ден, наистина са гениални
2.
Груйчо
22.10.2014 11:52:23
бахти елементарната реклама ....
1.
Ай сиктир!
22.10.2014 11:24:18
А аз се чудя от де идват тия стикита. Тичам веднага към Лидъл.
  Добави Коментар
Австралия обяви национален траур след стрелбата в Сидни "Злото се развихри на плажа Бонди по начин, който надхвърля всяко въображение", каза министър-председателят Убит ли е Роб Райнер? Режисьорът и съпругата му открити мъртви в дома им в Лос Анджелис Легендарният режисьор на „Когато Хари срещна Сали“ и съпругата му са открити безжизнени в дома им – подозира се престъпление
Забрани за тирове и ремонти по ключови пътища преди празниците: Ограничения към Бургас и Варна Частично заледени пътища, гъсти мъгли и ремонтни дейности затрудняват движението Кой е Свети Марин и кои българи празнуват днес - 15 декември Днес Българската православна църква почита паметта на Свети Марин – мъченик, чиято непоклатима вяра вдъхновява хиляди. За имен ден може да поздравите Свобода и Марин
„Клечка кибрит“ на дует Paradox не гори, а пламти на върха на БНТ2 Песента на Симона и Диана от Бургас е на път да влезе в новогодишният епизод на националната телевизия като хит на декември  Кристиано Роналдо и разбитото Ferrari - инцидентът, който може да промени всичко Катастрофата стана преди 17 години
Мис Андреа „надебеляла“ за една нощ Според екипа на певицата, снимката е грубо фалшифицирана с фотошоп от анонимен профил, за да предизвика сензация Кой поръча Митко Маймуняка и защо убийството още не е разкрито Атентатът през 2002 г. поставя началото на края на ВИС-2
Цял регион е пред екокатастрофа, голям язовир е на път да пресъхне Настоящото състояние, при което в него има по-малко от 1.5 милиона кубика вода, е най-ниското от десетилетия насам Спортно училище „Юрий Гагарин“ отличи своите шампиони за 2025 г. За първи път бяха градени и ученици от прогимназиален етап
Вечеряйте между 17 и 19 ч. през зимата, за да сте здрави Ако искате да имате достатъчно енергия през зимата и успешно да се справите с вирусите, внимавайте не само какво ядете, но и кога, предупреждават диетолози Ромина скъса с русото: Вече е фатална брюнетка Ромина Тасевска изненада всички с рязка и смела промяна, която мигновено привлече вниманието в социалните мрежи