Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Лекари от Спешна помощ: Не можем да носим пациенти по-тежки от 80 кг

От Спешна помощ непрекъснато протестират за нещо и е крайно време там да се решат нещата със строги праила
Ключови думи:

Лекарите и сестрите от Спешна помощ са в шок, че може да им се наложи да носят пациенти с наднормено тегло на ръце. Вчера стана ясно, че линейките може да возят болни само до 80 килограма, а носилките също не издържат и често се чупят или огъват. "Как ще се справяме. Представете си двуметров мъж, който тежи 120 кг. На ръце как ще го носим, представете си само", ожали се доктор пред телевизионния екран.

"През деня е добре – все някой човек ще помогне за внимателното и бавно качване и спускане на носилката. Но през нощта е голям проблем, няма на чие рамо да се опреш”, алармираха шофьорите.

„Не стига, че с лекарите работим за жълти стотинки, но и условията на труд са ужасни, при условие, че се борим за спасяването на човешки животи”, категорични са хората.
А как ги принасяхте досега? Нали винаги има роднина наблизо, ще помогне, ядосват се близки на болни. Те пък попитаха, ако човек, тежащ 85 кг бъде блъснат от амтомобил на улицата, спешният екип ще го остави там да умре ли. 
0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Украински войници превърнаха BMW 7-Series в мобилна ракетна установка Военният хибрид залага на скорост и изненада, а не на броня Лионел Меси получи часовник за 1,1 милиона долара Легендарният футболист бе изненадан с един от най-редките модели на Richard Mille по време на обиколката си в Индия
Грешката, която качва разхода на гориво през зимата с до 2 литра на 100 км Покривна кутия, спаднало налягане в гумите и излишен багаж - зимни грешки, които струват скъпо Четвърти цвят на светофара: бъдещето на трафика с автономни коли Новата система обещава по-бърз трафик и по-малко емисии, но крие и рискове от киберзаплахи
ЕК отстъпва от забраната на ДВГ, но с нови условия, които може да убият автомобилната индустрия Производителите предупреждават: новите правила на ЕС за хибриди и емисии след 2035 са икономически неприложими Празниците насаме: как да превърнем самотата в грижа за себе си Коледа без близки не е провал, а шанс за тишина, осъзнатост и нови избори
2026: Годината, в която Близнаци, Везни и Водолей спират да отлагат съдбата си Годината отключва решителни промени за три въздушни зодии, които вече не могат да отлагат личния си път Предсрочните избори (не)избежни – 22 март или 5 април са най-вероятните дати Процедурата за мандатите започва, но партиите не показват воля за стабилно управление.
2025: Рекордна година за златото - поскъпване, търсене и интерес от българските инвеститори Цената на благородния метал скочи с близо 60%, а интересът у нас бележи исторически връх Мария Цънцарова не е освободена от работа бТВ води разговори за нови проекти с участието на Цънцарова през 2025 г.
РИОСВ потвърди: Производството на „Кроношпан“ е в екологичните норми Контролните измервания на РИОСВ и ИАОС не отчитат превишения на нормите за качество на въздуха във Велико Търново Игнажден чука на вратата: Вярвания, ритуали и как да посрещнем късмета Народни обичаи и забрани, свързани с началото на новата година според българския календар