Десет български моряци в капан в Пакистан
Около десет наши моряци са закотвени на кораб без ток, храна и вода в Пакистан.„Стоим като заложници” - такъв sms изпратил един от българите на съпругата си в Бургас. Корабът OSTSEE MERCHANT, на който се намират, е собственост на руска фирма и плавал под флага на Маршалските острови. Плавателният съд е в процес на продажба, но притежателят му и купувачът не се разбрали за цената. Това обяснили моряците на своите роднини, съобщи Нова телевизия. Корабът бил изкаран на плажа в Карачи,където носът му е отрязан за скрап, докато екипажът е на борда. Освен български, там има още 12 украински граждани, пише "Стандарт". Агент на бургаските моряци е V.Ship, с офис в Бургас. Няма български моряци заложници в Пакистан, заявиха от фирмата. Корабът е трябвало да бъде нарязан за скрап на корабното режище. Заради комуникационна грешка, капитанът го е изкарал на брега два дни преди сделката, обясни управителят на V.Ships, Милен Тодоров.По думите му на плавателния съд има вода и храна, а моряците ще се завърнат в родината до два дни. Утре ще бъде сключена сделката за нарязване на кораба, просто са го изкарали по-рано, каза още той. Освен капитана – Иван Чолаков, на борда на кораба има още няколко българи, уточниха от V.Ships. Кораб OSTSEE MERCHANT е трябвало да бъде изведен на корабното режище в Карачи в понеделник. След сключването на сделката за нарязването членовете от екипажа ще бъдат настанени в хотел. В момента хората се намира на плавателния съд. Лично капитанът е информирал бургаския офис на V.Ships, че на борда има провизии.Няма никакво място за притеснение, няма никакви заложници, категоричен е Милен Тодоров. Моряците обаче се притесняват да не останат там, твърдят техни блзки.
4
					Коментара по темата
					
				
									4.
								
								
										Absurd									
									
										25.12.2012 13:01:05
									
								
																	Точно това е траверса и както повечето път пак създаде абсурден репортаж. Оказа се че хората въобще не са били нито заложници нито блокирани. Тая е много зле.
															
							
						
									3.
								
								
										Българска работа									
									
										24.12.2012 10:56:54
									
								
																	Това е така заради алчността на българските фирми и компании в корабоплаването. В опита си да забогатеят бързо си играят с пресонала си, сякаш това са парцалени кукли без душа. На никой не му пука за работника. А между другото "траверса" Цеца ли е?
															
							
						
									2.
								
								
										Ани									
									
										24.12.2012 05:56:30
									
								
																	Писна ми вече от българските фирми!Съпруга ми е  втори пом.капитан и непрекъснато им сърбаме попарата!Първо  чрез менинг го пратиха на италиански кораб,който не беше плавал 5 години.Като го  пооправиха натириха всички българи един по един под предлог,че не се справят и сложиха на тяхно място италианците на готово.Пробния му срок беше изтекъл,но българския представител не само не го защити,а даже и си удържа 400 долара без основание и  без да представи  документ.Като се върна отново почнаха проблемите.В две  фирми едната бургаска,другата варненска  го изпратиха с контракт от 6 месеца,а не изкара повече от  месец и половина.Първо ги прекараха през опасен район с пирати,след това ги закараха в Индия и изкараха корабите на плажа.Продадени за скраб!Съответно никакво обезщетение,че са нарушили договора.Всички са мошеници!Никакви постоянни  договори,никакви осигуровки и заплати.Договор,ако  те вземат  и после на бунището.Но и в последно време съвсем се изхитриха:Вземат   филипинци,за да работят  по 2 години без да  слизат и да пестят разходи или я карат само на менинг,където  прибират пари без да носят отговорност за хората.
															
							
						
									1.
								
								
										Ислама									
									
										23.12.2012 20:29:23
									
								
																	Траверса пак не даде точна информация