Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Родителите на шестимата от Петрохан и Околчица ще съдят депутати за клевети

Какво се укрива, защо не се извадят всички данни по делото, попита майката на убития Николай Златков
Ключови думи: Ралица Асенова, протест София, убити Петрохан, Петрохан, Околчица, Николай Златков

Родителите на шестимата от Петрохан и Околчица ще съдят депутати за клевети. Това каза на протест пред Съдебната палата в София майката на убития Николай Златков. 

Хората блокираха за час и половина движението. Те настояват да научат пълната истина по разследването и трите жертви в Петрохан, и за телата, намерени под връх Околчица. 

Много от протестиращите носят в ръце жълто сърце, жълти лалета или балони, защото това е любимият цвят на 22-годишният Николай. Майките на загиналите отказаха да говорят с медиите. 

„Това, което се случва от месец и половина, е нечувано и нечовешко. Само преди десетина дни бях буквално сама, с близките, които са съсипано. Опитвахме се да се борим скришом. До такава степен нападението към нашите близки и към нас бе жестоко, ожесточено, че се криехме по паркове, срещахме се с изключени телефони, докато в един момент започнахме да си казваме, че не сме престъпници. Никой от нас и нашите близки не е направил нищо лошо. Те бяха убити“, заяви пред протестиращите майката на Николай Ралица Асенова. Тя изпрати и отворено писмо до всички медии, в което настоява за пълната истина, защото в черепа на сина й са открити два проектила. 

Жената иска всички да имат достъп до документите по случаите, защото според нея има голямо разминаване между датите и фактите. 

„Благодаря ви, че на повярвахте на този режисиран сценарий, който е нечуван. Как е възможно да имаме шест жертви и върху тях да се сипи какво ли не без нито едно доказателство!?“, попита Асенова. 

„Къде е семенната течност, която търсехте? Защо ни говорихте за това от седмици?“, добави тя. 

„На тези, които писаха за това в социалните мрежи искам да ви кажа: „След всички вас ще тръгна. Ще бъдете съдени. И да си изтриете профилите, няма да се получи, защото имам скринтшотове. Вие поругахте паметта на нашите деца и аз няма да ви го простя“, заяви майката на убитият 22-годишен мъж. 

 

„Всеки официален или не представител на тази държава, който си позволи да говори за педофилия, за секти, призовах да се извинят, защото има шест майки, страдащи за синовете си, но трябва да слушат нечовешки неща за тях“, добави тя. 

„Защо първото нещо, което са казали на двамата патолози в Петрохан и Околчица да търсят, е семенна течност?“, попита жената. 

„Педофилия е това, което те (б.а. разследващите) направиха със Сащо. Никой не излиза да се извини на родителите. Това нормално ли е?“, подчерта тя. 

„Защо не чуваме факти? Къде са трафичните данни? Завела съм искания. Не ми е отговорено“, сподели майката на Николай. 

„Защо не се разследва този случай, а ни убеждават, че синовете ни били виновни и някак си са се самоубили? Моля разследващите да ми обяснят как е възможно човек да се застреля два пъти с две различни оръжия, да е с разкъсани дрехи и с окървавени ръце, но да постигне този резултат! Това е безумие!“, подчерта тя. 

„Да се изсипва върху главите на тези шест прекрасни човека е отвратително. Кой стои зад това внушение, зад всичката помия, която се изсипа върху тях, за да може да се отклони вниманието на обществото, за да не се разследва трагедията. Точно това щеше да се случи, ако не бях събрала силите да правя това“, добави жената. 

Хората я прекъснаха с викове „Мафия“

„Не искам аз да съм в центъра на вниманието, а шестте жертви, защото тяхната памет бе поругана“, сподели съкрушената от скръб майка. 

„На погребението на Ивей възрастната му майка излезе с треперещи ръце, за да каже, че синът й не е самоубиец. Нормално ли е след един месец да моля да ми покажат трупа на сина ми, а прокурорът да повтаря, че не може?“, попита тя. 

„Какво правеха един месец във Враца с труповете на нашите деца? Надяваха се да ги вземем бързо и да ги погребем. Помията се изсипваше върху нас. От месец и половина не съм работила. Животът ни се преобърна. Никой от тях не бе престъпник“, заяви Ралица Асенова.

„Защо изнесоха измислени показания на свидетели публично? Защо не представиха на хората, които казаха хубави неща за синовете ни? Беше трудно да бъдат записани нашите, защото не са в услуга на тяхната версия. Ако не бях с адвокат, нямаше да ги запишат. Защо не кажат какво казаха децата, които бяха разпитвани? Часове наред без присъствието на родител те потвърждават колко прекрасни хора са убитите“, сподели тя. 

„Нормално ли е в дена на убийството полицаи да съсипват една стара майка с твърдения, че синът й е самоубиец, да й разказват как изглеждат труповете в Петрохан? Отивайки да давам доброволни показания, разследващият ми обясняваш, че аз не съм не съм познавала момчетата. В публичното пространство казах за завещанието. Някой нещо да говори за това?“, попита жената, а хората я прекъснаха със скандирания „убийци“. 

„Единственото нещо, което са правили тези шестима души, е да помагат на всеки с всичко. Никой от тях не е самоубиец. Време е да се разбере истината. Ще ни мачкат, ако ни е страх. Никой от нас не е направил нищо лошо. Какво се укрива? Защо не се извадят всички данни по делото? Защо някои изроди от парламента говорят за педофилска секта? Трябва да бъдат изметени!“, подчерта тя. 

„Публичното извинение вече не е достатъчно. Ако близките съберем сили, ще ги съдим. Ще стигнем до Страсбург. Всеки един от официалните лица ще отговаря за клеветите, лъжите, внушенията, които налагаха, съсипваха ни въпреки нашата скръб, обругаха името и паметта на нашите близки“, заяви Асенова. 

На протеста бе прочетено и посланието на Стела Димитрова-Майсторова. Майката на Ивайло Калушев коментира, че убиецът на шестимата в Петрохан и Околчица е кочината. Тя каза още, че убитите бяха светли личности, превърнати от мафията в боклук. 


 

78
Коментара по темата
78.
63 до 70 Р
15.03.2026 16:06:17
Не сте прочели внимателно написаното от мен.Или го тълкувате по-своему.Никъде не съм споменал,как обществото се справя с злободневните проблеми.Всеки за себе си или заедно.Писал съм ,че е заето и се мъчи с тях.Общо взето съм съгласен с вашето мнение,че не е достатъчно обединено и активно.Умишлено не съм го споменал - случайно някой от масата да не се припознае и засегне.Въпреки това в определени казуси, които касаят непосредствено и пряко съществуването му,обществото се държи именно, като такова.За огромно мое съжаление, споменатите злободневни проблеми умишлено се налагат от политиците ни, като такъв казус.Сега вече стигаме до логическата връзка, която правя за изявите на близките в момента.За да не се "взриви"обществото във връзка с конкретен злободневен проблем,който политиците биха могли да разрешат- прилагайки или изменяйки законовите норми, вниманието на обществото умишлено се фокусира другаде.Там където "всеки си измива ръцете" с едва ли не намесата на свръхестествени сили.///p.s. За паралелните светове съм съгласен с вас.Аз самият имам идеализиран такъв,а считам ,че и почти всеки човек има..За жалост се различава от реалния.Никога обаче не се стремя да вкарам или наложа моя свят над обществото " биейки тъпана",както е в случая с тези близки.Просто се стремя ,моите действия да се припокриват или доближават до тези ми представи.
77.
Развръзката
14.03.2026 19:01:18
Трябва да благодарим на родителите на момичето, споменато в последното писмо на баш ппедерунгела Калушев.
Точно реакцията на тези родители е принудила ппедерунгелите скоростно да се изнесат от Странджа, да върнат момичето и вещите му и да се подготвят с глад за прехода, който ни отърва от тези извратеняци.
В някакъв момент ще разберем и как точно тези родители са уплашили ппедерунгелите, защото предишните сигнали са оставали без последствия, задади връзките на ппедерунгелите с ДАНС, полицията и най-вече с политическите им спонсори от ППДерунгелската коалиция.
76.
до sis94
14.03.2026 18:35:17
Което е било позволено и всъщност привилегия на Калушев, не е било позволено на тримата, които определено са били най-долу в йерархията. Най-високо е стоял ламата педофил, след него двете момчета "прерожденци" или както там са се наричали и най-долу тримата мъже.
75.
sis94
14.03.2026 18:14:34
Не знам дали съм права, но си мисля, че Дечо, Ивей и Пламен не са били педофили.
74.
Hi
14.03.2026 18:06:59
И как така лидерите на няколко политически партии ще се наговорят ей така да лъжат, че е педофилска секта... То е ясно че имат информация.
73.
до всички чакащи отговори
14.03.2026 18:04:13
Отговорите отдавна са налице: един болен мозък с последователи, изгубили и последната си капка мозък, е злоупотребявал във всякакъв смисъл с приближените си и техните семейства, както и с политическите позиции на дс-отрочетата, които са навързани като свински черва с Лама-нпо-то. Само от уважение към трагедията на майките няма да напиша какво мисля за сектантските им мозъци и идиотските им действия, причинили загубата на собствените им деца. Бог да прости невинните младежи, въвлечени по най-перфиден начин в педофилския пърформанс на Каушев. Всички опити на ПП-ейската секта да изместят и подменят истината за Петрохан и Околчица са последните агонични гърчове на кретените с неолиберастка ориентация. Не вярвах, че ще го кажа, но респект към служителите в разследващите органи, които изтърпяват целия този пп-ейски вой на кретените, но не изваждат непоносимата истина наяве.
72.
ППЛГДБ+
14.03.2026 17:49:30
Жълтата ризка не може да скрие сивотата на политическото лицемерие. Въпросът е колко удобно ви е в ролята на "жертви", които сами копаят гроба на собствения си морал?
71.
ППЛГДБ+
14.03.2026 17:49:24
Жълтата ризка не може да скрие сивотата на политическото лицемерие. Въпросът е колко удобно ви е в ролята на "жертви", които сами копаят гроба на собствения си морал?
70.
p
14.03.2026 16:34:01
№63,родителите на жертвите не искам да коментирам,но къде го виждате това "общество"именно поради затъването на хората в злободневието,където всеки се мъчи да се спасява по своему!."Паралелен свят" имат не само лудите! А и творците във всички сфери на изкуството+всяка чувствителна личност!
69.
Не само, №63
14.03.2026 16:05:00
Тази жена каза, че Калушев бил завещал на двете момчета имуществото си. Сега тя се явява наследник на сина си. Не знам дали ще получи нещо, ако бъде обвинена в престъпна небрежност, както и онзи баща, който продължаваше да хвали Ламата, понеже така го чувствал.
68.
Ало
14.03.2026 15:14:03
Ти си много грамотен.
И задоволен/а не си мухаха. По запетайката познах.
67.
Това е нивото
14.03.2026 14:02:06
Тука коментират малограмотни пубери, недокоснати от женски ласки!
Назарян се изказа по грубо!
66.
956аз
14.03.2026 13:25:19
Жената Ралица се държи като сектантка която иска да запази легендата на Калушев и да продължи сектата.
Секс, пари това се нещата които мотивират зомбитата.
Ралица, Калушев и другите около тях са зомбита, които нямат капацитет да живеят обикновения и истински живот.
Кауша без да е бе млади момченца нямаше да има ищяк за живот.
65.
Спасител до 41 Възмутен
14.03.2026 13:06:09
Ще ти предложа една абстрактна аналогия.Идваш на плаж и решаваш да плуваш.Поставил съм черен флаг на поста.Ти въпреки всичко влизаш в морето и се давиш.Аз ли съм ти виновен? Това че майката е поверила детето си на Ламата е факт.Това е и първопричината тя в момента да се намира в това положение.Еквивалентно в дадения пример по- горе е твоето влизане в морето,въпреки поставения черен флаг.
64.
Спасител до 41 Възмутен
14.03.2026 13:06:04
Ще ти предложа една абстрактна аналогия.Идваш на плаж и решаваш да плуваш.Поставил съм черен флаг на поста.Ти въпреки всичко влизаш в морето и се давиш.Аз ли съм ти виновен? Това че майката е поверила детето си на Ламата е факт.Това е и първопричината тя в момента да се намира в това положение.Еквивалентно в дадения пример по- горе е твоето влизане в морето,въпреки поставения черен флаг.
63.
Shutter Island до 59
14.03.2026 12:55:14
Как се наричат в обществото : "...изключително неспособни хора, които са си измислили паралелен свят, за да се справят с реалността на битието" ? Моето определени е луди или психично болни.В дадения случай те продължават да занимават обществото с техния паралелен свят. Докато в реалния свят обществото е заето с злободневни проблеми и се мъчи да оцелее ден за ден.
62.
39 до 59
14.03.2026 12:35:35
Ок.Взимам си бележка.Понеже съм привърженик на лаконичния стил на изразяване ,за в бъдеще ще обобщя определенията за даден тип личности.Определенията 1 - Пача ( за жена ) ;2-Кавал ( за мъж) употребявам към личности, които винаги търсят вината в другите и отказват да понесат отговорност за собствените си действия.ОБОБЩАВАМ И ПРИЕМАМ , новата форма за двата рода- Щраус ( в смисъл ,че да си заровили главата) /// Моето старо определение - майка или общо казано жена , която отказва да види вината в себе си и обвинява другите за своите действия и Твоето -" изключително неспособна майка, която си е измислила паралелен свят, за да се справи с реалността на битието.". Не мислиш ли ,че е едно и също казано с различни думи? Какво следва сега - дуел по - словесна еквилибристика ли ще си правим? Предпочитам да се изразявам по- възможност с една дума.
61.
Пак аз
14.03.2026 12:25:06
Има един разказ на Селинджър, Идеален ден за лов на рибка бананка.
Брилянтен, някои неща от живота са необясними.
В един прекрасен ден си пръскаш мозъка....
Затова го карайте по-лежерно, големите играчи с нарцистично разтройство като Калушев свършват без музика и почести, в смъртта падат маските.
Майката на убитите момче е същият болен психопат, пача с нарчистично разтройство, готова за лудницата.
Дали ще намери истината, дали ще върне младия живот ? ? ?
Не, това е нейното поле на внимание, нейния час да блесне....:(
60.
Dime la verdad
14.03.2026 12:20:17
До 42 Реалист Защо възприемаш въпроса ,как се издържа,като нападка към майката? В контекста на целия случай до момента,това звучи съвсем логично.Вмъкна се политически привкус в казуса.Различните партии започнаха до употребяват предизборно и да го размятат из медиите.На този фон е напълно допустимо, близките на загиналите да са получили някакви стимули или обещания за да продължават " да клатят лодката" - да вдигат шум в публичното пространство.Из фактологията по случая стана ясно,че Сдружението , сектата или както там са се наричали е много добре финансово обезпечено.Същата тази майка говори и за завещание.Все неща, които повдигат въпроси.Въпрос с политическа насоченост - какво се случи междувременно с Бюджетът за миналата година, заради който падна правителството? Своевременно се изтеглиха и носи правителствени заеми за милиарди.....Това е много прост трик на фокусниците - докато публиката следи ръката изнесена напред,целия фокус се извършва с другата ръка.Така че , уважаеми г-н реалист ,научете се да използвате главата си по предназначение.Не само за селфита.
59.
До 39
14.03.2026 12:14:17
Грубата, суровата и жестока истина.
Светът ще е по-добро място ако спрем с илюзиите.
Не е Пача, а изключително неспособна майка, която си е измислила паралелен свят, за да се справи с реалността на битието.

"Ей пача,кое не ти е ясно? Синът ти не се е самоубил.Бил е убит от Иво Лама.Същият на когато ти собственоръчно си го поверила."
58.
Така е! Прав си!
14.03.2026 12:10:32
До 43
Правилно е да се поставят въпросите за бездействието на Институциите:
Защо службите, прокурорите и агенцията за закрила на детето не са предприели навременни мерки, въпреки че са знаели информацията?
Това е реален проблем, който касае сигурността на децата и доверието на обществото.
Критиката към институциите е легитимна и необходима, за да се изяснят грешките и да се предотвратят бъдещи трагедии.
Защо информация за местоположението на кемпера не е била споделена с обществеността, за да съсейства населението за бързо откриване на кемпера още докато са били живи хората в него? Това са легитимните въпроси, свързани с отговорност и прозрачност на институциите.
57.
Вие не сте човеци
14.03.2026 12:04:12
Да се твърди, че „майката е виновна“ за смъртта на сина си, е не само несправедливо, но и обидно за семейството, което вече страда.
56.
Аман вече с фалшивите ви измишльотини
14.03.2026 12:02:32
До 52
Прекратете веднага с тези измишльотини! Никой не знае какво се е случило зад затворените врати, а разпространяването на подобни спекулации е обидно, глупаво и опасно. Истината се установява в съда и чрез факти, а не чрез слухове и лични интерпретации в интернет. Който се хваща за такива истории, само показва колко лесно може да бъде манипулиран!
55.
Напротив!
14.03.2026 11:59:10
До 54
Не народа е повреден, а твоето мислене!
Абсолютно неприемливо е да се хвърля вината за нечии действия върху „майките“ по такъв архаичен и обвинителен начин! Това не е само нелепо, но и отвратително примитивно мислене.
Това е чисто и просто опит за облекчаване на личната или политическа вина, като се търси „виновен“ на удобно място. Подобни твърдения не само че са несправедливи, но и грубо обиждат семействата на реални хора. Съсредоточете се върху фактите и действията на тези, които действително са виновни, вместо да размахвате обвинения без доказателства и да унижавате невинни хора!
54.
Повреден народ
14.03.2026 11:25:59
Изумяващо е колко уж нормални и уж образовани хора са заслепени от политическото си пристрастие по ППДБ и не могат да видят очевидното - майките и на Калушев, и на двете момчета са се увличали по нещо, което да им дава чувството, че са различни и над другите хора, и което са предали на децата си, а оттам са предали и децата си на Калушев. Нека съдят, когото си искат, пък дано в съда лъсне истината, че вината за загубата им е тяхна - на "майките".
53.
Kylo Ren
14.03.2026 11:20:22
Това не самоубийство...
Какви са жертвите и с какво са се занимавали е друга тема...
52.
Когато съпругът на тази жена
14.03.2026 11:14:57
е посетил групата в Мексико, Калушев му е казал, че няма работа там. На бащата на момчето го е казал и го е отпратил!
51.
родител .
14.03.2026 10:02:29
Как си вярвате че може да ги осъдите тези депутати ккоито искат на ваш гръб да печелят изборите Тя прокуратурата е тяхна Явижте каква злостна кампания водят срещу МВР и служебното правителство .Жалко за нелепата смърт на тези младихора Колкото и да са въздрастни те за цял живот са деца на родителите си .
50.
родител .
14.03.2026 10:02:28
Как си вярвате че може да ги осъдите тези депутати ккоито искат на ваш гръб да печелят изборите Тя прокуратурата е тяхна Явижте каква злостна кампания водят срещу МВР и служебното правителство .Жалко за нелепата смърт на тези младихора Колкото и да са въздрастни те за цял живот са деца на родителите си .
49.
hgg_
14.03.2026 09:57:43
ZASHTO si ostavihte decata da gi otgleda nqkakav haho
48.
Марк Твен
14.03.2026 09:45:25
Борците срещу MAFIQTA излязохте дваж по-уродливи. Боклуци!
47.
007
14.03.2026 09:45:06
Тази майка счита сина си за различен,специален.Не се вписвал сред съучениците си.Той сам й го бил казал- че щял да променя света.Виждал аурите на хората.Всеки с отворено трето око го вижда това.Влиза в разкази как той й бил благодарил,че го оставила да живее както иска,демек това е негов избор.И как промени света като го убиха на 21- 22г?Глупости.На децата не бива да се иьпълняват вдички желания.Независимо убит или самоубит,това нямаше да се случи,ако Николай не е бил в тази среда.Може да са се случвали неща зад гърбовете на майките,когато те не са там.А ,ако Ламата наистина ги е убил- много лошо,това е още по- лошо.Бащата на Николай не случайно си е взел сина да го погребе.Явно й е показал,че нейните решения в живота са пагубни.
46.
:)
14.03.2026 09:34:54
Тая женичка няма ли друга блуза освен тази жълтата с която обиколи всички студиа по телвизиите?
45.
44
14.03.2026 09:30:09
да понесат отговорност,не паднат
44.
До възмутените реалисти по-долу
14.03.2026 09:13:53
Искате да кажете,че смъртта на синът и,не настъпила, поради нейното решение и последващото действие да повери отглеждането му на Калушев?!? В момента той е мъртъв - убит или самоубил се именно , защото е бил в тази среда.И не нападам никого, просто това е моят логически анализ на фактите.///..p.s. Определенията - Пача ( за жена ) и Кавал ( за мъж) употребявам към личности, които винаги търсят вината в другите и отказват да паднат отговорност за собствените си действия.///p.s.2.Да обществото има право да знае истината.За целта разследващите първо трябва да я установят.След всеки решава за себе си приема ли я или не.
43.
Еха
14.03.2026 09:10:24
Колко е елементарно да манипулираш ганьовеца. Подхвърляш му някакви неща, за да го възмутиш и той е готов.
Защо сега тази гей секта е скандална, а не е скандално, че от години службите, прокуриста и агенция за закрила на детето са знаели всичко, а нищо не са направили.
Защо че не е скандално, че от 3 февруари се знае в кой район е кемпера. Децата са били живи до 5-6 февруари, но никой не излезе да каже защо не беше уведомено населението от този район да си прегледа камерите и не са вдигнати дронове и хеликоптер. Все пак февруари има най-малко растителност и се търси цял кемпер.
42.
Реалист
14.03.2026 08:51:10
До 38 ???
Да нападаш майка, която е загубила детето си, с въпроси „с какво се издържа“ и да ѝ приписваш вина за трагедията е изключително цинично. Когато едно семейство преживява такава загуба, последното нещо, което заслужава, е обществен линч и морализаторстване от хора, които не знаят нито фактите, нито болката им.
Да, хората имат проблеми – сметки, цени, ежедневни трудности. Но това не дава право да се обезчовечава чуждата трагедия и да се хвърля вина върху родител, който вече плаща най-тежката цена.
Съпричастността и уважението не струват нищо, но показват много за това какво общество сме. Когато загубим тях, губим и елементарната си човечност.
41.
Възмутен
14.03.2026 08:49:14
До 39 Хммм...
Да наречеш майка, загубила детето си, „пача“ и да хвърляш обвинения по този начин е не просто грозно – това е пълна липса на човечност. Зад всяка подобна трагедия стоят разбити семейства и хора, които преживяват най-тежката болка, която един родител може да изпита.
Никой няма право да унижава и да сочи с пръст майка, която търси истината за смъртта на сина си. Ако обществото иска справедливост, тя трябва да започне с елементарно уважение и съпричастност, а не с обиди, омраза и безотговорни обвинения.
Трагедиите не са повод за злоба в интернет. Те изискват достойнство, съпричастност и търсене на истината – без да се тъпче болката на хората. Това е минимумът на човечността.
40.
Мнение
14.03.2026 08:46:55
Шест живота бяха загубени, шест семейства – съсипани, а обществото все още чака отговори. Когато има толкова много въпроси около трагедии като случаите „Петрохан“ и „Околчица“, най-важното е истината да бъде изяснена докрай. Близките на жертвите имат право на справедливост, а всички ние – на прозрачност и яснота какво всъщност се е случило.
Надеждата е институциите да свършат работата си професионално и без съмнения, защото само истината може да донесе покой на близките и доверие в обществото.
39.
Хммм...
14.03.2026 08:45:49
Ей пача,кое не ти е ясно? Синът ти не се е самоубил.Бил е убит от Иво Лама.Същият на когато ти собственоръчно си го поверила.
38.
???
14.03.2026 08:40:16
Тази с какво се издържа към момента? 80% от народът се чуди ,как да си плати битовите сметки и да насмогне на "замразените" цени в магазините отпреди въвеждането на еврото.А тази не се е спряла ,кога и остава време да работи? ///p.s. Да беше си поела отговорност,като родител още когато синът и е бил малък ,днес нямаше да ни занимава с последиците от нейните грешни решения.
37.
До 28
14.03.2026 08:36:33
Валери да седне на детектор- тогава ще му повярвам.Излезе съмнение,че някой го е бутал да дава тези сигнали,а като трябвало да говори със следовател или прокурор се отказвал.Защо?
36.
ФАКТ
14.03.2026 08:28:42
Ивайло Калушев е гласувал винаги за ГЕРБ, а Ивей е гласувал винаги за ПП, защото Васко Терзиев му е плащал?

ЛЪСНА ИСТИНАТА
35.
Айде започна се
14.03.2026 07:58:23
Кой ми пръдна в гащите?На ППрасите от ППтрохан пак някой друг им е виновен,че са изверги и уроди.Сега Славчо и бенда му са виновни.
34.
32 и 33
14.03.2026 07:40:57
А педофилите от Куку-бенд изнасилващи малки момиченца?

Слави педофил ли е? Какво се е случвало в шоуто?

ЗАЩО В БАЛЕТА Е ИМАЛО МАЛКИ ДЕЦА. БИЛО ЛИ Е ЗЛОУПОТРЕБЯВАНО С ДРУГИ ДЕЦА, КАТО КРИСИЯ?

ТОВА Е МНОГО ВАЖЕН ВЪПРОС, НА КОЙТО ТРЯБВА ДА СЕ ОБЪРНЕ ВНИМАНИЕ!
33.
Петроханска 3ка = 2ма мъже и един мъж
14.03.2026 07:35:53
- Възможно ли е мъж да забременее?
- Не, не в Петрохан опитите продължават.
32.
ПП Прераждане
14.03.2026 07:32:12
Подиграваха се с "израждане" и "вГъзраждане", а се оказаха обикновени ПДфили от партия ПП Прераждане.
Цъкахме с език когато хората от малцинствата си продаваха бебетата в Гърция, а тя каква излезе. ДС внуците си подаряват децата на изверги. Това ли ги индоктринираха в западните университети? Содомия. Измет!
31.
Къдравата Сю
14.03.2026 07:25:57
Ние сме на всеки километър, оттук до края на света.
30.
ША ГО НАКРИВИТЕ
14.03.2026 04:41:36
На депутатите,мамицата ви шопска педофилса.....педали смрадливи...изтрепете се...!!!
29.
?
14.03.2026 01:45:34
Много тъп въпрос от майката. Ами след като Валери са го разцепили от клатене не е ли логично да проверят и другите деца,? При наличието на толкова пениси под всякаква форма, какво да търсят отпечатъци от шефа на мексиканските картели ли,?
28.
Коко
14.03.2026 01:36:26
Няма никакви мафии, Валери когото наричат лъжец още преди 3 години е казал и предупредил ГДБОП, че Николай Златков е в опасност. После и Атанас Русев който познава Колушев също е потвърдил това. Това е от преди няколко години....
27.
Пиг
14.03.2026 00:48:54
Приготвяйте затвора.Смела жена браво!Само заради това си заслужава да се върнем в Бг
26.
Марина Абрамович
14.03.2026 00:33:56
21-я шушляк Лайновей,станахте битер плоскоземците,а си седнал да се оправдаваш.Глей си болното здраве и си вярвай,че днешната медицина ще те лекува вместо да сгъва пачките.
25.
Какво се случва?AMИ...
14.03.2026 00:27:57
Разбирам защо на този протест ги няма политическите им лидери от ПП–ДБ: Асен Василев, Ивайло Мирчев, Денков, Атанас Атанасов, парламентарната група (поне не ги виждам на снимките)...Няма ги, защото много добре знаят истината за „Петрохан“ и знаят, че тя може да ги унищожи като политическа сила. В този смисъл този протест създава истински проблем за ПП–ДБ. Клин.
Казвам отново – те имат премиер, вътрешен министър и цялата изпълнителна власт. Могат да разкрият истината още сега. Ще се радвам да го направят. Длъжни са да го направят.
Иначе разбирам част от протестиращите и близките. Това е защитна реакция за огромен личен провал.
24.
ПРОСТИЯ ДЕЛЯН ПЕЕВСКИ
14.03.2026 00:12:35
ТОВА Е КРАЯ МУ. ИСТИНАТА ЗА НЕГОВИТЕ ЛЪЖИ ЛЪСНА.
23.
Какво се случва?
14.03.2026 00:11:08
Педофилите викат "Дръжте педофилите!"
Крадците викат "Дръжте крадците!"


Ако слушаме простотиите на мафията, ПП/дб са най-големите педофили/крадци/мошенници.

Хубаво. При тях няма ли поне един объркал се? Как всичките са при нас?

Нещо не хващат декиш лъжите.

Вижда се нивото на ПРОСТИЯ ДЕЛЯН ПЕЕВСКИ.
22.
Педофил от Петрохан, гласуващ за ПП
14.03.2026 00:07:21
Г-жо Асенова, няма да оставим необърнат камък около делото за убитото Ви дете.

Вие се заемете с Тошко, Борисов и Пеевски, ние сме Ви гърба. Ще продължаваме да задаваме въпроси!

БОРИСОВ И ПЕЕВСКИ ЛИ СА ПОРЪЧИТЕЛИ НА ШЕСТОРНОТО УБИЙСТВО?

Изглежда само те двамата имат изгода.
А СЕ ДОКАЗА, ЧЕ НЯМА САМОУБИЙСТВА.
21.
тонитУ лавей
13.03.2026 23:45:43
всичките дето ревете за ппдб педали и педофили вярвате в конспирации и фарма мафия не вярвате на официални медии нито на лекари но изведнъж о чудо - мвр-то и прокуратурата изкочи с една нелепа версия и работи само по нея но вие изведнъж вярвате сляпо без да си задавате въпроси. Иначе много ги разбирате нещата....уникално прости сте:) Другия път да не съм чул мрънкане как мвр-то никаква работа не вършело и им били високи заплатите - ето нали сега им вярвате на версията и инфлация няма бе всичко е точно
20.
късноживковска, соц-окултистка концепция
13.03.2026 23:42:24
Има една много интересна връзка - цялата тази общност, която ние описваме през цялото време, наричаме я уж дясна, уж антикомунистическа - особено в ПП всичките им млади лица, всичките момчета предимно, са синове на някакви ДС светила от късния социализъм. Калушев е бил такъв, Терзиев е такъв, на Терзиев половината екип са такива. Хората в ПП, най-високият ешелон, депутати - всичките са такива. Това не е някаква случайност. Аз вярвам, че това е една общност от хора, които са деца на късната социалистическа номенклатура, точно по линия на Людмила Живкова, която е изпратена да учи на Запад, която е озападнена в 90-те години с какви пари от късния соц. И която се връща в България под формата на западни юпита, интелектуалци, завършили във Виена, Париж, направили IT компании и т.н. Която естествено се влива в либералната общност,
19.
Деиба
13.03.2026 23:41:53
Тази пастърма дето си е заебала детето сега изведнъж се загрижила за тялото му.Уроди и изверги са ППтроханците.
18.
тотално конспиративна общност
13.03.2026 23:34:10
Тя смята себе си за единствена и затворена, която вярва в истината, в добрите и в свят, който е дуалистичен. Всичко е зло, всичко е мафия, агенти, ДС, Путин или тръмпутинци. А тази малка общност от 200-300 хиляди умнокрасиви либерални градски хора е единственото добро на света и вярва в конспирации, които по някакъв начин обслужват самата нея.
17.
ИТН?
13.03.2026 23:15:22
Слави педофил ли е? Какво се е случвало в шоуто?

ЗАЩО В БАЛЕТА Е ИМАЛО МАЛКИ ДЕЦА. БИЛО ЛИ Е ЗЛОУПОТРЕБЯВАНО С ДРУГИ ДЕЦА, КАТО КРИСИЯ?

ТОВА Е МНОГО ВАЖЕН ВЪПРОС, НА КОЙТО ТРЯБВА ДА СЕ ОБЪРНЕ ВНИМАНИЕ!
16.
Педофила вика "Дръжте педофила"
13.03.2026 23:07:51
ДО 3: Това е точно като фразата "Крадеца вика - 'Дръжте крадеца!'"
15.
Хм
13.03.2026 22:49:40
Аз не вярвам в самоубийството.Явно има нещо мътно обаче,ако не е самоубийство.Занимавал се е с нещо скрито- тези антики,злата и т.н.Странно е в смс-а до майка си,че пише,че се опитвали на момиче да помогнат.Да няма нещо покрай момичето....
14.
Всеки опонент е или глупав, или купен.
13.03.2026 22:45:23
0жесточената самоотбрана на умнокрасивата общност и патологията зад конспиративните теории.Случаят разкрива умнокрасивата патология на една среда, която вижда себе си като единственото добро в обществото. Всичко извън нея е зло - мафия, ДС, Путин, конспирация. И вече един месец хората, които са най-заинтересовани лично и директно да изкарат едно доказателство - просто едно сантиметърче доказателство, че някъде там някой се е качил и е убил тези герои, защото те са открили нещо, някакъв контрабанден канал или нещо друго... тези хора не изкараха нищо. Емил Дечев не изкара нищо. Гюров не изкара нищо.
13.
ДО дежурния пед@л на
13.03.2026 22:42:57
Двете прасета, толкова много искаш да изкараш честните и моралните педофили, че отдалече ди личи, че си долен пед@л.
12.
всички педофили са симпатизанти на ПП-ДБ!
13.03.2026 22:39:50
Трагедията на „Петрохан“ освети секта, педофилия и смърт - и ожесточена реакция на отричане. За 100-200 хиляди души по-важно от фактите се оказа да защитят „своите“.
Педофилията в сектата на Ивайло Калушев се зачерква, а на нейно място се появяват конспирации и обвинения към всички, които говорят за нея.
11.
До 9 ППДБ са педофилска секта
13.03.2026 22:32:12
Новите опорки от партийната телевизия на ППДБ по случая "Петрохан".
Внимание, да няма после грешки. Разследващите по случая от полицията вече не са от лошите, все пак МВР е наше. Само прокуратурата е виновна. Партийната телевизия рекламира през пет минути протест на близките на загиналите на Петрохан и Околчица.
Същата партийна телевизия, национална, не спомена нито дума за двата протеста срещу назначаването на човека на "Бях точен с парите" начело на областната дирекция на МВР в Пловдив. Протест е само, когато наши хора протестират.
10.
analizator
13.03.2026 22:19:20
Тези не искат да приемат истината, защото е болезнена, а тя е, че сами са си дали децата на убиеца и ако приемат тази истина ще излязат те виновни, затова е по удобно да вярват в конспирации!
9.
ГРАЖДАНИН
13.03.2026 22:18:57
Политически лидери възползвайки се от мъката на почернените родители да протестират срещу служебното правителство .Тели политици които които благодарение на протести свалиха редовното правителство на Желязков .
8.
Петрохански Педали
13.03.2026 22:13:00
Удошвачките Габриела и майка и бяха възпрепятствани да присъстват на протеста !

Уродливите лица на Евро-Атлантическите бесове от ПП-ДБ !!
7.
Пурата
13.03.2026 22:01:10
Е гати майките!
Едната дала близо млн. на пИдофили да мандахерцат детето и, а другата истървала влака след 8ми клас!
Какъв болен мозък трябва да бъдеш защитавайки такива амеби които се пишат от добрите сили и поучават целия народ!
6.
Ламараси
13.03.2026 21:47:38
New age зомбита.
5.
Поп
13.03.2026 21:35:20
Родители боклуци. Мърши. Или родители педофили.
4.
до 3
13.03.2026 21:23:10
Да видим дали ще изтрият и този коментар. Имам го копиран за бърз копи-пейст. За всеки случай,
3.
ДА ОСЪДЯТ ТОШКО!
13.03.2026 21:19:55
Педофила вика "Дръжте педофила!"
Тошко Йорданов е работил в Шоуто на Слави.

КАКВО СЕ Е СЛУЧВАЛО В ТОВА ШОУ?

В едно свое интервю БАРАБАНИСТА ВЕНКО споделя, че имал, цитирам "гадже" от балета НА 14 ГОДИНИ и Слави Трифонов го бил питал всяка седмица "К'во стана?" (дали е имало сексуален контакт).

След 9 месеца БАРАБАНИСТА ВЕНКО вече е осъществил престъплението и дори "ЧЕРПИЛ С БОНБОНИ".

ТОШКО, ТИ ЯДЕ ЛИ БОНБОНИ, КАЗВАЙ!

* интервюто с БАРАБАНИСТА ВЕНКО го трият от всякъде, но будни граждани го качват в интернет. С търсене може да го откриете. Тези думи са изречени в интервюто на Lyubomir Filipov - Венелин Венков - Историята на Ку-Ку Бенд

ЛИНК:


„Когато започнахме да правим секс, черпихме с бонбони": Венко разкри за връзка с 14-годишно момиче

https://www.marica.bg/lajfstajl/nevena-coneva-ne-me-pritesnqva-che-venko-e-imal-afera-s-14-godishno-momiche


X: Тошко Йорданов
@MegaToshko
Предполагам ме четат и журналисти.

Напомням: Венелин Венков е правил секс с 14-годишна. Малко пошумяхме, след което изповедта изчезна от ЮТуб.

Ако въпроса “Черпят ли Слави с бонбони всеки път, когато някой прави секс с дете” е некоректен, то може би поне “Защо скрихте видеото?”



Кратко търсене показва, че видеото вече е скрито, но свидетелствата останаха.
2.
*********
13.03.2026 20:58:35
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
1.
ППЛГДБ+
13.03.2026 20:50:53
Никаква медитация не може да излекува тези жълти бесове.
  Добави Коментар
Тайните на всяка зодия - какво казва астрологията за вас? Какви са основните характеристики на всеки знак Традиционен български таратор - идеален за топлото време Лесен начин да се насладите на свежия вкус
Учени: Няма доказателства, че стресът повишава риска от рак Изследователите са анализирали данни от над 421 000 души Бургаска доминация на Antea run в Созопол, местната битка предложи голямата интрига Емел Махмуд класира Флагман.бг на първо място с категоричен резултат
Дори Анчелоти не е виждал такова "чудо" като Неймар Поредна деликатна ситуация с Ней, а Световното започва на 11 юни Барселона готви трансферната бомба на 2026 година Натиска здраво за Хулиан Алварес
Коя зодия е най-добрият партньор за вас? Какво казва астрологията за съвместимостта между различните зодии Лесен начин да приготвите българска мусака - стъпка по стъпка Любима гозба
Този трик помага за намаляване на вредите от продължителното седене Не е сложен Съдия зове за промени в закона, за да не е ВСС магнит за службогонци и прокурорите да не са на каишка Не бива главният прокурор да има влияние върху кариерата им, подчерта той
Драма на пешеходна пътека, майка и дете в болница Колата блъснала ги е ударена от друг автомобил 18-годишен остана без книжка, летя със 138 км/ч в роден град Наложена е и финансова санкция