Търсят се пилоти за спешната въздушна помощ у нас, няма кой да управлява медицинските хеликоптери
Авиационният оператор „България Хели Мед Сървиз“ обяви началото на кампания за набиране и обучение на пилоти за спешната въздушна помощ в страната, предава bTV. Кампанията се провежда под надслов „Започни обучението си за пилот - Стани пилот, спаси живот!“.
Кандидатите за участие трябва да са на възраст между 19 и 35 години, да се намират в отлично физическо и психическо здраве и да владеят английски език. Одобрените участници ще преминат международно сертифицирано обучение без лични финансови разходи, като им се предлага и възможност за кариерно развитие в системата на спешната медицинска помощ.
Инициативата идва в контекста на разширяването на националната система за спешна въздушна медицинска помощ. Само преди няколко дни беше тестван във въздуха петият български хеликоптер, предназначен за системата, като първият от тях пристигна в България в началото на 2024 година. Новите машини са оборудвани с модерна медицинска апаратура и значително ще увеличат капацитета за бърза реакция при тежки инциденти и спешни медицински ситуации в страната.
Това разширение и набиране на пилоти е част от усилията на България да изгради устойчива и ефективна спешна авиационна система, която да гарантира навременна медицинска помощ дори в отдалечени и труднодостъпни райони.
Колко е заплатата, аз съм млад българин.
Седмично 7 ПОЛЕТА от ПАКИСТАН до СОФИЯ ЩЕ докарват хиляди ПАКИТА в София за нуждите на Софийския бизнес.
4ПОЛЕТА от КАРАЧИ и 3 ПОЛЕТА от ЛАХОР Пакистан седмично фо София .
Това е ПОДПИСАЛ Премиера в оставка Костинбродски измамник Чепеларски Помачор РОСЕН ЖЕЛЯЗКОВ.
Лидера на ДПС Делян Пеевски с връзки и контакти в ДУБАЙ се е договорил ВСИЧКИ ПАКИСТАНЦИ от Дубай ,Абу Даби и Шарджа с ИЗТЕКЛИ ВИЗИ и НЕнужни за икономиката и бизнеса на ОАЕ Емирството да БЪДАТ прехвърляни с полети от АБУ ДАБИ до СОФИЯ.
От тия дни започват 7 броя полета седмично от София до Абу Даби ОАЕ с които ШЕ се преселват пакистанци към България
По СЛОБН6О и ТРУДНО от управлението на нов самолет МИГ-29 или Ф16.
Изисква се МНОГО тренировки сухи на тренажор ,огромно хладнокръвие железни големи топки и много летателни часове за управляваш хеликоптер
Повечето пилоти на Медицински и Спасителни хеликоптери са бивши ВОЕННИ пилоти и заплащането им по 10.000 $/10.000 € на месец магоре.
В ДУБАЙ хеликоптери за разходки пилотите са ЖЕНИ индийки по 42-45кг ДРЕБНИ и СЛАБОтелесни и нискинза да НЕ "крадат"от килограмите на туристите(има ОГРАНИЧЕНИЕ ди 400 кг живи тегло, туристи се мерят на кантар и има разпределение според теглото).
45 кг Индийка обаче е отгледана и обучена ма тренажори от малка за ПИЛОТ с парите на шейховете за НУЖДИТЕ рахата и кефа на шейховете впоследствие и за бизнес туристически цели.
Пилотирането на Хеликоптер НЕ ала бала а сложен тежък и отговорен ТРУД изискваш огромна концентрация и много ОПИТ
Един летателен ЧАС надхвърля 3000$/ €
а туристите плащат по 200$ зза1 човвк за 15 мин полет над небостъргачите и Палмата.
А спасителните хеликоптери са ище ПО ТРУДНИ за управление от малките бизнес туристически Хеликоптери
Обучението на пилот за самолет(граждански или вовнен ) струва 500.000 € и продължава от 2,5~3години и повече
По СЛОБНО и РРУДНО отжуправлението на новн самолет МИГ-29 или Ф16.
Изисква се МНОГО тренировки сухи на рренажор ,огромно хладнокръвие железни гилеми топки и многонопит летателни часове за управляваш хеликоптер.
Повечето пилоти на Медицински и Спасителни хеликоптери са бивши ВОЕННИ пилоти и заплащането им по 10.000 $/10.000 € на месец магоре.
В ДУБАЙ хеликоптери за разходки пилотите са ЖЕНИ индийки по 42-45кг ДРЕБНИ и СЛАБОтелесни и нискинза да НЕ "крсдат"от килограмите на туристите(има ОГРАНИЧЕНИЕ ди 400 кг живи тегло, туристи се мерят на кантар и има разпределение според теглото).
45 кг Индийка обаче е отгледана и обучена ма тренажори от малка за ПИЛОТ с парите на шейховете за НУЖДИТЕ рахата и кефа на шейховете впоследствие и за бизнес туристически цели.
Пилотирането на Хеликоптер НЕ ала бала а сложен тежък и отговорен ТРУД изискваш огромна концентрация и мбого ОПИТ
Един летателен ЧАС надхвърля 3000$/ €
а туристите плащат по 200$ зза1 човвк за 15 мин полет над небостъргачите и Палмата.
А спасителните хеликоптери са ище ПО ТРУДНИ за управление от малките бизнес туристически Хеликоптери
Обучението на пилот за самолет(граждански или вовнен ) струва 500.000 € и продължава от 2,5~3години и повече
В белите страни първо организират обучението на персонала и след това купуват техниката. То и при F 16 стана същото.Самолетите вече са тук,въпреки големия вой,че били закъснели с доставките, но нямаме обучени пилоти!!!
Няма кой нормален да се хване а 80-те процента примати с отрицателно IQ са прекалено страхливи и прости да се хванат на подобна работа иначе до сега някой ямбуло сливенски шебек щеше да е готов да работи за тия пари.
ЕС, Путин и Тръмп са виновни.
А да и Иван Костов.
Малоумна работа