"Еконт" се отказва от пощенските услуги и се насочва изцяло към куриерски доставки
"Еконт" обяви началото на процес по прекратяване на предлаганите до момента пощенски услуги, включително разнос на писма, пратки, парични преводи и масови рекламни материали. Според разпространената информация, решението е част от по-широка реорганизация на дейността, насочена към фокусиране върху куриерската логистика и обслужването на малки пратки.
От компанията съобщават, че отпадането на услугите ще се случва поетапно, като крайната цел е до началото на пролетта на 2026 г. да се работи единствено в сферата на куриерските доставки. Аргументът за промяната е липсата на добавена стойност за клиентите при запазване на пощенските услуги, които според вътрешен анализ вече не отговарят на съвременните нужди.
В разпространената позиция се посочва още, че досегашният модел „всичко за всички“ не е устойчив при бързо развиващите се изисквания на пазара и че е настъпил моментът логистичните компании в България да се специализират. Целта е постигане на по-високо качество на доставките, ефективност и по-добро обслужване на физически лица и онлайн търговци.
Според "Еконт", необходимите промени включват преструктуриране на вътрешните процеси, оптимизация на ресурсите и премахване на дейности, които не съответстват на дългосрочната визия за развитие. В изявлението се говори за акцент върху личната отговорност, технологичен напредък и стремеж към „съвършена“ логистична услуга.
Решението отразява глобална тенденция в сектора, при която компаниите се фокусират върху една основна дейност, вместо да разпиляват усилия в множество посоки. Подобен подход цели по-голяма ефективност, конкурентоспособност и адаптивност в условията на нарастваща конкуренция в куриерските услуги.
В края на съобщението от "Еконт" отправят празнични пожелания към клиентите и уверяват, че ще продължат да развиват логистичните си услуги в посока персонализирано и прецизно обслужване.
Добави Коментар