Три пъти „А“ – новото лице на TriA City Centre
На площад „Тройката“, където Бургас пулсира най-силно, търговският център ТриА винаги е бил символ на качество и стил. Днес този символ получи ново лице.
Новото лого TriA\\ е повече от графичен знак. То е разказ. Вдъхновено от международния стандарт „три пъти А“ – AAA, то носи послание за висока класа, надеждност и доверие. Визията е изчистена, силна, съвременна – така, както световните марки стъпват на подиумите в Милано, Лондон или Ню Йорк.
Има и още една игра на числа и символи: площад „Тройката“ – домът на TriA City Centre – носи същата тройна енергия. Три букви А, три десетилетия ново хилядолетие, три пъти по-смел поглед към бъдещето.
Вътре зад фасадата са събрани световни имена – Armani Exchange, BOSS, Calvin Klein, EA7, DKNY – заедно с ресторанти, фитнес, салон за красота и coworking пространство. Всичко, което градският човек очаква от свое място за стил и живот.
Новото лого е заявка. Бургас вече има своята градска сцена, където пазаруването среща преживяването, а ежедневието – премиалния стандарт.
Повече вижте в нашето видео.