Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

SIRVIS превзема ХоРеКа пазара: дигиталната платформа, която спестява време, пари и нерви

Ще продължим да подкрепяме бизнеса в прехода му към изцяло дигитално бъдеще, казва Златина Златева
Ключови думи: Златина Златева, ХоРеКа, B2B маркетплейс, доставки за ресторанти, дигитална търговия, SIRVIS България, онлайн поръчки

  

Златина Златева е изпълнителен директор на „Сирвис България“ – компанията - собственик на В2В платформата Sirvis.bg, дигитален маркетплейс, насочен към ХоРеКа /Хотели-Ресторанти-Кафета и Кетъринг/. През последните 10 години тя заема различни ръководни длъжности във финансовия отдел на Кока-Кола ХБК и Кока-Кола Хеленик БСО, като е носител на редица признания и награди от Групата на Кока-Кола Хеленик. Преди това е заемала ръководни позиции във френска и американска компания, занимаващи се съответно с продажбата на бързооборотни стоки и с недвижими имоти. 
Златина Златева е бакалавър по международни финанси и търговия от Портсмутския университет и е завършила магистратура по финанси в университета в Ливърпул, Англия.

– Г-жо Златева, вече близо година SIRVIS е на българския пазар. Какво го отличава като маркетплейс и умно решение за ХоРеКа сектора?

- SIRVIS е международна платформа с присъствие в пет европейски държави – Италия, Австрия, Хърватия, Сърбия и България – и амбиции за още по-широко разширяване. С опит в дигиталните решения и партньорства с водещи световни компании, ние предлагаме инструмент, който променя начина, по който ХоРеКа бизнесът и дистрибуторите работят – по-умно, по-бързо и с по-малко усилия.

Разбираме колко ключова е ролята на дистрибуторите и им даваме ефективни решения за обслужване на клиенти. Събираме водещи доставчици на едно място, така че поръчките да са точни, удобни и без излишни телефонни разговори и грешки.

Непрекъснато усъвършенстваме платформата на база пазарни данни и обратна връзка. Нашият екип в България е на терен – помагаме при регистрация, подкрепяме при първите поръчки и създаваме навик за лесно онлайн пазаруване. Например, наскоро в Бургас помогнахме на малък семеен ресторант, който до този момент правеше поръчките си по телефона и често получаваше грешни доставки. След регистрация, наш колега лично показа как се работи в платформата и остана в контакт през първите седмици. Днес собственикът поръчва самостоятелно, спестява време и разходи, а доставките са навреме и без пропуски. Това е само един от многото примери как SIRVIS улеснява ежедневната работа.

– Какви конкретни предимства предлага платформата на ХоРеКа мениджърите?

- Ние внимателно подбираме ключови партньори – продавачи и дистрибутори – за всяка географска зона, като запазваме техните индивидуални връзки с обектите. Платформата предлага богато портфолио в различни ценови категории, което непрекъснато се обогатява, и гарантира високо ниво на обслужване.

SIRVIS решава едно от най-големите предизвикателства за ХоРеКа бизнеса – множество заявки към различни доставчици. С нас всичко се прави от едно място, по всяко време – 24/7, според графика на клиента. Статистиката ни показва, че мениджърите активно се възползват от тази възможност, защото могат да подават заявки извън стандартното работно време и да насочват спестеното време към развитие на екипа и бизнеса си.

Обектите получават достъп до пълното портфолио на всички доставчици в платформата, което улеснява избора и планирането. Логистиката е прозрачна и надеждна, а персонализираният профил за всеки клиент включва предпочитани доставчици, продукти и готови списъци за пазаруване.

Платформата използва изкуствен интелект, който предоставя данни и анализи за по-добри управленски решения. Освен това, нашият екип е винаги на разположение за съдействие и консултации, за да помогне на клиентите да намалят разходите и да увеличат приходите си.

– От няколко месеца SIRVIS работи и на територията на Бургас. Какви са първите Ви впечатления от бизнеса в региона и как платформата подпомага местните доставчици и обекти?

- За нас беше стратегически приоритет да влезем в региона преди началото на натоварения летен сезон. По това време, когато към един и същ обект се правят по две-три доставки на ден, е критично важно поръчките да са подадени ясно и навреме, а комуникацията между дистрибутори и клиенти да е максимално ефективна.

В Бургас и околността забелязваме ясно изразена тенденция – над 70% от заявките се подават извън работно време, основно през мобилното ни приложение. Това позволява на дистрибуторите да започнат товаренето още с отварянето на склада, без да губят време в изчакване. Само така се спестяват над 2,5 часа дневно – или 623 часа годишно, което се равнява на 78 работни дни. Това време директно се превръща в по-ниски разходи и по-високи приходи чрез обслужване на повече маршрути и клиенти.

От своя страна, обектите имат свободата да подават заявки в удобно за тях време – късно вечер, рано сутрин или дори през уикендите. Това им дава възможност да насочат фокуса си към планиране на менюта, обучение на персонала и развитие на нови идеи. Резултатът е нулев процент объркани и върнати заявки и значително по-висока удовлетвореност на клиентите.

В динамиката на пазара днес, когато несигурността е често срещана, се радваме, че можем да бъдем реална подкрепа за бизнеса – да спестим време и разходи, и да подпомогнем растежа му. А за да покажем как SIRVIS променя начина, по който дистрибуторите и ХоРеКа обектите постигат резултати, очакваме всички заинтересовани на нашата презентация и  щанд по време на предстоящата Регионална бизнес конференция в Бургас – на 18 септември в експозиционен център Флора.

– Какви са очакванията ви за развитието на B2B дигиталната търговия в България през следващите 5 години и как SIRVIS се позиционира в този контекст?

- Прогнозите са категорични – през следващите пет години B2B дигиталната търговия в България ще расте в пъти по-бързо от B2C и дори ще го изпревари по обем. Така страната ни ще следва глобалната тенденция, според която делът на онлайн продажбите ще скочи от 14% през 2023 г. до над 30% през 2030 г., пренасочвайки стойност от традиционната към дигиталната търговия.

Движещите сили зад този растеж са навлизането на изкуствения интелект, автоматизацията на процесите, фокусът върху устойчиви бизнес модели и търсенето на персонализирани решения. България постепенно се утвърждава като регионален хъб за електронна търговия в Югоизточна Европа – благодарение на бързото внедряване на иновации и технологии.

В тази среда платформите, които предлагат интегрирани решения, ще са ключови за трансформацията на B2B сектора. Именно тук SIRVIS се позиционира като стратегически партньор на ХоРеКа бизнеса – предлагайки функционална платформа, която съчетава удобство, прозрачност и ефективност. Чрез автоматизация на процесите по поръчки, логистика и анализ, ние не просто оптимизираме разходите, но отваряме нови възможности за растеж.

Подготвени сме да отговорим на очакванията на новото поколение B2B клиенти – дигитално ориентирани, самостоятелни и фокусирани върху резултатите. Убедени сме, че SIRVIS ще продължи да бъде двигател на промяната и ще подкрепя бизнеса в прехода му към устойчиво и изцяло дигитално бъдеще.

– Какви са следващите стъпки за развитието на платформата – нови региони, нови функционалности или партньорства?
– През тази и следващата година планираме разширяване на покритието на SIRVIS в нови региони на България и продължаваме да обогатяваме информацията, достъпна за дистрибуторите и ХоРеКа обектите. Паралелно работим по нови партньорства с утвърдени международни компании, за да предложим още решения за оптимизация на логистиката и управление на материалните запаси. Целта ни е ясна – чрез иновации, интеграция и устойчиво развитие да носим все по-голяма стойност за нашите клиенти.

1
Коментара по темата
1.
Абе , да попитам ?
24.08.2025 15:42:44
Изневиделица , докато блея ми хрумна и идея, и да попитам - това момиченце, толкова работи сменила , да не би и свирчици да прави. И цената все пак е важна. Гледам , финансови науки е изучила ?
  Добави Коментар
Депутатите забраниха на Радев да се вози в личен автомобил, взеха му Шкодата Законът е минал на първо четене Изнудват Брад Пит със стари негови голи снимки Гол скандал се разрази около холивудската звезда още преди близо 30 години
Парична гаранция от 5000 лв. за Ненад Цоневски, прегазил и убил кучето Мая По думите на Николов той е оказал пълно съдействие по разследването България продължава да е с най-голям годишен спад на промишленото производство в ЕС Продукцията на родните промишлени производители намалява с 5,6 на сто
Арх. Любо Георгиев ще е новият зам.-кмет по градоустройство (ВИДЕО) Той бе директор на общинското дружество Софияплан по времето на Йорданка Фандъкова, както и един от създателите на инциативата "Визия за София" Задържаха мнима ясновидка, измамила клиенти за близо 50 млн. долара Жената казвала на уязвими хора, че в бъдещето им има „милиардер“
Внимание, родители: Предлагат наркотици в „пликчета за семки и бонбонки“ (СНИМКИ) Дилъри "зарибяват" деца с дрога в опаковки за лакомства Отчитат ръст в броя на туристите у нас Увеличението при чуждите туристи е с почти 10%
От 27 ноември няма да може да изпращате левове през Револют, а от 10 декември и да получавате Всички средства в левовата ви сметка, както и в джобовете в лева, ще бъдат автоматично конвертирани в евро Това е най-мощната детокс рецепта за отслабване! Изхвърлих килограм отпадъци от тялото си! Тази рецепта е подходяща за всяка възрастова група, просто я опитайте и ще видите, че с времето ще се чувствате по-добре и по-здрави
Кабинетът одобри проектозакона за бюджета на Здравната каса Предвидени са 5 571 998,4 хил. евро приходи и трансфери Подкрепи благотворителна инициатива – купи календар на Приюта за безстопанствени кучета От следващата седмица, след 17 ноември, той ще е наличен за закупуване в Туристически информационен център – Часовника