Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Защо търпим стари павилиони за 70 лв. наем на месец, а няма място за паркиране в Бургас

Колко ли паркоместа ще се освободят, когато се премахнат подобни обекти от различни локации в града
Ключови думи: павилиони, бургас, паркоместа, събаряне, флагман, жители, иван богоров, централна градска част

Създадени още през 90-те години на миналия век, старите павилиони на ул. „Иван Богоров“ в Бургас днес изглеждат като отживелица, която все повече тежи на градската среда. Множество граждани, живеещи и работещи в района, се оплакват от липсата на свободни паркоместа и настояват за реални действия от страна на местната власт.

Напълно логично е тези временни постройки, които не изпълняват съществена обществена функция, смятат бургазлии. Повечето от тези обекти са изоставени или ползвани неефективно, а наемите, които се плащат за тях, са символични – около 70-80 лева на месец. Това поражда въпроса дали съществуването им все още има икономическа или социална логика в съвременния облик на града.

Нуждата от паркоместа в централната част на Бургас е осезаема. Районът около ул. „Иван Богоров“ е изключително натоварен, особено в пиковите и вечерните часове, когато паркирането се превръща в истинско предизвикателство. Очакваното премахване на павилионите ще даде възможност за обособяване на нови паркоместа, което да облекчи натиска върху централната улична мрежа и да създаде повече удобства за жителите и гостите на града.

Макар темата за изграждането на етажни паркинги все още да не среща широка обществена подкрепа, премахването на неефективни и амортизирани конструкции остава логичен и достъпен междинен вариант. Това е част от по-широка стратегия за оптимизиране на публичните пространства, в които всеки квадратен метър следва да служи на обществения интерес, а не да бъде блокиран от неизползваеми ламаринени конструкции.

Редакцията на Флагман.бг редовно получава сигнали от граждани за подобни обекти не само по ул. „Иван Богоров“, но и на други места в града – от ул. „Фердинандова“ до жилищен комплекс „Славейков“. Много от тези павилиони стоят празни и неподдържани.

Дали тези действия ще доведат до реално подобрение в градската среда и ще сложат край на „паркинг войната“, която започва още в ранните сутрешни часове и продължава до късно вечер? Следим темата в развитие.

Повече вижте в нашия репортаж.

68
Коментара по темата
68.
Деси
03.08.2025 23:27:21
Абе, вие тъпи ли сте, това е фалшива новина с някаква цел. Отдясно на павилионите вече има изграден паркинг с 15 паркоместа. От къде ще си купува закуски целият район? Отляво също има съборени сгради и ще се направят още поне седем места. Тогава, що за глупава новина е това?
67.
Axa
02.08.2025 19:55:53
Абе, флегмани! Само вие ли знаете какво е предвидено да се строи там? Паркоместа Кели да направят.
66.
сво бодомислещ ИД ьот
01.08.2025 19:57:44
В тази пекарна правят най-вкисните закуски в Бургас! Никакво събаряне!
65.
Логика = 0
01.08.2025 18:04:53
Правилно ли разбрах, искате да махнем едни метални коптори и на тяхно място да сложим други метални коптори.
64.
Дима
01.08.2025 12:40:32
Проблема с паркирането е стар и радикално решение все още няма. Но недейте да гоните евтина сензация с остарелите постройки. Те няма да решат проблема на паркирането. А ако живеете в района ще сте наясно, че тази пекарна предлага хубави закуски, на прилична цена, все още. По скоро има нужда от нови такива постройки, отколкото от паркинг. Не премълчавайте, че точно зад тези постройки има голям платен обществен паркинг.
63.
До джигитите
01.08.2025 12:03:51
Мястото за автомобил не е право , който иска да си купи/наеме - гараж / паркинг място
62.
Бай..,..до 60
01.08.2025 11:38:14
Не всички са успешни, за съжаление !
61.
Мария Г.
01.08.2025 11:37:34
Аз мисля, че е достатъчно да се премахнат неползваните автомобили от паркингите , също така изграждането на двуетажни паркинги в междублоковите пространства.
А на ламаринените постройки може да се вдъхне нов живот, в полза на обществото , стига да има желание естествено
60.
Сократов
01.08.2025 08:42:55
От колко време се подвизаваш в Бургас? Такива боклуци от на майната си напълнихте града, че и кореняци се пишете. Бургсс ви е като Манхатън, работите за жълти стотинки и търсите кой да ви даде покрив, и представа нямате нямате какво беше Бургас, и кои са Бургазлии, доста от които се изнесоха извън града, да не гледат и дишат мизерията, мръсотията, съборетините, които са навсякъде. Стогодишни трошки от европейски морги, са задръстили тротоари и паркинги. Докато не се приеме закон и да се забрани внасянето на отпадък така ще е.
То каквато средата , такъв и материала наоколо, вносен и той, свикнал да хапва баници за по-евтино , така че Бургас ще става все по - тъмен и мръсен за съжаление. Материал няма. Природният е дефектен. А Бургаския се изнесе по цял свят и всички са успешни.
59.
_nib_
01.08.2025 08:36:58
Паркоместа?
Яаа шушляците с дръгелите да си купят гараж!
До 5 максимум 10 години за да го бъде Бургас,в града трябва да се допускат само коли до 10 години с гараж или купено паркомясто.
58.
Чукча писател
01.08.2025 08:01:27
Вероятно, там ще се намира новият офис на Флагман. Макар, че по-добре да се преместят в Тополовград, където им е мястото.
57.
Отговор
01.08.2025 06:06:54
Защото едното място произвежда нещо и дава заплата на няколко човека, а другото не допринася с нищо.
56.
Аааа
01.08.2025 02:00:56
Господин Киряков половината от бараката на улица Иван Богоров е на наш виден общински съветник ,хубаво е да ги проверявате тези неща за да не останете вие без работа а пък павилионите да си останат
55.
Тайн
01.08.2025 01:34:02
На Хвана Богоров павилиона който снимате половината част е на общински съветник от ГЕРБ тъй ,че забрави да се премахне ,корупцията в Бургас няма край
54.
От кс Зорница
31.07.2025 19:55:56
Защо триете,елате и вижте съборетините бараки,алеи ,тротоари...
53.
Ной
31.07.2025 19:19:12
На 23.07.2025 управляващата сволоч прие декларация с която дефакто обявява война на Русия. Не питат простия народ , така желан от еврогейците като пушечно месо като първа линия във войната срещу Русия която ще започне 2030 година.
52.
*********
31.07.2025 17:30:07
Коментарът беше изтрит от модераторите, тъй като съдържаше обидни квалификации към Флагман.бг или членове на редакционния екип.
51.
studenta
31.07.2025 16:51:21
Много грозно от ваша страна да заставате отпред и да снимате пред баничарницата репортаж на тема "Няма ли да ги събарят тези бараки"... Това им е хлябът на хората.
50.
Винету Козловски
31.07.2025 16:49:08
И с тази статия греда... Както винаги, влизам за да чета коментарите. Личи си, че хората не падат от Марс и като гледам 99% нямат против баничарницата , защото знаят какво ще се появи, ако тя изчезне...
49.
Чочо
31.07.2025 16:43:13
Номер 2 е много прав. Каква е градската среда??? Около всеки контейнер в радиус от 20 метра не можеш да стъпиш от боклуци, мирише на мърша. Буренясало навсякъде, плочките лепнат от мазнотия и наслоен боклук. Бараките са си даже луксозни на фона на градската среда.
48.
!
31.07.2025 16:41:16
70 лв на месец , това са по 2 лева на ден. Ужас! Веднага да се съборят, на мястото на една барака ще станат 2 паркоместа, от които всяко едно ще вади от синя зона по 20 лв на ден.
47.
Ангел
31.07.2025 16:14:10
Хората цяла фабрика под земята построиха , а в Бургас един подземен паркинг не могат да направят.
Стига сте ни промивали мозъците с тези поръчкови статии.
В общината е пълно с некадърни послушници.
Бързат за последно да крадат и не ги интересува какво се случва в Бургас!
46.
Гост
31.07.2025 16:02:49
Не е вярно...! Стига с тези " поръчки". Само работа на " парче "....
45.
И зад ъгъла
31.07.2025 15:56:48
Се подава...кой....един Танкист с лукава усмивчица...
44.
Бай..,..
31.07.2025 15:55:03
Бас правя, че този кретен Рунчев е евангелист !
43.
*********
31.07.2025 15:46:39
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържа недоказуеми твърдения, касаещи конкретни личности.
42.
Флегми,
31.07.2025 15:45:58
Случайно да имате представа защо сте ми изтрили коментара в който най-добронамерено питам дали списвача на тази дрисня е със СОП?
41.
Nonsense
31.07.2025 15:00:52
А акп вместо парко места случайно изникне някаква кооперация
40.
Българин
31.07.2025 14:21:31
Баси тъпанара...
39.
цапцарап
31.07.2025 14:11:58
Какви паркоместа бе нещастници?
Като си купувате кола ще мислите къде ще я държите, никой не е длъжен да отделя ресурс, земя и средства за да има къде да си държите кенефа!
Комунизма си отиде преди 36 години, ако още не сте разбрали.
38.
Лост
31.07.2025 14:07:11
Павилионът бил грозен,а Гъбката в Морската градина дето са я правили в час по трудово обучение да не е по-хубав?
37.
Чичооо Миткооо
31.07.2025 13:55:58
Съгласен с № 39.
от много отдавна улицата и няма осветление.
Преди повече от година падна изгнил стълб с две лампи до магазин ОПА. От тогава само сложиха стълб, но без осветителни тела.
Вечер е пълен мрак.
36.
Запознат
31.07.2025 13:48:23
Г-н Кмете, много отдавна ул. Иван Богоров е за основен ремонт и възможност за повече паркоместа. Огромни стари дървета оставили "улицата" без тротоари. Майки с колички и възрастни хора движейки се по дупките на пропадналия път м/у колите. От ул. Оборище до бул. Демокрация улицата е в окаяно състояние.
Хайде малко се събудете в тази община и направете нещо по въпроса за ЦГЧ.
35.
Ива
31.07.2025 13:38:54
На тази улица човек на нормален ход трудно преминава, а с кола още по. Парко места ще правят хахаха.
34.
*********
31.07.2025 13:07:47
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
33.
да попитам
31.07.2025 12:48:14
Платено репортажче. Кой ще строи казахте?
32.
Ха ха
31.07.2025 12:21:45
Те общинските павилиони и такса смет не плащат, но община Бургас начислява такса смет дори на празни помещения, или намаля на 50%, ако им кажеш от предходната година ...пълна измама или изнудване от тяхна страна , нарушаване на европейската практика замърсителя плаща ,..пример онези смешници от Т маркет , който пълнят казаните за час , а се плащат от живущите в медените пити...
31.
292
31.07.2025 12:14:33
По принцип сте прави, ама ако чакате от общината, която оцвъка плажа и морската градина с безброй самоделки, определили ги като "преместваеми обекти" да ви реши въпроса, грешите. Сега като издрусат и тролея, дето с едно въже ще пускат мераклии да се претрепят до плажа, съвсем ще заприличаме на цигански катун. И да попитам кмета, ако случайно чете. Кмете, кой му даде на оня льохман да пуска две надуваеми лодки в езерцето до стената на приказките. Пък и естет. Гази до колене във водата, ама със запретнати крачоли. И насипал едни дребни камънаци околовръст, които децата хвърлят във водата, защото са деца, пък той им крещи и ги заплашва, че ще ги пердаши, защото е възпитан.
30.
Кореняк
31.07.2025 12:12:06
В Грудово,Сливен и Ямбол има достатъчно парко места. Като си заминат гастербайтерите. И парко места ще има, и работа ще има , и свесни заплати ще има в Бургас.
29.
до Митко журналиста
31.07.2025 12:11:27
Г-н Киряков,
лично този фургон дава работа и прехрана на доста хора, и да Ви кажа, доста хора предпочитат да виждат него, отколкото поредната бетонна дупка в която някой Ганьо да си погребе 20 годишната кошница
28.
ss
31.07.2025 12:10:51
Жилищна сграда на мястото на жабуняка ? Че има ли толкова луди да си харесат това място за живеене ? Ние от пейки ревем,че не се трае, пък да на площада да живееш...Онези от изящния шедьовър на Тройката, вече разбраха как са се прецакали
27.
Бургаска кочина
31.07.2025 12:06:51
В този град май само бетон и паркирани трошки е приемливо да има. И фотоволтаици. Това е европейско. Павилиони, трева, животни, колелета, това са соц отживелици и трябва да изчезнат. Според мен пък трябва да изчезнат половината коли, а дебелогъзото население да повърви пеш, полезно е за здравето.
26.
До 3
31.07.2025 12:06:13
Платен паркинг - 130лв на месец и през летния сезон често се случва да няма свободни места.
25.
до 24 ТБС
31.07.2025 12:00:17
е нека построят и да е огромна - да прави сянка.
24.
ТБС
31.07.2025 11:58:10
Е как защо, за да намаже някой гербопитек. А казаха ли ви, ме на мястото на жабарника ще строят огромна жилищна сграда, повтарям жилищна в центъра на града.
23.
0123
31.07.2025 11:56:30
kak 6to e kirqkov kmeta ti stroi kooperacii bez garaji qvno s parking prostranstvo vmesto tqh

ili bez
22.
макс
31.07.2025 11:53:34
ИНВЕСТИЦИОННО НАМЕРЕНИЕ ИМА
21.
Драка
31.07.2025 11:50:27
На тия наглеци им се зловидят трите метра павилиони, с които наемателите си изкарват хляба - да си паркират таралясниците. Колко ли коли ще се сместят на тази мизерна площ? Като зад гърба им има голям паркинг! Били грозни и неугледни, а и от снимките тук се вижда как изглежда тротоарът и уличното платно пред тях! Да не говорим, че и разбитите плочки на тротоарите са пак от паркираните коли...
20.
Дидо
31.07.2025 11:50:22
И какво точно ви пречи пекарната? Хората бачкат от 5 сабале, правят закуски, а вие ги ругаете...Какво ще се строи там и от кого, а? Май това е основния въпрос!!
19.
Митко КУРяков
31.07.2025 11:48:11
ще лапеш щепсела гейтак
и тарелката съм приготвил скоро ще се облажиш с кафаява топла нутелаа
18.
Св. Нафърфорий
31.07.2025 11:48:09
Какво ви пречи баничарницата, алчни герберасти?!
17.
Бай..,..
31.07.2025 11:45:42
Алчни герберунгерски педали !
16.
66
31.07.2025 11:42:43
А защо търпим служебни коли на разни охранителни фирми да си паркират необезпокоявани
15.
*********
31.07.2025 11:42:39
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
14.
55
31.07.2025 11:37:44
Защото хората си изкарват прехраната
13.
123
31.07.2025 11:35:07
Наемите изобщо не са по 70лв.,а между 500-600лв. Защо не събарят бараките, които ги ползват приближените на общинарите,точно това се случи на тази улица остана само бараката по средата вижте,че от двете страни на бараката вече е съборено !!!
Защо ли???
12.
ss
31.07.2025 11:34:42
Е, нали вдигнаха цената на 2лв на час, за да '' отпушат'' центъра ? Мъдрите общинари....Бенчевци и подобни....Какво стана ? Отпуши ли се ?
11.
Frrr
31.07.2025 11:29:09
Не е възможно да напишете по-тъпа статия и не е възможно да има толкова тъпо и малоумно заглавие!
Това е някакво мега дъно….
Защо ли? Защото тези обекти хранят семейства! Защото хората са вложили в тях много повече от пари!
Защото безразборното строителство доведе до това! И не може да насочвате вниманието към нещо, по толкова грозен начин !
Т.е според вас трябва да съсипете малкия бизнес, за да може разни нерези да си паркират трошляци те ??????
Целия град е един абсурд…
10.
Миро
31.07.2025 11:25:07
Защото са хора на общината. Спокойно няма да стане Вашата работа. До живот ще е така. Преотдаване и лежане. Това е държавния служител. А пък бизнеса да се трепе да му плаща здравни и социални.
9.
нагли сте
31.07.2025 11:24:50
Защото е по-важно 1 семейство да се храни, отколкото 3-ма ямолски бекове да си паркират там скраповете.
8.
Ам ам -искам да ям
31.07.2025 11:23:45
Туй място -по скоро за Частна Болница явно е апетита))
7.
Селянин
31.07.2025 11:21:37
Някой ще строи там, или ще отваря пекарна наблизо и сега се газира. Това е на гърба на паркинга на Гурко и там има винаги места, но струват пари. Аз имам по-добра идея. Да се вдигат всички коли спрели пред гаражи, без значение дали е на собственика на гаража и ще видите колко хора ще си изхвърлят натуриите и ще започнат да си прибират автомобилите вътре. Също така да вземе общината наистина да вдига безстопанствените автомобили, не само да лепи стикери.
6.
Стоилов
31.07.2025 11:21:25
Ако ги съборят ще построят нова кооперация, както навсякъде. На всяко място, което се сетя, да е имало бараки, са ги събаряли само заради строеж.
5.
Додо
31.07.2025 11:19:27
Да,така е! ОБАЧЕ: УЛИЦАТА Е ЗА ТОТАЛЕН РЕМОНТ! ЛЮБИМОТО МИ Е ЕДНО ДЪРВО, ТОЧНО СРЕЩУ ТЕЗИ БАРАКИ: КОРЕНИТЕ МУ ТАКА СА РАЗБИЛИ ТРОТОАРИТЕ, ЧЕ ПЛОЧКИТЕ СА ВЕРТИКАЛНИ! КОГАТО И АКО ЗАПОЧНЕ РЕМОНТА НА ТАЗИ ЧАСТ ОТ УЛИЦАТА, ЩЕ ДОЛЕТЯТ "МАЛКИ ЗЕЛЕНИ ЧОВЕЧЕТА" КОИТО ЩЕ ВДИГНАТ ВРЯВА ЗА ОТСЕЧЕНИТЕ ДЪРВЕТА! ВИЖТЕ КАКВО СТАНА ЗА УЛ КИРИЛ И МЕТОДИ, АСЕН ЗЛАТАРОВ! ИЗБЕРЕТЕ КАКВО ИСКАТЕ: ПАРКОМЕСТА И РЕМОНТИРАНА УЛИЦА, ИЛИ ИЗГНИЛИ ДЪРВЕТА ОТ НАЧАЛОТО НА МИНАЛИЯ ВЕК!
4.
55
31.07.2025 11:10:27
С тази статия се подготвя почвата не за паркоместа, а за жилищна сграда с гаражи под нея...
3.
Наглеци
31.07.2025 11:10:24
Точно до тази улица има огромен паркинг, ма Ганя не ще да си плаща.
2.
????
31.07.2025 11:09:46
"...днес изглеждат като отживелица, която все повече тежи на градската среда.""

Каква е градската среда? Разбити улици и тротоари, мръсно, изоставено, буренясало...
1.
Боче кухото
31.07.2025 11:08:22
Аз взех парите на хората и напълних чекмеджета и гардероби, сега флагман иска да им вземе и хляба…
  Добави Коментар
Жесток малшанс или убийство - чаровна и талантлива волейболистка загина на купон Тъжна вест долетя от Италия 2:0 за бегълците - пантерата е на идеално място, а лошото момче от Перник е с 2 ластика на море Издирванията на хищника и Васил Михайлов са меко казано в застой
Къщите на съседите му станаха на пепел, но този българин не се примири, днес цял квартал му сваля шапка Веката има голямо сърце Задържаха 18-годишен младеж за умишлен палеж, той разкри защо е запалил огъня Бил афектиран заради неуредени финансови взаимоотношения
Мома от Смолян стана Мис Несебър Дизайнерка от Пловдив е Кралица на Свети Влас Дъжд от пари идва с август за тези 3 зодии Вие сред тях ли сте 
Как да миете чиниите по-бързо: Принципът на „двете купи“, който спестява време и вода Трябва да знаете за този кухненски трик Румънецът, причинил катастрофата с 10 пострадали, излиза на свобода срещу 20 000 лева Мярката му беше променена, въпреки че той няма постоянен адрес
Утре потапят историческия риболовен кораб „Чавдар” край Созопол, превръщат го в изкуствен риф Събитието започва около 9:30 ч., ще се предава на живо Предателство или обида - Тачо стана треньор в "Черноморец 1919" Поема дублиращият тим, който играе в "А" областна група
Лидерът на агитката на ЦСКА посочи кой може да извади клуба от кризата Според Кюстендилеца това е Стойчо Младенов Доналд Тръмп изненада Турция с 15% мита Мярката е част от по-широка промяна в търговската политика, насочена към страни с постоянни търговски излишъци