Проф. Семов: Децата ни да учат вероучение, защото заради мутри и плеймейтки растат с грозна представа!
Въвеждането на новият предмет „Религии и добродетели“ в училищата ще е едно от най-значимите събития за нацията ни. Това каза в „Лице в лице“ по бТВ конституционният съдия проф. Атанас Семов.
„Преди да си зададем въпроса дали е необходимо, трябва да тръгнем от две-три истини. Първата е, че т.нар. преход, който е в много голяма степен разруха, засегна много тежко системите на законността и на образованието. От нашето училище излизат неграмотни деца, а и все още сме на едно от първите места в Европа по брой на деца, които напускат образователната система до 12-годишна възраст“, добави той.
„Надявам се, когато приключат вълненията около този нов предмет, както е поел ангажимент министъра на образоването Красимир Вълчев, ще се задейства и работната група за преразглеждане на учебните програми по история и по български език и литература. Така ще може да доведем до разумен край инициативата, която нарекох „Да върнем България в българското училище“, заяви професорът.
„Преходът ни доведе до изключително тежка криза на ценностите. Ние сме едно безценностно общество. Не показваме ценности. Нямаме достатъчно примери за тях“, добави той.
„Фразеологията за ценностите не присъства в нашия обществен разговор, а децата ни растат с една изключително грозна представа за българската обществена реалност, изградена от полуграмотни политици и случайни хора, които управляват държавата ни десетилетия, от мутри и плеймейтки, от ергени и ергенки, от всякаква такава примитивна пасмина от хора, които не олицетворяват качествата на нацията“, каза конституционният съдия.
Той съветва да се постараем да намалим ролята на телефона в живота на децата си.
„Трябва да приветстваме волята на министъра на образованието за това начинание, защото колкото и незаменима да е ролята на семейството за възпитанието на детето, вече имаме несъмнени доказателства, че съвременните родители не се справят достатъчно добре и че самите те са жертва на прехода и са с много тежко разсипани ценности“, коментира проф. Семов.
„Българското семейство или работи на 2-3 места, за да си осигурява приличен доход, или пие от обяд, или поне единият от двамата не е ходил на училище до 12 клас. Не може да разчитаме само на него за възпитанието на децата. Училището трябва да се върне към своята много съществена и дори водеща възпитателна функция“, подчерта той.
Конституционният съдия говори и с нескрито възмущение от политическата класа и тъпия въпрос дали на 9 май трябва да празнуваме Деня на победата над фашизма или Деня на Европа.
„Повече от ясно е, че ако нямаше обединени усилия на СССР и западноевропейските държави в борбата над фашистка Германия, нямаше да има победа на 8 май 1945 г. Неслучайно точно дата е избрана и от френския външен министър, за да обяви своята декларация на 9 май 1950 г., с която поставя началото на обединена Европа“, подчерта той.
„Европейската общност за въглища и стомана е проект за следвоенно възстановяване и уникален механизъм за гарантиране на мира. През тези 75 години европейските държави не са воювали с никого, т.е. проектът е постигнал своите цели – просперитет и мир“, коментира професорът.
„Никога не е имало дилема. Естествено, че 9 май е Ден на победата над фашизма и на Европа“, обясни той.
„Откъде идва този въпрос дали е ден на победата или на Европа? От чия скучаеща политическа празноглава общност произтича този въпрос?“, пита проф. Семов.
„Естествено, че не можеше да има обединена Европа, ако не бе победена хитлеристка Германия. В резултат на войната тази страна се превърна в една от най-демократичните държави в света и единствената, в чиято конституция в чл. 1 прогласява човешкото достойнство“, добави той.
„Именно партньорството между Франция и Германия 5 години след края на войната доведе до създаването на най-успешния политически проект в историята на човечеството – ЕС“, каза още съдия Семов.
Минaлaтa годинa в 11:30 им изпрaтихa електронни съобщения зa неподaдени в срок отчети, вдигнaхa гиролтия до небесaтa- изгонихa ученици и обслужвaщ персонaл и се зaключихa в училищaтa дa си попълвaт отчетите ...
Формулaтa нa вечнa им млaдост и търсене нa увaжението в стaрческa възрaст и зaемaнa длъжност сa открили ...
Кaкви "децa" имa тоя 70- годишен председaтел нa състaв? Дa беше директор нa детскa грaдинa дa коментирa зa обучението нa "децaтa му"...
"Човек, който знае миналото, управлява и бъдещето!"
Как си я представяте, моля попът да плещи лъжи за Иван Рилски, че бил бедно овчарче от с. Скрино, като всъщност Свети Иван Рилски е ЦАРСКИ СИН на Симеон Велики?
Или учителят по биология какъв ще е като мине попа и изръси, че децата били по Божия воля? Личният избор? Семейното планиране? Или да ги раждат там, пък Той Господ ще се грижи за тях? Човековъдство, а? А, относно Т за произхода на човека, как ще е цирка? Учителят ще преподава няколко варианта, а попът ще твърди само за Божествен произход? Хайде и тихомълком ще се насади чувство за вина, чрез "първородния грях"... Хайде и фразите: "Човекът и жената"...
Религията е опиум за масите!
Ние си имаме преславна история, която децата трябва да знаят в детайли. От БАН има все повече учени, които настояват да се пренапише историята на България, защото има твърде много неоспорими факти! Тези "1300" годинки за България, може да си ги изядат с дипломите.
"Първо плашим, после застраховаме", а?!!
Защо ч@лгата е ръка за ръка с поповете като са уж били морални?!!
Защо НИЩО не предприеха още, когато започнаха да настаняват "бежанци" в България?!!
Защо искат достъп до деца в светско училища, като те си имат отворени, църковни такива?!?
Защо не си плащат данъците и тока като нормалните хора, към чиито деца имат апетити?!?