Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

ЧСИ-тата поемат глобите към КАТ, ако не ги платиш - запор на заплатата

Събираемостта на глобите, налагани от пътните полицаи до момента не е толкова добра, заради което се налага промяна
Ключови думи: Новини, Флагман, Бургас, глоби, КАТ, пътни глоби

Неплатени глоби на КАТ може да докарат на нарушителите запор на заплата и банкови сметки, ако бъде приложена в действие идеята наложените, но неплатени в срок санкции да се събират от частни съдебни изпълнители. Предложението е към мярката да се прибягва само при шофьори с многократни провинения, които упорито отказват да плащат дължимото. От Камарата на частните съдебни изпълнители (КЧСИ) подчертават, че включването им в процеса на събиране на глоби по Закона за движение по пътищата ще има не само финансов ефект, но и силно дисциплиниращо въздействие върху системните нарушители.

КЧСИ от години настоява за сътрудничество с МВР и Пътна полиция по няколко ключови направления, като възлагане на събирането на неплатени глоби на ЧСИ, осигуряване на достъп до информационната система на КАТ, възможност за електронно вписване на запори и служебно спиране от движение на запорирани МПС. Според Камарата, тези мерки ще доведат до значително повишаване на събираемостта на наложените санкции и ще подкрепят усилията за справяне с т. нар. “война по пътищата”, пише Труд.

Примери от практиката сочат, че държавата е изключително затруднена в събирането на глоби - още през 2017 г. НАП отчита над 66 млн. лв. несъбрани санкции, като повече от 40% са на стойност до 50 лв. Принудителното събиране на такава сума чрез държавен ресурс излиза около 300 лв. и може да отнеме до 3 години. Половината от наложените глоби стигат до принудително изпълнение, което е скъпо и неефективно за бюджета.

Предложението на КЧСИ предвижда камарата да поеме безвъзмездно събирането на глобите от системните нарушители, без разход за държавата. Разходите ще се покриват изцяло от длъжниците - практика, доказала се в партньорства с редица други държавни институции. От Камарата настояват също за промени в Наредба №I-45 от 2000 г., с които да се даде възможност за служебно спиране от движение на автомобили, обект на изпълнение, по искане на съдебен изпълнител.

Според КЧСИ, навременното изпълнение на тези мерки би имало незабавен ефект върху поведението на водачите и спазването на закона. Данните показват, че много от нарушителите продължават да шофират без последствия, тъй като санкциите им не се събират навреме. Това създава усещане за безнаказаност и насърчава още по-рисково поведение на пътя. Чрез възможността за директен достъп до данни и прилагане на бързи принудителни мерки, като запори и спиране от движение, ЧСИ могат да осигурят реален натиск върху длъжниците, без забавяне и без излишно обременяване на държавния апарат.

Преди известно време КЧСИ изпрати ново писмо до министъра на вътрешните работи с копие до премиера и финансовия министър, в което се подчерта готовността на камарата да подпомогне държавата в борбата с пътния травматизъм. В него бе представена и Електронната система за разпределяне на изпълнителни дела на публични взискатели (ЕСРИДПВ), която значително ще улесни процеса. От камарата изрично подчертават, че няма да се търсят средства от бюджета, а всички разходи ще бъдат поети от самите длъжници.

От КЧСИ са заявили готовност за съдействие и посочват, че институциите продължават да игнорират възможности за ефективна реформа, която не изисква допълнителен финансов ресурс, но има потенциала да доведе до реални резултати - както в събираемостта на публични средства, така и в опазването на човешки животи.

38
Коментара по темата
38.
ЩЕ
07.05.2025 20:50:05
Ще дойде ден в който всяко едно ЧСИ ще бъде бесено на площада. Сигурен съм. :)
37.
ПО-добре да я фалират
07.05.2025 18:10:36
тази професия - частни съдебни изпълнители, че човешкия матрял в нея никак не е читав
36.
о67о
07.05.2025 10:15:40
То и досега нямаше проблем глобите да ги събира ЧСИ . Само, че докато се стигне до събиране, трябва наказателното постановление или ел.фиш да влезе в сила. Т.е. тряба първо да бъде ВРЪЧЕНО на нарушителя и след както изтече срокът за обжалване, ако не е обжалвано влиза в сила и едва тогава трябва да се плаща , а ако не се плати доброволно се отива на принудително събиране чрез ЧСИ или ДСИ няма значение. Основният проблем е с връчването на наказателните постановления и ел.фишовете. В момента трябва да те намерят, да ти връчат лично или чрез живущ на адреса, а това няма как да стане в повече от половината случаи в разумен срок щото никой не си седи по 24 на постоянния или настоящ адрес, повечето дори от години не живеят на тези адреси и тая работа с адресните регистрации е мармалад, а често и нарушителите се крият. Отделно никой не си дава зор чак толкова да търси някой да му връчва, освен ако случайно те спрат на проверка и ти връчат. За да се случват нещата, трябва да се възприеме връчване по постоянен адрес или посочен от теб адрес при вземане/подновяване на книжката, може и електронен и ако те няма на тези адреси, лепят/пращат съобщение и след определен кратък срок ако не се явиш лично, да се счита за връчено и да може да се събира, както е в повечето нормални държави. Това обаче господа Дупетатите скоро няма да го оправят, щот не им пука за гражданите дали ще се трепят по улиците безнаказано или не.
35.
2025-2030
07.05.2025 00:08:43
Хората на новия ден са децата на хората от стария ден. (Нямаше нов елит, който да изтласка стария. В България нямаше трето съсловие, което да унищожи първото и второто, та ако ще и с гилотина.) (У нас просто елитът вътрешно се преобразува, изтласка напред децата си и се оказа, че това е успешно само за тях.) В провинцията степента на приемственост е около 60-70 процента. В София е между 50 и 60 процента. Но в малките градчета в провинцията като събереш градските големци и направиш списък и след това отвориш списъка на ЦК на БКП, ще видиш 50% съвпадение на фамилии, които в момента държат властни политически, икономически, криминални и културни позиции в града и в окръга. Например Овчаров, или Бобоковите… Децата на секретариата и на ЦК на БКП, в най-лошия случай децата на окръжните комитети – сега е тяхното време. Това е положението – обществото в България беше и е йерархично. (Сега дори е по-лошо, защото вертикалните лифтове са напълно блокирани.)В България стана не смяна на елита, а възпроизводство на елита. )(Родителите на днешния елит отстъпиха назад, върнаха се в селските си вили и пуснаха напред децата си), които вече бяха получили съответното образование. Десетилетия преди 10 ноември 1989 г. в България се въведе системата на (езиковите) гимназии. Имаше и училище за особено надарени деца. Т. е. новият български елит след падането на Живков беше вече отдавна подготвен да заеме нови социални функции. Българската специфика е, че не един елит си е отишъл, а че родителите на сегашния елит са в Чужбина и са изпратили във властните позиции на политиката, държавното управление, икономиката и културата своите деца. Ето точно тези деца бяха успешно издирвани от „Отворено общество“. Просто съвпаднаха две неща – крачката назад на родителите, които дадоха тласък на децата си под лозунга „Това време е наше“. Българският политически продължител на „Отворено Общество“ е именно кръгът „Капитал“. ((Българският политически модел е в жестока криза, отвъд всяка възможност за ремонт.)) ((Новият елит идва от тъмното и от студеното и заема властните си позиции в епоха на социален безпорядък, объркване, безвремие.))
34.
Мрак и Мъгла
07.05.2025 00:05:35
Глобализацията са 200-300 много напреднали възли, където се концентрират съвременните информационни технологии, капиталът.)) ((Тези възли са свързани помежду си материално и виртуално.)) ((Всичко останало е ИЗКЛЮЧЕНО и ОТСЕЧЕНО.)) Глобалният (точков) свят е система от връзка на ((10% от населението на планетата.)) ((Глобалите живеят в глобален свят НАД страните, премествайки се, например по веригата хотели “Хилтън” като бизнесмени, политици, олигарси, наркотрафиканти, медийни интелектуалци, най-малко като туристи.)) ((Локалите напускат своето местожителство или като бедстващи БЕЖАНЦИ, или като икономически МИГРАНТИ)), законни (около 250 милиона) или незаконни (500 милиона!), но при всеки случай попадат от един локус в друг. Локализацията става обратна, тъмна страна на глобализацията. ((Локалният човек ЗАВИНАГИ си остава локален, закрепостен.))
Още едно следствие от новата епоха са “СИВИТЕ зони”. Този термин идва от радиоелектрониката, той означава част от пространството, което не се “вижда” от радарите. В “сивите зони” държавата почти напълно е загубила контрол, властта там е приватизирана или от племена и кланове (огромни пространства в Близкия Изток), или от престъпни общности - най-често наркокартели и местни мафии. Това НЕ Е онзи еднороден и рационално-либерален свят, рисуван ни от хер Шваб и от монсеньор Жак Атали или от Франсис Фукуяма в “Края на Историята”. ((Капитализмът днес стана планетарен, тотален - и няма накъде да изтласка кризата и предстоящата катастрофа.)) Така че проблемите ще трябва да се решават отвътре. Напълно е ясно кой ще бъде първата жертва - средната класа и работническата класа, младите, старците и болните. Това крушение води до крушението на Западните общества.
33.
Свобода или...
07.05.2025 00:00:14
((Да, превръщането на България в глобално евро-сметище беше просто цената, която субектът на властта беше съгласен охотно да заплати, за да постигне целите си - ((защото Властта е винаги в името на Себе си.)) ((Тя е такава реалност, която не вижда причини за себе си извън себе си.)) Особен тип реалност - тези, които я притежават, могат да си мислят каквото си искат, но самата Власт като реалност е винаги при себе си и се разширява.)) ((Това е разбиване на големия обществен интерес, разрушаване на обществото, заради интереса на някаква частна съсловна група.)) ((Това, образно казано, е интересът на червея за сметка на ябълката.)) Много добре помня как преди години, разговаряйки с представителите на това съсловие, те не криеха своята злобна, саркастична омраза към всички останали: „Народецът ли? Ха, ха, ха..." Да , това са две Българии, две култури, които живеят на една и съща територия, но те просто си пречат. За сега те не успяват да намерят някакъв приемлив мотив за съвместно съществуване. Дори в едно кастово общество, каквото е индийското, кастите наистина не се допират, но имат механизми за общо съществуване. А нашите два свята просто не намират начин да живеят на едно и също място. ((Едната, малката група, аз наричам българяни. Те присъстват в българската територия с правата и морала, прилягащи фактически на агресор.)) ((Това е малко хищно племе, което е завладяло своята територия и няма никакво намерение да преживява в някакви компромисни форми с другите - арийци срещу дравиди, конкистадори срещу маи, османлии срещу гяури и пр.)) Тоест, имаме отношение между агресор и подчинените нему. Това са неприкрити форми на антагонизъм с невъзможност за каквато и да е търпимост извън условието ((за абсолютно и безусловно подчинение от страна на покорения етнос.)).
32.
Камък върху камък няма да остане 8
06.05.2025 23:56:45
Недоволство има във всяко общество, над което стои власт, била тя своя или чужда. Съществуването на тази власт показва, че обществото е разслоено на управляващи и подчинени, а от само себе си се разбира, че подчинените ще бъдат недоволни в един или в друг смисъл.
Самата власт е породена от нуждата «да се задушават конфликтите и да се държат в рамките на един ред». И само при известни особни условия недоволството стига точка на кипенето, на отчаянието: когато счупването на установения ред чрез въстание се явява едничка възможност за народа, който не може вече по старому.
Грабителството на някои български чорбаджии от стария тип, които, опрени на подкупни турски администратори, грабеха невежото българско население по-жестоко и от най-лошите рязани читаци. Завладяването ни от турците установило петвековно «тъмно» робство. Турската феодална власт подложила на нечуван произвол покорените раи: непосилни данъци, насилия, убийства, безчестия. Въпреки това обаче народът, вместо да подеме борба против угнетителите си, подивял, оскотял и скрит зад мъдростта «Покорна главичка остра сабя не сече», заспал дълбок, непробуден вековен сън. За негово щастие обаче на 1762 г. припламва искрата на Паисия — искра на народно осъзнаване, искра на стремеж към свобода. Веднъж породена, макар и в много ситен и скромен вид (((идеята за свобода започва да едрее като пролетен ден: от искра става лъч, после пламъче, пламък и най-сетне избухва като пожар.)))
Иван Хаджийски
31.
Структурно безобразие
06.05.2025 23:54:10
Ако направим разлика между власт и държава, ще видим, че в България има твърда власт, но тя не е организирана точно като държава с всички елементи на държавността, включително и разделение на властите. Това е псевдодържавна организация на властта под надзора на българската олигархия. Властта се обменя между няколко котерии, които управляват по закона на шайките, а държавните институти са просто декор, който маскира пълното отсъствие на държавност. Затова „държавата“ отдавна не изгражда граждани у нас. Тя създава човешки материал за котериите или формира лумпени, ядосани от своите невъзможности. Защото в България няма значение колко се стараеш, с каква оценка ще завършиш висшето си образование. Важното е чий си, важен е родът, племето, съссловието, клана, кастата в която се раждаш. Българската политическа система е профеодална, силно обвързана със всякакви родово, племенно, кръвосмесителни, кланови и съсловни зависимости. Режими от рода на нашия политически режим НЕ МОГАТ дори да бъдат реформирани.
Тази българска политическа система може да бъде само демонтирана, и то много внимателно, за да не се срути и да затисне всички. Това са режими от периферен пиратско-компрадорски тип. Те могат да живеят дълго, a могат и да се срутят изведнъж и някак неочаквано. Това е така, защото режимите не разчитат на никаква ВЪТРЕШНА легитимност. Една система, която е нелегитимна, не може да живее пълноценен живот. Тя се феодализира и почва да регресира. Работата е там, че България е важна, този път не като население, а като територия. Българският елит е амортизиран от 35 години безотговорно съществуване и ведра консумация. ((Самата либерална идея предвижда превръщаемост на властта в пари и на парите във власт.))
((Това е, с което всъщност аз не съм съгласен, това е проклятието на процеса, който някои в България наричат преход, а аз наричам КАТАСТРОФА.)) Властта и собствеността не са взаимно заменяеми. Между тях няма мост, по който да се превръщат. Властта не се купува и не се продава. ((Тя се заслужава.)) Понякога по ЖЕСТОК начин.
България не е готова, не защото няма мислещи хора. Напротив, по традиция има сериозни и отговорни мислещи хора. България е в изключително сложна ситуация, тъй като цялата й социо-културна и политическа система е в системна криза. В България не гласуват 70% от хората с право на глас. Това е белег, че България е пред много дълбоки, много резки и болезнени преобръщания в политическата си сфера. Според мен, това е моя хипотеза, българската политическа система догаря последните си дни. И това е криза на системата, която се появи преди трийсетина или 35 години. Това е цялостна политическа криза. Криза на смисъла, криза на целеполагането, криза на историческото съзнание и технологична криза. Вече може да се каже ясно: в България на власт имаме не демокрация, а имаме обикновена криминална олигархия. Знае се, че там, където олигархията е на власт, в другия край на обществото започва да се концентрира лумпениат. Лумпенството и олигархичността вървят исторически заедно.
И ако се доверяваме на философските авторитети, това са античните автори в Древна Елада, как се излиза от това състояние – те са знаели. От олигархично състояние се излиза по пътя на диктатурата.
Никой не твърди, че това е добре. Напротив, това е много тревожно и крайно неудобно за масовия жител на страната. Но работата е там, че криминалните олигархии, каквато е властта в България, те не подлежат на реформиране. От олигархична ситуация се излиза не с реформиране, а с безкомпромисно демонтиране.
(((В България този демонтаж трябва да се прави изключително внимателно, защото системата може да се срути за дни. Така че ние сме в средоточието на олигархично-политически модел. В България няма национално познание, което да формулира национални стратегически цели. Има наемна компрадорщина. А компрадорщината е водещият елемент на олигархията. Има хора, които търгуват с национална сигурност в свой тясно групов интерес.)))
30.
Видовден
06.05.2025 23:50:41
България винаги е управлявана от бивши или бъдещи затворници.
Атанас Буров
29.
Срутване
06.05.2025 22:52:44
.... хунщината и непрестанните пристъпи на партиите са превърнали министерствата на феодални владения, в които господстват сдружените за експлоатация на държавата партии и които феодалства са в непрекъсната вражда, и даже война както помежду си, тъй и с държавата; че блоковата власт не само не спря наблюдаваното от предшествуващите управления разстройство на държавата, но продължи тоя процес до застрашителни размери…“. Това е цитат от реч на Кимон Георгиев, произнесена на 12 юли 1934 година в театър „Роял“, където обяснява защо е извършил преврата от 19 май…
28.
Переспектива
06.05.2025 22:49:46
Малки компактни групи поемат ЧСИ-тата, и по веригата от дъното до върховете , обезвреждане на всичко тероризиращо населението.
27.
Tiriol
06.05.2025 21:09:40
Гответе се за разплата.
26.
Шкембе Чорбата
06.05.2025 20:39:52
Искат глоба от 50 лв. да ти я направят 350-400 лева ...долни кръвопийци ...явно много им е паднала работата ,гладни тахтаби...кръвопийци
25.
Шкембе Чорбата
06.05.2025 20:32:20
А нещо друго тези ЧСИ-та не искат ли да поемат....сещам се за нещо дето мога да им дам...ха ха ха
24.
Бееееееееееееееееее
06.05.2025 20:15:39
Яжте гробарската демокрация всички мама Ви проста и селтаци гласувайте за гроб и яжте демокрация.
23.
Да се знае!
06.05.2025 19:43:46
Не могат да вземат и стотинка, ако доходът е под определен минимум
22.
Тъпотии
06.05.2025 19:21:16
Запор на заплата, но зависи каква е заплатата и колко човека храни. Общо взето в 80-90% нищо няма да могат да вземат. Пак ще е скъпо за бюджета, но поне ще е в правилните ЧСИ хихи. Ресто ще има ли?
21.
Наблюдател
06.05.2025 19:09:37
Поредната схема за източване на държавни пари чрез ЧСИ-та, като взимат пари от бюджета на КАТ за дела на трупчета срещу граждани, и бухалка срещу граждани, които не подозират, че дължат глоба плюс съдебни разходи и лихви! В статията пише, че ЧСИ-та ще работят безвъзмездно, но практиката показва друго, за справка - топлофикация София!
20.
AX
06.05.2025 18:30:16
Що за глупост държавата да пълни джобовете на ЧСИ при положение, че има държавни съдебни изпълнители? Някой ламти да има достъп до данните на КАТ и да печели пари от това!
19.
ЕЕЕЕЕ
06.05.2025 18:25:02
Най-сигурната мярка е "при проверка ако имаш неплатени глоби в срока за доброрволно плащане ти отнемат книжката до плащането им". Тази мярка се прилагаше преди 5-6 години но не беше угодна на някой и я премахнаха.
18.
ЕЕЕЕЕ
06.05.2025 18:24:59
Най-сигурната мярка е "при проверка ако имаш неплатени глоби в срока за доброрволно плащане ти отнемат книжката до плащането им". Тази мярка се прилагаше преди 5-6 години но не беше угодна на някой и я премахнаха.
17.
Мда
06.05.2025 18:09:29
Що за глупости, интересно ми е как ЧСИ, ще съберат глобите на ниско прелитащите чужденци, задминават ме все едно съм спрял., на границата, ще седи ЧСИ и ще чака да се върнат да им събере масрафа.
16.
Бохем
06.05.2025 17:35:27
Крайно време е обитателите на тази територия да разберат, че законите не са врата в полето и за тяхното нарушение се плаща. Надявам се всички тарикати да видят в шпионката ЧСИ с ролетка в ръка. Само така ще започнат да карат с 50 в града и с 90 извън него.
15.
Жалко...много жалко...
06.05.2025 17:34:20
и вече ,,нелечимо" Всичко,като част на речта...без сказуемо...Драгалевски ,,ром"..скачане...Престъпна приватизация...ВИС...СИК..ДС..ГДБОП...По малко държава...Разруха на всичко,създадено ...дори и като сгради...Раздаване на пари ..куфари...митници... Унищожаване на селско стопанство...Узаконен грабеж на банки...фалити...няма да ми стигнат много страници...И за какво...да излезете в чужбина ..да видите какво е там...ама това няма да се случи в България...още 100 г...Овце!!!....Вкараха ви в матрицата на бедността...безправието... незачитането ви като ХОРА!!! Станахте роби!! На жилища с кредити ,които и поколенията трудно ще платят... Щото освен в анклава София...(където някои получават 1500€...Ами ако са под наем) другите получават по 1500 лв...НЕ САМО ЧСИ...КОЛЕКТОРСКИ ФИРМИ..НАП...ПАРАЗИТНИ ИНСТИТУЦИИ ,КУКИ... ВСИЧКИ ЩЕ ВИ ДЕБНАТ ДА ВИ ИЗКАРАТ ВЪТЪКА!!..Някои от вас ще мечтаят да отидат при Ким...поне само един ще ви е..е майката!!...Тук вече и противогаз няма да ви спаси от отровите на 10000 идиота ,които ще направят така,че родителите ви да умират от глад и безгрижие...около 65...Ще станете 5 млн до 15 г....Спете още...спете...Вие работите...и плащате заплатите поне на 2 пъти повече паразити...Не само пътища...35 г нищо не се прави в тая територия!! Спирам... много.. много..има.
14.
До всички хора,
06.05.2025 17:32:56
които все още вярват, че ЧСИ имат някакви морални скрупули:
Баща ми е ползвал стоков кредит, за да купи нов бойлер от верига магазини през 2019г.
През 2021г. той почина в ковида. Започвам да получавам съобщения от банка, че дължи вноски. Правя проверка- не само, че кредитът е платен, ами е бил и застрахован. След известно време, получавам сумати звънения и съобщения от колекторска фирма като всеки път си слагат лихви и т.н. ... След още известно време получавам съобщение, че до 2 дни (с посочена дата), ако не внеса сумата, която са определили, следва дело. Беснея, обаче им внасям измислената сума. След около месец, на врата ми звъни призовкар, носейки документи, че баща ми е осъден по дело. Баща ми физически го е нямало от момента, в който са образували дело. Личната му карта я унищожават, за да издадат всички необходими документи за погребението. В папката от ЧСИ- то беше посочен номерът на НЕСЪЩЕСТВУВАЩАТА му, вече лична карта. Човекът е мъртъв и погребан! Показвам, че въпреки всички циркове, съм внесла преди месец рекетът и ми се казва, че дължа още ~ 300лв такси за самото ЧСИ.
Смятайте за какво иде реч...
Проверки по банки, институции, нерви, стрес, влошено здраве от всичко.....
Пазете се, пазете си здравето и спокойствието, защото НИКОЙ от онези, на които им "дължим" данъци, с които да ни "сътрудничили" по посочен начин, не го прави.
13.
Ким Чен Ур
06.05.2025 16:35:30
Няма как при невръчени актове от снимки за скорост примерно да дойде некъв цървул ЧСИ.Няма как на изход от България да ти излизат глоби,несъществуващи като задължения в официалната страница на МВР,няма как КАТ и НАП да нямат връзка помежду си...А тия мафиоти ЧСИ-тата просто ги виждам как чакалят за 50 кинта на Бай Спиро,а не да правят четки на банките обирджии
12.
Мда
06.05.2025 16:27:42
Е сега вече ще има пребити чси, защото едно е да събираш от хора 45+ и друго 20+ тези хлапета нямат морал и ценности, такаче ще е интересно ако мине тази пръдня идмислена от шиши и боко, не се спряха тази шайка...но а да видим
11.
Бирниците
06.05.2025 15:32:51
Държавата на бирниците--- ЧСИта навсякъде - странно кога пък хората ще ползват ЧСИта за да вземат нещо от АПИ--- значи за всичко са виновни гражданите- пътищата не са виновни-- то вар с пясък навсякъде вместо асфалт-- с танк да си не можеш да спреш---явно е време да се откажем масово от автомобилите си---ще си спестим много- всякакви зелени сини зони-местни данъци МПС- винетки граждански, гуми, масла, сервизи, горива ,глоби от някой храст--и какво ли не -мисля че животът така ще е по хубав--Пък и няма да влизат нашите пари в бюджетите и така няма да има кой да ги краде)
10.
До 8
06.05.2025 15:25:15
Всички ЧСИ имт призовкари, а ти въобще не ппзнаваш законите. Като не те намерят ти лепят призовкара на адреса. Ако не сеявиш в двуседмичния срок, не се чуди че ЮПС, а0чартамвнт или банкова сметка са ти запорирани.Абсолютно всички държавни вземания, могат да се съборат от ЧСИ.Това че КАТ не са го правили е техен проблем. Работиласъмвместниданъци и винаги се дават яземанията на ЧСИ, че вършат по-бързо работа
9.
До 5
06.05.2025 15:20:39
Всички дуржавни учреждения си определят на кой да дадат изпълнението. Почти никой не иска МАП, че са мудни. ЧСИ не им взимат такси,а сиги съборат от длъжника, така че много предпочитатЧСИ. За дуржавни учреждения говоря. Не могат да им пткажат. За частни лица първо си плаат те,а после при събирането, ако има такова имсе връщат
8.
Бай Спиро с москвича
06.05.2025 15:18:16
Държавно вземане от частен изпълнител ..
хахахааахааа!
Със самолета дето го имаме ли ще ходят да връчват за подпис изпълнителните листи ?
Хайде по-сериозно !
7.
До 4
06.05.2025 15:16:39
Грешиш. Има т. нар. извънсъдебни способи. Ппдробно са описани в ДОПК и в други закони. Тогава е необходимо просто да не си платил и да си уведпмен, че имсш срок за члаане. Така е и с местните данъци, така е и със сметки към енерго дружествата.На тях изпълнителен шист не им трябва. Така е и с КАТ, но това не е новина, те ако са искали и сега са могли да възлагат на ЧСИ, просто не са го правили. В тоя случай, глобата ще ри се стори нищо, че таксите на ЧСИ са майка плаче.А в озпълнително производство няма и на кой да се оплачеш. Вервай ми, пт гпдини сезанимавам с тия неща.
6.
градски
06.05.2025 15:14:33
А, армията Държавни Съдени Изпълнители ей така да им плащаме заплати, щото сме супер богати. Та да си каже кой е опънал комисионна от ОПГ на МВР.
5.
ssss
06.05.2025 15:07:43
Не и публичните задължения! Тях събира със справка от НАП...
4.
Ханко Брат
06.05.2025 14:45:52
Съдия изпълнител събира финансови средства... срещу изпълнителен лист-или греша?!)...
3.
Дааа
06.05.2025 14:38:15
Поредната тъпотия
И много ми е интересно какво ще вземете от безработния и мангала…?
А те са 80% от нарушителите…
Много ТЪПА ИДЕЯ
2.
Хахаха
06.05.2025 14:38:01
Най-накрая! Ей ся ши видити кон боб яде ли. Ева им са майката на ганьовците дето карат и не плащат.
1.
Хе хе
06.05.2025 14:34:03
И какво,ще вземете от мангала?
Основно те не си плащат мастрафа!
  Добави Коментар
86-годишен милионер е обвинен в изнасилване на 4 жени Проблеми за Смоуки Робинсън Бивш държавен секретар на САЩ в бургаска компания на "Стамфорд Бридж" Кирил Евтимов и Кери с интересен диалог
Брат й реализира за крайното 7:6 между Интер и Барса, а тя е... Киара е звезда в Инстаграм Каза големи думи след драмата в Шампионска лига Ямал вижда бъдещето си в Барса, сигурен е, че ще ликува с тима в ШЛ един ден
Градушка изпочупи стъкла на коли в... Село в Асеновградска област побеля Тръмп с коментар за ескалацията на напрежение между Индия и Пакистан От САЩ искат конфликтът да спре
Сблъсък между тийнейджърски банди в София Те най-вероятно са част от така наречените "локали" Ключов момент в "Ергенът" Един от мъжете ще говори с майките на дамите, които го вълнуват
МВнР отговори на Путин "Присъединяването на Република България към Организацията на Северноатлантическия договор (НАТО) е суверенно решение" Изтребител се разби близо до... Колосален инцидент до летище във Финландия
Шокиращо провинение във Варна Мъртво пиян кара близо до Майчин дом Един от най-силните хора в Белия дом с много важно изказване Не се очаква разпад на НАТО по оста САЩ - Западна Европа