Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Министерството рекламира БГ туризма в каналите National Geographic и 24 Kitchen

Това е поредна стъпка в стратегията ни да представим България като дестинация с богат културен и кулинарен потенциал, заяви министърът на туризма Мирослав Боршош
Ключови думи: Министерство на туризма, реклама, туризъм, канал, National Geographic, 24 Kitchen

Министерството на туризма започна широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The Walt Disney Company LTD и Warner Bros. Телевизионната реклама за промотиране на България като дестинация за конгресен, кулинарен и винен туризъм стартира днес в девет държави и ще продължи до края на април. Паралелно с нея се провежда и дигитална кампания, която включва популярния формат pre-roll с нови клипове в YouTube.

Медийното партньорство включва телевизионно излъчване на 2430 рекламни спота на 9 стратегически пазара в Европа. Те са разпределени между каналите National Geographic, обхващащи Великобритания, Франция, Полша, Германия и Испания, и тези на 24 Kitchen в Нидерландия, Сърбия, Словения и Хърватия. Над 50% от клиповете ще бъдат излъчени в прайм тайма на телевизионните програми.

„Това е поредна стъпка в стратегията ни да представим България като дестинация с богат културен и кулинарен потенциал. Виното и гастрономията, заедно с конгресния туризъм, са ключови елементи в развитието на туристическия ни сектор и създаването на преживявания, които остават в сърцата на посетителите. Чрез партньорството ни с National Geographic и 24 Kitchen достигаме до милиони пътешественици, които търсят автентични и вдъхновяващи дестинации“, заяви министърът на туризма Мирослав Боршош.

Екип от групата на телевизионния гигант прекара няколко дни в България, специално за това партньорство, за да заснеме два 30-секундни клипа, промотиращи страната ни в ключовите направления „Вино и гастрономия“ и MICE (Meetings, Incentives, Conferences, and Exhibitions) туризъм. Министерството на туризма и National Geographic имат успешно дългогодишно сътрудничество, като тази кампания е част от Годишната програма за национална туристическа реклама.

Основната цел е да утвърди България като привлекателна и сигурна туристическа дестинация с разнообразни възможности за туризъм през цялата година. National Geographic е водеща световна медия, която достига 760 милиона домакинства по света. Медията заема първо място по потребителско доверие и е насочена към любители на пътешествията, културата и природата.

Рекламните видеоклипове може да гледате тук и тук.

Какво ще направите, ако получите тази чиния в скъп ресторант - ще я обърнете върху главата на готвача ли? невни потребители настояват за проверка от контролните органи и призовават хората да не мълчат, когато срещат подобно отношение Засилени проверки, за да се спре разпространението на шарка при овцете От вчера е забранено движението в цялата страна на дребни преживни животни, почти без изключение
Заслужава ли да се кръсти улица в София на чалгапевец, който се самоуби Предлагат да има улица "Денис Теофиков" в София Бургазлии се удариха с колите си край града, ранена е 46-годишна жена Няма опасност за живота на пострадалата бургазлийка
Тежък инцидент с ел. тротинетка в Средец, 42-годишен мъж е със счупен прешлен на гръбначния стълб Мъжът е блъснат от автомобил Депутатите излизат в лятна ваканция Продължителността й е мечта за мнозина
Искате да направите курбан за здраве? Добре, но подгответе няколко хиляди Ще са ви нужни минимум 2 хил.лева Защо трябва да се търси второ мнение при повреда на колата Американец си спести близо 7000 долара
Български национал направи супер изненадващ трансфер Отиде в Тел Авив Хеликоптери и самолети се борят срещу огъня в Струмяни, заваля и дъжд Хората от района се надяват природата да помогне
Подгответе се за незабравим купон! "Вълкът" Руши ще превземе сцената на Амфитеатъра в Созопол на 1 август Побързайте, за да станете част от това незабравимо шоу, местата са ограничени!  Къде изчезнаха българските зеленчуци от пазара, 2/3 са вносни Слънчевото време се отразява добре на гроздето