Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Рано е за летни гуми, не бързайте със смяната

Ключови думи: летни гуми, смяна, автомобил, време

Времето навън постепенно се затопля и някои шофьори вече започват да се замислят за преминаване към летни гуми. Причините за това могат да бъдат различни – там, където живеят вече няма сняг, или пък просто не искат да чакат на опашка на гумаджийниците, които ще се образуват след месец. Поставянето на летни гуми в този момент обаче крие някои рискове, категорични са експерти.

Първият от тях е намаленото сцепление с пътя. Това се случва, защото такива гуми са по-малко еластични при температури около 0 градуса. А ако летните гуми се поставят при още по-ниски температури, те буквално ще се втвърдят и това ги прави много опасни за автомобила и хората в него.

В допълнение, втвърдяването на гумите от студа е изпълнено с увеличаване на натоварването върху окачването - твърдите гуми предават повече удари от неравни пътища към него. А от това страдат всички основни елементи на окачването на превозното средство.

Летните гуми също така са опасни на мокри настилки извън сезона. Експертите припомнят, че летните гуми имат различна система за отвеждане на водата, която е предназначена за топлия сезон.

И ако все пак някой реши да рискува с поставянето на летни гуми по това време на годината, той трябва да спази още няколко правила. Едно от тях е, че новите гуми, поставени на автомобила, трябва бъдат правилно обработени след монтажа им. През първите 500-900 километра трябва да се избягва рязкото ускорение и спиране. Освен това се препоръчва да се намали максималната скорост.

В същото време трябва да се вземат мерки и за съхраняване на зимните гуми. Те трябва да бъдат добре почистени от всякакви замърсявания, тъй като върху тях могат да останат агресивни пътни реагенти, които разрушават гумената смес.

Гумите трябва да се съхраняват на сухо, тъмно и проветриво място без торби, за да се избегне образуването на конденз вътре. Влагата може да проникне дълбоко в гумата през микропори и да разруши металния корд. Оптималният метод за съхранение - гумите, които не са монтирани на джантата, се поставят вертикално, докато сглобеното колело (джанта с гума) се поставя хоризонтално.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Международната федерация по бокс въведе задължителни генетични тестове - вече няма никакъв шанс мъж да се бие с жена между въжетата За Световно Изпечени бандити свиха диамант за 25 милиона долара, не прецениха само 1 нещо Местната полиция се оказа прекалено добра дори за крадци от висок престъпен калибър
Баща на 4 деца отслабна с над 100 килограма Джеймс Бейкър се радва на живота повече от всякога Полски министър обвини Русия за взривения дрон в нива По-рано полицията съобщи, че неидентифициран обект е паднал до село
11-годишно дете пострада при инцидент с джет в Гърция Момчето се возело с възрастен мъж, когато джетът се сблъсква с надуваема лодка Едва ли има бандит, който иска да го гони тази полиция Органите на реда в Дубай имат под ръка нови "чудовища", Rolls-Royce Cullinan може да гони бандитите с 280 километра в час
Любо Киров с първи коментар след скандала Певецът обясни неприличните си жестове с това, че публиката му го познава и е малко по-темпераментен на сцена Над 100 отровени по време на сватба в България Тържеството е било със 750 гости
Откриха 6 отрязани мъжки глави край голям път Предполага се, че убитите са били членове на банда, които са жертва на други гангстери 72-годишен се удави в река Трагедия в Разлог
Огромен проблем с пчелите в България Сушата погуби цели пчелини Млада красавица отказа секс на гангстер, намериха я изнасилена и мъчително убита Зловещата история е от Бразилия