Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Министърът на туризма Мирослав Боршош се срещна с новоизбрания председател на АБТТА Петър Стоянов

Ключови думи: Министър на туризма, Мирослав Боршош, председател, АБТТА, Петър Стоянов, флагман

Министърът на туризма Мирослав Боршош проведе работна среща с новоизбрания председател на Управителния съвет на Асоциацията на българските туроператори и туристически агенти (АБТТА) Петър Стоянов. Двамата обсъдиха възможностите за по-тясно партньорство между Министерството на туризма и АБТТА, както и ключови въпроси, свързани с развитието на сектора и функциите по надзор върху дейността му.

В рамките на разговора бяха засегнати теми като създаване на работещ механизъм, който да осигурява по-голяма финансова стабилност и защита в сектора, съвместни усилия за утвърждаване на България като конкурентна туристическа дестинация, мерки за насърчаване на устойчив туризъм, подобряването на бизнес средата за туроператорите и агенциите, диалога между бранша и контролния орган, както и мерки за повишаване ефективността на регулациите в сектора.

„Министерството на туризма и браншовите организации трябва да работят в синхрон, защото само така можем да гарантираме устойчивото развитие на сектора. България има огромен потенциал, който трябва да разгърнем заедно – с ясни политики, диалог и взаимна подкрепа. Туроператорите и туристическите агенции са ключов двигател за привличането на повече туристи и развитието на нови туристически продукти“, заяви министър Мирослав Боршош.

От своя страна, Петър Стоянов подчерта ангажимента на АБТТА да бъде активен партньор в процеса на усъвършенстване на регулациите и добрите практики в бранша, както и в популяризирането на България на международните пазари. Двамата обсъдиха създаването на по-модерен облик и развитието на националния туристически бранд „България“.

Акцент беше поставен и върху нуждата от дългосрочна маркетингова стратегия с отделни кампании за различните форми на туризъм, включително чрез медийни прояви и сътрудничество с инфлуенсъри. Двете страни се договориха за бъдещи съвместни инициативи, които да засилят конкурентоспособността на българския туризъм и да гарантират стабилността на сектора.

Зевзек попадна насаме с актриса от филми за възрастни и много голи мъже, шашна ги с реакцията си Шегаджията им се подиграл сериозно, юноша пък опитал да се възползва от Бони на промоция Модел със смущаващо признание: Отказах да правя секс с баскетболна звезда и охраната му се отнесе лошо с мен Тя твърди, че е изоставена на остров
Победителката в "Ергенът" Адриана се пробва в музиката (ВИДЕО) Велчева има талант в пеенето Продават на търг светлинния меч на Дарт Вейдър, цената се очаква да е огромна Ценният артикул предизвиква голям интерес, наддаването ще е голямо
Златно правило - колко време трябва да ни отнема ходенето по малка нужда 21 секунди е прието за най-нормално Как да се отървем от паяците у дома Пускайте прахосмукачка редовно, особено в ъглите и зад мебелите
Майка уби сина си, насече тялото му с брадва и го е укри в бидон Трагедия в Италия За какво служи малкото копче на предпазния колан Основната функция на това интересно дизайнерско решение е доста полезна
Тигър уби работник в зоопарк в чужбина Починалият бе ръководител Разкриха последното желание на трагично загиналата Лаура Далмайер Тя не е искала тялото й да бъде местено при фатален инцидент в планината
Не е за вярване каква заплата получава Осимен в Турция Галатасарай позлати централния нападател В зоопарк разстреляха 12 здрави маймуни и дадоха труповете за храна на хищници Драма в Германия