Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Министърът на туризма Мирослав Боршош се срещна с новоизбрания председател на АБТТА Петър Стоянов

Ключови думи: Министър на туризма, Мирослав Боршош, председател, АБТТА, Петър Стоянов, флагман

Министърът на туризма Мирослав Боршош проведе работна среща с новоизбрания председател на Управителния съвет на Асоциацията на българските туроператори и туристически агенти (АБТТА) Петър Стоянов. Двамата обсъдиха възможностите за по-тясно партньорство между Министерството на туризма и АБТТА, както и ключови въпроси, свързани с развитието на сектора и функциите по надзор върху дейността му.

В рамките на разговора бяха засегнати теми като създаване на работещ механизъм, който да осигурява по-голяма финансова стабилност и защита в сектора, съвместни усилия за утвърждаване на България като конкурентна туристическа дестинация, мерки за насърчаване на устойчив туризъм, подобряването на бизнес средата за туроператорите и агенциите, диалога между бранша и контролния орган, както и мерки за повишаване ефективността на регулациите в сектора.

„Министерството на туризма и браншовите организации трябва да работят в синхрон, защото само така можем да гарантираме устойчивото развитие на сектора. България има огромен потенциал, който трябва да разгърнем заедно – с ясни политики, диалог и взаимна подкрепа. Туроператорите и туристическите агенции са ключов двигател за привличането на повече туристи и развитието на нови туристически продукти“, заяви министър Мирослав Боршош.

От своя страна, Петър Стоянов подчерта ангажимента на АБТТА да бъде активен партньор в процеса на усъвършенстване на регулациите и добрите практики в бранша, както и в популяризирането на България на международните пазари. Двамата обсъдиха създаването на по-модерен облик и развитието на националния туристически бранд „България“.

Акцент беше поставен и върху нуждата от дългосрочна маркетингова стратегия с отделни кампании за различните форми на туризъм, включително чрез медийни прояви и сътрудничество с инфлуенсъри. Двете страни се договориха за бъдещи съвместни инициативи, които да засилят конкурентоспособността на българския туризъм и да гарантират стабилността на сектора.

Дарява космическа сума "Хората ще казват много неща за мен, когато умра, но аз съм решен "той умря богат" да не е едно от тях", написа Бил Гейтс Румен Радев: Отдаваме почит към саможертвата на милиони хора Днес е Деня на Европа
Червена боя на входа на Министерството на културата, има задържан Не са ясни мотивите за вандалския акт Стрелба в София Нарушилият закона е пуснат под домашен арест
Брутално провинение във Варна! Полицаи са били принудени да... Служители на реда оставят автомобила си и догонват пеша кола с мъртво пиян шофьор Издирват 16-годишния Виктор Семейството на момчето е разтревожено
Млад мъж погази закона в Айтос Открадна чантата на 32-годишна жена Бургазлийка реши да краде, полицията я сгащи Извършителката върна задигнатата вещ
Празник е! Могат да почерпят хората казващи се... Летен Никулден е Първият папа Лъв е изключителна личност Успява да се разбере с Атила, спасява Рим
Интересно време днес Слънчево през деня, много валежи вечерта Обиди политици от Украйна и Западна Европа Медведев с краен изказ