Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Възрастна дама поръча от е-магазин подаръци, прецакаха я и не може да си върне парите

Ключови думи: подаръци, внуци, възрастна, прецакаха я

Възрастна дама, която поръчала от електронен магазин магнитни кубчета за подарък на внуците си за празниците, е получила пратка със съвсем друг артикул, а продължителните ѝ опити да върне сгрешения пакет и да си възстанови заплатената сума остават неуспешни. За този случай информират от онлайн платформата „Ние, потребителите“, където е постъпил сигналът.

„Търговецът не е оставил опция „преглед и тест“ и дамата е заплатила пратката в офиса на куриерската служба. Когато отворила пакета, установила, че е доставен съвсем друг артикул. Върнала го е на търговеца чрез куриера, но още не може да си получи обратно парите. Писмено и по телефона е уведомила търговеца, че заради сгрешената пратка желае да се откаже от покупката и да и бъдат възстановени заплатените суми. По телефона сътрудникът е заявил, че не може да и съдейства, защото търговецът е чуждестранен и я насочил да пише на отдел „Рекламации“. След опит за връзка с тях проблемът остава нерешен, защото отговор няма и дамата не успява да си върне парите, които търговецът в този случай ѝ дължи.“, разказа пред БНР основателят на „Ние, потребителите“ Габриела Руменова.

Във връзка с казуса тя препоръча, особено в кампании за масови намаления, хората да предпочитат търговци, които предоставят опцията „Преглед и тест“, за да имат възможност да проверят дали изпратеното отговаря на поръчаното. При възникването на подобен проблем пък да се оформи на място протокол с представител на куриерската служба, че пратката е сгрешена. Така потребителят ще си осигури документи, въз основа на които да предяви своята претенция не само пред търговеца, но и пред институциите, включително и съда.

„Когато грешката при изпращането на стоката е на търговеца, възстановяването на правата не следва да струва нищо на потребителя. Това не е този 14-дневен срок, в който ние решаваме по собствено желание да се откажем от поръчка, която сме направили. Това е рекламация, която предявяваме, защото има несъответствие между онова, което сме заявили, и това, което сме получили“, разясни още Руменова.

1
Коментара по темата
1.
сс
27.12.2024 13:11:41
Търговеца е еMAG и такава му е политиката.
  Добави Коментар
Жестока вражда между банди в Брюксел Двама са ранени Бавят Бюджет 2026 заради санкциите срещу „Лукойл“? Заради тях приходите намаляват с 1 млрд. евро Затварянето на рафинерията в Бургас води до тежък недостиг на средства и затруднява изпълнението на заложените цели, коментира икономист
Колин Фарел се напи зверски и вбеси Том Крус 46 дубъла за една сцена Бърз трик за по-лесно заспиване Може да помогне
Всички ли мразят Слави? Тв водещият с безпрецедентен ход във фейсбук Публична тайна е, че други политически лидери имат модератори, които управляват публичните им страници и те блокират троловете Безпрецедентна ситуация в Биг Брадър Участник крещи: "Каам ти, каам ти"
Трилърът със Светльо Вуцов продължава Не е ясно дали ще играе за националите Алекс Грозданов обра аплодисментите в Полша В идеалния отбор е
Мъж се направи на жена в "Ергенът" Иронизира участничка Какво се случва с водата в голям роден град? Хора са притеснени
Круизен кораб заседна в Дунав На румънска територия Созопол ще посрещне Гимкхана и Супер Рали през уикенда На 1 ноември от 11:00 ч. на наказателния паркинг до стадиона участниците в Гимкхана ще демонстрират умения, скорост и безопасно шофиране