Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Все повече бургазлии се сдобиват с карта neon, за да облекчат бюджета си от ненужните банкови такси

Регионалният мениджър Милена Златева коментира тенденциите и какво очакват клиентите от своята банка
Ключови думи: Милена Златева, tbi bank, карта neon

Милена Златева е регионален директор „Регион Изток” към Центровете за обслужване на клиенти в tbi bank. Тя ръководи над 40 банкови специалисти, обслужващи клиенти в 11 офиса в 7 града в България, включително Бургас и областта. Милена е опитен регионален мениджър с над 14-годишен опит във водещи компании от различни бизнес сектори. Бакалавър е по „Социална педагогика” и магистър по „Управление на ефективни екип" от СУ „Св. Климент Охридски”.

- Милена, като регионален мениджър имаш преки впечатления от нуждите на бургазлии. Какво очакват те от своята банка?

- Бургазлии очакват преди всичко добро обслужване, което се изразява в няколко неща. От една страна, да видят, че банковите служители разбират техните потребности. И от друга, разбира се, да получат адекватни и гъвкави продукти и услуги. Хората от Бургас и региона търсят честност, която не е маскирана зад корпоративни стандарти. Искат да усетят човешко отношение и приятелска комуникация. Именно с това печелим доверието както на клиентите от града, така и от периферията и по-малките населени места.

- Ако тяхната настояща банка не отговаря на тези очаквания? Много хора в региона по навик използват банката, в която работодателят им изплаща заплатата. Могат ли да я сменят? Как трябва да изберат своята банка?

- Обикновено служителите се чувстват ангажирани с банката, определена от работодателя. Тук е важно да отбележим, че всеки може сам да избере банката, в която да получава заплатата си, независимо от организацията, в която работи. Много често, след като хората усетят, че определената от работодателя им банка не отговаря на очакванията и нуждите им от гъвкавост, бързина и добро обслужване, започват да търсят алтернативи. Най-често процесът преминава през паралелно ползване на различни услуги в две или повече банки. С течение на времето надделява по-доброто клиентско преживяване и хората взимат финален избор на база удовлетвореността си. Голяма част от клиентите на tbi bank минават през този процес и сме щастливи, че след като използват продуктите ни, избират tbi пред конкурентите.

- За какво най-често бургазлии се обръщат към tbi bank?

- Три са основните асоциации, с които ни свързват клиентите. През последните месеци фокусът е върху ежедневното ни банкиране. Бургазлии разбраха за нашата карта neon без такси и мобилното ни приложение с различни функционалности и живо се интересуват от тях. Клиентите продължават да разчитат на нас също за покупки на изплащане и потребителско финансиране за лични нужди или оперативни разходи за домакинството.

- Какви грешки правят хората при управлението на личните си пари?

- Основното поле за подобрение при взимане на решения за личните финанси е в частта с желанията. Много хора искат да заложат на краткосрочен план и често той се оказва илюзорен. Това важи както за погасяване на кредит, така и за очакваната възвръщаемост от спестявания и инвестиции. Дори финансите да удовлетворяват емоционални решения, то разумът е този, който трябва да бъде водещ.

- Какви са най-важните съвети, които би дала на хората, които имат нужда от пари назаем?

- Преди всичко да взимат информирани решения, да не се подвеждат по реклами или атрактивни промоционални кампании, които често са краткосрочни и с цел бърз оборот на кредитните институции. Хората трябва да взимат отговорни решения за финансовото си бъдеще. Най-сигурният начин е да се доверят на партньор, който ще им даде реална и пълна картина, адекватни очаквания и непроменящи се условия по финансирането. Ние държим да сме открити и подхождаме с много грижа, персонално към всеки клиент.

- А какво би посъветвала онези, които спестяват?

- За тях съветът ми е „разделяй и владей“. Имаме много клиенти, които прилагат този модел под формата на депозити за различен период и в различна валута. Така не съсредоточават всичките си капитали в едно статично положение и в бъдещи непредвидени ситуации могат да реагират и оперират със средствата си. В tbi bank предоставяме още по-богата палитра от възможности с виртуалните ни „Касички“, които дават постоянен достъп на клиента до парите му, докато средствата се олихвяват.

- Вече споменахте карта neon, с която преди почти две години изненадахте банковия пазар в България – безплатна, без традиционните банкови такси, с нея дори може да се пазарува на изплащане... Как се приема този продукт от бургазлии и кои функционалности използват те най-често?

- Ние вярваме, че банкирането трябва да отговаря на динамичното ежедневие и да бъде бързо, достъпно, лишено от бюрокрация. С приложението и картата ни neon отговаряме на тези критерии и макар, че бургазлии първоначално не можеха да повярват за липсата на такси, с времето се убедиха, че скрити условия няма и все повече са тези, които сами проактивно търсят услугите ни. Профилът на клиентите е разнообразен. Много хора спестяват чрез депозити с най-високите лихви в приложението, други правят покупки с карта neon и разделят плащанията на вноски с помощта на шопинг лимит. Разбира се, всички са доволни от това, че могат да управляват финансите си безплатно, като правят незабавни преводи без такси, плащат битовите си сметки през приложението или се възползват от превалутирането по фиксинга на БНБ за евро и лева.

Странен въпрос втрещи мрежата: Изневяра ли е сексът с проститутка?  Не, бе - утринна зарядка е, коментира един от възмутените и съветва жертвата да потърси утеха в прегръдките на жиголо  Разсъблече се и запали пожар Водещата на "Островът на 100-те гривни" Диляна Попова сподели, че имала едно и също гадже със сестра си няколко месеца
Вкараха Андреа спешно в болница Феновете й са в потрес, надяват се да не е пипнала коронавирус Гамени крадат гайки от джантите в Пловдив, стотици животи са застрашени Има опасност гумите да изхвърчат в движение
Златка и Дънди: "Хелс Китчън" е истински ад Всеки път имахме таймер, което допълнително увеличаваше стреса, споделя бургазлийката Съпруга се разрови в телефона на мъжа си и животът й се преобърна на 180 градуса  Не мисля, че има някакъв начин да се справим с това, признава съсипаната жена
Галена по бански в скъп хотел Певицата показа и в каква топ форма е Наводнение взе над 100 жертви  Наводнението в Конго е причинено от проливните валежи и силните ветрове, които са довели до преливането на река Касаба
Зеленски към Путин: Украйна е готова за преговори „Целият свят чака това от много дълго време", заяви украинският президент Всяко четвърто дете е с психически проблеми Начинът на живот със стрес и социални медии води до стряскащата статистика
Сгафи жестоко Българският посланик смята, че НАТО остава ключов играч в глобалната сигурност, адаптирайки се към новите геополитически реалности, като същевременно остава последователен в основните си принципи на колективна отбрана За нищо на света не съхранявайте този продукт в хладилник Някои продукти изискват специфични условия за съхранение, за да се запазят в най-доброто си състояние, както по отношение на вкус, така и по отношение на безопасност