Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Световна компания, лидер в сектора си, обяви неочакван фалит

Ключови думи: Tupperware, фалит, новини, Флагман

Tupperware, 78-годишната американска марка за пластмасови кутии за храна, обяви фалит и търси нови собственици, докато се опитва да привлече по-млади клиенти, съобщава The Guradian. Компанията, основана от химика Ърл Тупър през 1946 г. и станала известна с патентования си печат, започна процедура по обявяване на несъстоятелност.

Tupperware става известна през 50-те и 60-те години на миналия век, когато търговски представители, предимно жени, организират партита на Tupperware, за да продават своята гама от пластмасови кутии. За мнозина това е възможност да печелят допълнителни пари за домакинствата си по гъвкав график, който не изисква работа на пълен работен ден извън дома.

Компанията със седалище в Масачузетс в крайна сметка се превърна в синоним на домашно съхранение на храна и преживя възраждане по време на пандемията от коронавирус, когато клиентите прекарваха повече време в готвене у дома. Оттогава обаче претърпя спад в продажбите, тъй като се бори да се справи с конкурентите, които популяризират продуктите си на по-млади хора в TikTok и Instagram.

Миналата година компанията предупреди, че е изложена на риск да фалира, освен ако не набере спешни средства. Шефовете казаха, че търсят потенциални купувачи, които биха могли да "защитят емблематичната марка и да продължат да напредват трансформацията на Tupperware в дигитална компания, ръководена от технологии“.

Цената на акциите на Tupperware падна с повече от 50% тази седмица, след като се появиха новини за фалита.Основателите на компанията първоначално са продавали продукти на Tupperware в универсални магазини, но се борят да пробият на пазар, където хората са свикнали да използват стъклени или керамични буркани за съхранение на храна. Компанията стъпи на краката си, след като продавачката Брауни Уаиз, включи Tupperware в своите партита, където обикновено продава почистващи продукти, и отвори нова платформа за продажби.

Партитата на Tupperware достигат Великобритания през 60-те години на миналия век, като първото се организира от Мила Понд в Уейбридж. Дистрибуторите тогава водят присъстващите на игри, като например хвърляне на запечатана купа, пълна с гроздов сок из стаята, за да демонстрират силата на печата за затваряне. Последното парти на Tupperware се провежда във Великобритания през 2003 г., когато компанията прекрати договорите с 1500 души, продаващи продуктите ѝ в цялата страна.

1
Коментара по темата
1.
Естествен край
19.09.2024 09:07:51
Такъв тип компании, които продават десетократно по-скъпо стоките си на някакви "импровизирани" семейни сбирки и избягват търговия в магазинната мрежа ги чака точно това. Аз се чудя Орифлейм как не са фалирали, но явно има още заблудени
  Добави Коментар
Горя жилище в Пловдив Жена е в болница Голяма авария във Варна Много хора са без вода
Пролетно надиграване на учители в Айтос Педагозите станаха хоротропци, учениците – зрители Самоубийство в Стара Загора Жена се хвърли от блок
Носталгия ли? Ето с какъв безумен хонорар върнаха Зуека Сумата бързо е накарала актьора да размисли Русия подкрепя 30-дневно прекратяване на огъня в Украйна, но с "отчитане на нюансите" Русия няколко пъти заяви, че въвеждането на продължително примирие зависи от създаването на механизми за наблюдение
Експерт със смразяващи данни за доходите на българите Проучването на ИПИ показва нарастване на процента бедни на годишна база спрямо 2023 г. Баба Ванга вдъхнови румънски хит  „Очите ѝ затворени, но вижда всичко“
Такси блъсна и уби мъж на пешеходна пътека Тежкият инцидент е станал тази сутрин в Русе Варненци на протест с искане за зоополиция Те настояват за по-строг контрол и ефективни наказания
Какво пропусна Путин в речта си за Деня на победата? Той се нуждае от този култ към победата, който създаде Най-богатите са виновни за 2/3 от глобалното затопляне 10% от милионерите на планетата причиняват най-големите щети на околната среда