Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

„Напред Несебър“: Общината спешно да осигури ресурс и да реализира мощна туристическа реклама на региона

Община Несебър може да си позволи ресурс и широко да рекламира туристическите си обекти, смятат от организацията
Ключови думи: Напред Несебър, Иван Дашев, лято 2023

Община Несебър спешно да реорганизира разходите си и да инвестира в мащабна туристическа реклама на региона. За това настояват в отворено писмо и до медиите от местната неправителствена организация „Напред Несебър“.

„Намираме се във форсмажорна ситуация, която може да окаже негативно влияние за протичането на сезона във всяко едно населено място на общината. Агресивните хибридни атаки заливат социалните мрежи с фалшиви новини и поставят в риск препитанието на местните хора. Сега е моментът Община Несебър да реализира мощна кампания, за да се чуе истината за чистите води и плажове, за отличната ваканция, която очаква туристите, които изберат нашия регион“, казва председателят на Сдружението Иван Дашев.

Въпреки сложната ситуация с бюджетите на местните власти, Община Несебър може да си позволи ресурс и широко да рекламира туристическите си обекти, смятат от организацията.

През изминалата седмица Иван Дашев отправи апел към министъра на туризма Зарица Динкова, след като хотелиери сезираха Сдружението за отменени резервации в последния момент. Министър Динкова посети област Бургас и вече направи срещи с бранша.

„Важно е национални и местни власти, браншови организации и неправителствен сектор да бъдем обединени в този момент. Не трябва да позволяваме да се внася смут чрез лъжи и така да лишаваме туристите от почивка на Черно море. Реклама през месец юли означава повече туристи през август и удължаване на крилете на сезона до края на септември“, пишат в отвореното писмо от „Напред Несебър“ и обръщат внимание, че един успешен сезон ще доведе до вдигане стандарта на живот на всички хора в общината.

Още от началото на годината неправителствената организация реализира редица рекламни кампании в международни, национални и социални медии. Промоутърските клипове за Несебър, Слънчев бряг, Обзор, Свети Влас и Равда са със свободен достъп и дори в момента се споделят от стотици потребители на Фейсбук, Инстаграм и youtube.

Незрящият Виктор Асенов пробяга 80 км на Асеновградски баири въпреки дъжда  Несломимият и водачите му започнаха състезанието още в 7.00 сутринта в събота Скандал с Макрон Някои твърдят, че се е дрогирал във влака за Киев! От Франция категорично отрекоха
Взима важно решение Васил има 2 рози, дамите пък са двойно повече Много е болна Кели от "Женени с деца" почти не излиза от къщи
Буря в "Ергенът" Мартин и Даниела с първи скандал, след като заживяха в едно имение Получи огромно признание Надал с разгромна победа в престижна класация
Прави съдбоносен избор Виктор решава за Любомира и Клаудия в утрешния епизод на реалитито Информационният здравен център Ashkan Life чества 10 години и посреща в нов офис Широкият спектър медицински услуги – от диагностика до крайния стадий на лечението и индивидуалният подход са най-важният белег за успеха
Пожар в къщата на Стармър Гъмжи от полиция около дома Проблем с тока и метрото в Лондон Преустановено е било движението по две линии на метрото
Тръмп е готов да отиде в Истанбул, чака се решение на Путин Може да има среща между 4 президенти Шокиращ инцидент в Германия, замесени са деца 14-годишно момче е прободено много тежко от 17-годишен, друг тийнейджър също е ранен