Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Примката около Twitter се затяга – разходите за реклама са се сринали с над 70%

Ключови думи: туитър, примка, разходи, реклама, срив

Разходите за реклама в Twitter Inc са спаднали със 71% през декември, показват данни на изследователската фирма Standard Media Index, цитирани от Reuters. Драстичният срив се случи, след като водещите рекламодатели се отдръпнаха от платформата след поглъщането ѝ от Илон Мъск.

Последните данни от SMI идват, докато Twitter се опитва да обърне негативната тенденция. Компанията въведе множество инициативи за привличане на рекламодатели, като предлага някои безплатни реклами, премахва забраната за политическа реклама и позволява на компаниите да контролират по-добре позиционирането на своите послания.

Според данните на SMI разходите за реклама в Twitter през ноември са паднали с 55% спрямо година по-рано, въпреки че тези месеци традиционно са време на ръстове заради предстоящия празничен сезон, предава economic.bg.

Twitter не отговори веднага на искане на Reuters за коментар.

Повечето от компаниите са спрели да харчат през ноември, показват оценки на друга изследователска фирма – Pathmatics. Случилото се съвпада с времето, когато Мъск предприе спорни ходове, като възстановяването на спрени акаунти и пускането на платена верификация.

Четиринадесет от топ 30 рекламодатели в Twitter спряха всички реклами в платформата, след като Мъск пое управлението на 27 октомври, според анализите на Pathmatics.

В събитие през ноември в Twitter Spaces Мъск обърна внимание на проблема с компаниите, които спират рекламите си, и каза, че разбира, ако рекламодателите „искат малко време“. В този период милиардерът обвини активистки групи, че оказват натиск върху бизнеса да изтегли реклами от платформата.

Продажбите на реклами представляват около 90% от приходите на Twitter.

Отдръпването на бизнеса логично доведе до свиване на постъпленията на компанията през четвъртото тримесечие. Приходите за периода октомври-декември намаляха с около 35% на годишна база вследствие на спада в рекламата, съобщи Information, позовавайки се на подробности, споделени от висш рекламен директор на Twitter на среща със служители миналата седмица.

 

1
Коментара по темата
1.
Ме
26.01.2023 08:33:07
Нормално, всички големи компании са в либералният естаблишмънт... В момента в който Мъск взе бизнеса, те спряха даренията.
  Добави Коментар
20 признака, че сте във връзка с контролиращ партньор Знаците, по които това личи в отношенията 10 неща, които правят един мъж прекрасен партньор и съпруг Забелязва малките промени
Забавни въпроси, които да зададете на съпруга си, когато няма за какво да си говорите Ако можеше да смениш за един ден живота си с този на някой друг, кой би бил той и защо? Ботев Пловдив вдигна Купата на България, радостта е в жълто-черно на стадион "Васил Левски" Гледахме голово шоу и огромна драма на "Васил Левски"
Нова система популяризира исторически и културни забележителности на територията на община Поморие 9 причини, поради които мъжете предпочитат по-възрастни жени В наши дни виждаме все повече двойки, в които жената е по-възрастна от мъжа. На какво се дължи това
Хрупкаво и здравословно: 3 лесни рецепти за еър фрайър Юпитер преминава в Близнаци – късметът ни се усмихва Време е за промени
Защо в хонконгските небостъргачи зеят дупки Според принципите на китайското учение фън шуй тези дупки позволяват на драконите всеки ден да прелитат от планината, където живеят, към водата Тюрбан-бюрек: Турската рецепта, която кара лигите ти да потекат! Всички ще искат рецептата
3 зодии ще извадят неочакван късмет в края на май Вселената им е подготвила куп неочаквани изненади, подаръци и дори любовни признания Предците на Хомо сапиенс са ловували с бягане на дълги разстояния Книгите, посветени на праисторията, показват множество илюстрации на групи ловци, въоръжени с копия, приближаващи бавно към плячката, или обкръжили капан