Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Примката около Twitter се затяга – разходите за реклама са се сринали с над 70%

Ключови думи: туитър, примка, разходи, реклама, срив

Разходите за реклама в Twitter Inc са спаднали със 71% през декември, показват данни на изследователската фирма Standard Media Index, цитирани от Reuters. Драстичният срив се случи, след като водещите рекламодатели се отдръпнаха от платформата след поглъщането ѝ от Илон Мъск.

Последните данни от SMI идват, докато Twitter се опитва да обърне негативната тенденция. Компанията въведе множество инициативи за привличане на рекламодатели, като предлага някои безплатни реклами, премахва забраната за политическа реклама и позволява на компаниите да контролират по-добре позиционирането на своите послания.

Според данните на SMI разходите за реклама в Twitter през ноември са паднали с 55% спрямо година по-рано, въпреки че тези месеци традиционно са време на ръстове заради предстоящия празничен сезон, предава economic.bg.

Twitter не отговори веднага на искане на Reuters за коментар.

Повечето от компаниите са спрели да харчат през ноември, показват оценки на друга изследователска фирма – Pathmatics. Случилото се съвпада с времето, когато Мъск предприе спорни ходове, като възстановяването на спрени акаунти и пускането на платена верификация.

Четиринадесет от топ 30 рекламодатели в Twitter спряха всички реклами в платформата, след като Мъск пое управлението на 27 октомври, според анализите на Pathmatics.

В събитие през ноември в Twitter Spaces Мъск обърна внимание на проблема с компаниите, които спират рекламите си, и каза, че разбира, ако рекламодателите „искат малко време“. В този период милиардерът обвини активистки групи, че оказват натиск върху бизнеса да изтегли реклами от платформата.

Продажбите на реклами представляват около 90% от приходите на Twitter.

Отдръпването на бизнеса логично доведе до свиване на постъпленията на компанията през четвъртото тримесечие. Приходите за периода октомври-декември намаляха с около 35% на годишна база вследствие на спада в рекламата, съобщи Information, позовавайки се на подробности, споделени от висш рекламен директор на Twitter на среща със служители миналата седмица.

 

1
Коментара по темата
1.
Ме
26.01.2023 08:33:07
Нормално, всички големи компании са в либералният естаблишмънт... В момента в който Мъск взе бизнеса, те спряха даренията.
  Добави Коментар
20-годишен страхотен спортист чу ужасяваща диагноза Топич е с рак Фатална катастрофа с моторист На пътя Пловдив-Карлово
Невиждан екшън, пиян мъж прободе с нож полицай в България Пострада още един човек Какво стои зад детската агресия – липса на внимание или психично страдание? Семейството е ключово в развитието на децата
9 души загинаха в храм Ужасна трагедия в Индия 50 мл ракия, сланина и лук: Народната рецепта за желязен имунитет през зимата Тази комбинация не е просто вечеря, а истинска „витаминна бомба“ и имунен щит
Огромен екшън в Пловдив! Прекъснаха Локо-Ботев Наумов е ударен, мачът е прекратен при 1:1 От 4 ноември: Промяна в организацията на движение на АМ „Тракия“ в област Бургас Участъците ще бъдат сигнализирани и обезопасени с пътни знаци
10-годишно дете почина в двора на училище Трагедия в Гърция Ники от Калофер: Господа управляващи, спрете да крадете, живее ми се! Младият мъж от 20 години е напълно парализиран и прикован на легло заради тежкото си заболяване
Бащата на Мъск със сензационно твърдение за отменената среща Тръмп-Путин Хвърли обвинение върху... Ако имаш 3 ябълки и малко канела, направи този сочен сладкиш (ВИДЕО) Тайната на неговата свежест се крие в добавянето на лимонов сок и кора, които перфектно балансират сладостта на ябълките и канелата