Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Кметовете Димитър Николов и Иван Алексиев настояват за целогодишна натовареност на Летище-Бургас

Говорим от името на жителите на Южното Черноморие, въпреки обещаваните през годините от вас полети през зимата, те не са факт, обърнаха се те към ръководството на аеропорта
Ключови думи: иван алексиев, димитър николов, летище бургас, ръководство, среща, георги чипилски

Кметовете на Бургас и Поморие – Димитър Николов и Иван Алексиев отново остро настояха за конкретни стъпки към откриване на нови въздушни маршрути от и до Летище Бургас, както и за привличането на нови авиокомпании, които да оперират тук. Те представиха и аргументираха исканията си по време на поредна среща с главния изпълнителен директор на „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД д-р Франк Кванте и директора на Летище Бургас Георги Чипилски. На нея присъства и Деляна Цонева, председател на Бургаска регионална туристическа камара.

Ние говорим от името на жителите на Южното Черноморие и местния бизнес, готови сме да помагаме, но разчитаме на по-голяма активност и от страна на концесионера на летището, защото въпреки обещаваните през годините от вас полети през зимата, те не са факт,  казаха двамата кметове. Димитър Николов припомни, че от 6 години именно по предложение на „Фрапорт“, южните морски общини заделят средства от бюджетите си за специален фонд за стимулиране на полети през зимата и преди летния сезон и ги предоставят на „Фрапорт“. По думите му концесионерът не е направил достатъчно тези средства да се инвестират за дофинансиране на зимни полети от и до летище Бургас. Сумата е 200 000 евро. Вече 6 години отделените суми не се оползотворяват от концесионера за привличане на авиокомпании или за маркетинг и таргетиране на пазара.

Община Бургас и Община Поморие са изпълнили всички искания на концесионера през годините – съдействие за експресно съгласуване на документация, създаването на специален фонд за стимулиране на полети, предоставянето на рекламни площи и информация, участие в многобройни срещи, но въпреки усилията, ангажиментите към региона остават неизпълнени. Участниците в срещата изразиха несъгласие с политиката на концесионера от бургаското летище да се изпълняват предимно карго полети за сметка на пътническите, защото това няма добавена стойност за региона.

„Очаквам да ни представите план за реализацията на този фонд. Ако решите, че това е най-ефективно, превеждайте ги директно на авиопревозвачите като финансова подкрепа, вложете ги в маркетинг, но очакваме конкретни резултати“, каза кметът Димитър Николов.

Представителите на „Фрапорт“ поеха ангажимент да организират среща с авикомпании, за да ги информират за възможностите на съществуващия фонд за подкрепа.

„Ако се наложи, кметовете на Поморие и Созопол ще поискаме разваляне на концесията с „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“. Според много жители на нашите общини, през зимата бургаското летище се неглижира умишлено.“, заяви кметът на Поморие Иван Алексиев.

По време на срещата от Бургаска регионална туристическа камара изявиха желание да изготвят база данни кои места за настаняване работят през зимата или могат да отворят през зимата. Според домакините на срещата местният бизнес е гъвкав и може да реагира при всякакви условия. На следваща среща се очаква ръководството на „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ да предложи общи мерки, които да направят Летище Бургас по-използвано извън летния сезон, и тези мерки да се изпълняват в партньорство със заинтересованите местни власти и жители на Бургас и другите южни морски общини.

 

30
Коментара по темата
30.
Бай....
20.01.2023 21:16:59
Тези от ТИМ са едни от най-големите гадове и мръсници като Бойко Борисов !!!!!!
29.
Таня
20.01.2023 17:38:31
Да искат разваляне на концесията! Варна стaна летище на Бургас, срам! Харчим пари за транспорт до там, за хотел - за сметка на икономиите на концесионера. Бургас е с най - много слънчеви дни и летището може да работи целогодишно.
28.
<3
20.01.2023 12:42:25
Полетите започват от 26 март и са до края на октомври. Колко по-пролетни и есенни предлагате да са?
27.
Аз
20.01.2023 08:44:39
Отнемане на концесията!
26.
up surt
20.01.2023 02:44:02
Господа кметовете сега ли им светна, че само ги пързалят с празни обещания? Никакви туристи няма да дойдат зимата тука, трябва от София да има полети, и то няколко на ден!
25.
*********
20.01.2023 00:04:00
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържа недоказуеми твърдения, касаещи конкретни личности.
24.
Тимчо
19.01.2023 23:24:50
Ако се помолите на 4 крака и с език ще си помислим
23.
Pavlov
19.01.2023 22:50:12
Правилно по-долу е писал някой ние пролетни и есенни полети нямаме Вие зимни искате. Докато ТИМ е концесионер - още 46 години ако не се лъжа , ако този договор не се прекрати Бургас загива. Дано се намери начин да се прекрати концесията.
Този от ямбол или сливен дето се писал бургазлия, че не иска полети да си ходи на село на тишина.
Успех в битката за Бургас!
22.
Ежедневни
19.01.2023 17:21:08
Полети до летището в Айтос
21.
тукашен
19.01.2023 16:24:01
То пъ Варна - цъфнали и вързали ....
Въпросът е, че на ТИМ така им изнася. Тук върви каргото от Арсенал и ВМЗ за Пшежов, КСта зареждат джет ...а ние ходим я до Варна я до София за пътнически полети.
Туризмът по това време не е определящ за морето, по скоро полети са необходими за големия бизнес и поминъка тук. А квото се излъже да дойде/замине на туризъм е добре дошло. С няколко години последователност е напълно възможно да се лети от/до Европа от Сарафово. Сега варненци с тази Виена вс. ден и Истанбул - нямат стигане за съжаление. Иначе туристически обекти, дадености и инфраструктура каквото има на север го има и тук, ама тези, от които зависеше навремето - са лапали ...мухите
20.
Еми показател си е...
19.01.2023 15:52:37
....кво се случва в този град...със затихващи функции...
19.
Преди това
19.01.2023 15:28:21
да вземат малко да го оправят това летище! Когато кацнеш имаш усещането за павилон на сред нищото! Това не може да се нарече летище. Посмешище! Всеки бургазлия трябва да се срамува от тази купчина бетон, стъкло и железа. После кмета да измисли атракции, които да се привлекателни. След това да направят малко реклама, ама не по канал 1! След това да оправят качеството на обслужване в Бургас, защото тук олиото във фритюрниците се сменя един път за сезон! Оправете и качеството на копторите, които наричате хотели. Бургазлии да оправят малко манталитета си и да разберат, че да си обслужващ персонал НЕ Е срамно. Оправете улиците и облика на града, че е плачевно състоянието му :) Токова много има за оправяне... само слепците не виждат, че градът е като бомбандиран.
18.
Гларус
19.01.2023 14:48:16
Да има поне 2-3 полета дневно до София. Едно време бяха през 30 минути, а сега - нищо. В рамките на един ден човек можеше да отиде сутринта да свърши маса работи и да се прибере с последния полет в къщи. Толкова ли няма свестни авиокомпании, какво изобщо се случва на това летище - ужким беше най-това , най - онова , а накрая - го кападисаха. Само Ан - 124 се виждат - то там работата е ясна какво се случва , само дето си мисля - дали няма връзка с тях - да не виждат пътниците какво се случва в действителност и какво се товари на "Русланите". Ама беля де ...
17.
Веднага
19.01.2023 14:37:07
И аз настоявам за целогодишна натовареност на летище Бс ! Също така да пуснат редовна линия до Сеул,Ю.Корея.Хората на Бс трябва да се развиват.В Сеул има много възможности,а тук нищо
16.
Пьтник
19.01.2023 14:20:22
Полети те до Виена, Бергамо, Братислава бяха пьлни.Раян щяха да пуснат целогодишна линия до Виена.Сега е от Варна.Защо ли???
15.
Бай....
19.01.2023 14:04:58
Освен за карго на оръжие за друго не става !
14.
mm
19.01.2023 13:12:02
Димитър Николов припомни, че от 6 години именно по предложение на „Фрапорт“, южните морски общини заделят средства от бюджетите си за специален фонд за стимулиране на полети през зимата и преди летния сезон и ги предоставят на „Фрапорт“. По думите му концесионерът не е направил достатъчно тези средства да се инвестират за дофинансиране на зимни полети от и до летище Бургас. Сумата е 200 000 евро. Вече 6 години отделените суми не се оползотворяват от концесионера за привличане на авиокомпании или за маркетинг и таргетиране на пазара.

На това не му ли казва рекет ?
13.
Капитанов
19.01.2023 13:06:43
Като има голям интерес за зимата туристическите фирми от Бургас да вдигнат чартърни полети. Ще спечелят и ще благославят Фрапорт за добрите печалби
и хубавото летище.
12.
До Бургазлия
19.01.2023 12:37:46
Че какъв бургазлия си, щом не даваш 2-3 апартамента под наем и нямаш интерес да има целогодишни полети и туристи в Бургас. От Сливен и Ямбол. Повечето хора искат да има туризъм и през зимата, защото имаме всички условия, шапшал такъв. Нали Като има туристи пазаруват, хранят се, купуват. Хората искат да идват да си оставят парите в Бургас, той тормоз му било.
11.
До 7
19.01.2023 12:24:41
Именно заради твоя Бойко сме на тоя хал,ве Пич.Само ти ли не си го разбрал??
10.
7
19.01.2023 12:20:53
Сеири на 2седмици за матряла..Бойко с ТИМ и ФРАПОРТ МОГАТ ДА РЕШАТ!Всичко друго е кафенце и лафмоабет
9.
Инсайдер
19.01.2023 12:16:15
И друг път е ставало дума по темата - това с 'настояване' не става. Всички искаме, но за да убедиш пазарен играч има нужда от анализи, проучвания, сравнения, предвиждания, какво друго.
Оператора има роля, но не е решаваща. Основното са авиолиниите - ако не им излизат сметките, не летят. Властта да говори с тях, а оператора е помощен фактор.
Отделно, локалния патриотизъм не е солидна база за туризъм - туристите не са патриоти.
8.
*********
19.01.2023 11:50:59
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
7.
Иванчо АЛексиевич до 6
19.01.2023 11:50:40
Още малко лев ми треа за да е топа на топа
6.
*********
19.01.2023 11:48:16
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
5.
*********
19.01.2023 11:47:18
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
4.
Mia
19.01.2023 11:43:41
Какво ще правят туристите зимата в Бургас? Местните умираме от скука. Ако има полети зимата, ще има пътници, но те ще са гурбетчии и бургазлии, отиващи на екскурзия, а не чужденци. Но Варна не искат да отстъпят полетите, защото ще трябва да си намалят приходите и персонала.
3.
Бургазлия
19.01.2023 11:41:56
Целогодишен самолетен тормоз за Бургас ли искаме? Обикновенният жител на Бургас не иска летището да работи целогодишно. Питайте първо хората. Стига с този бесполезен турузъм, където само се пълнят джобовете на търгашите.
2.
Селянин
19.01.2023 11:38:54
Почвайте ги като нормалният частник със всички служби. РИОСВ, Данъчни, Инспекция по труда, ДАНС, Гешев, Пожарната, Гранична полиция и още каквото се сетите и ще има след това на всеки час празен самолет да лети до Бургас през зимата. По ефтино ще им излезе на Фрапорт....
1.
Някой
19.01.2023 11:36:45
Тим искат да има полети във Варна за да пълнят Албена и Златните с туристи. Там хотелите са техни. Ако кацат тук не им е ок. Летището ни не само няма зимни полети, но и няма пролетни. Започват чак от юни. Смешна работа.
  Добави Коментар
Червени флагове, които карат мъжете да се отдръпват Какво ги провокира да избягат въпреки интереса си 10 неща, които всяка жена заслужава от мъжа до себе си Задоволяването с по-малко може да донесе усещане за нещастие във връзката
10 знака, че мъжът, когото обичате, не ви заслужава Не си губете времето Любовен хороскоп за 29 април – 5 май Ще търсим и ще получаваме повече романтика
Бабината рецепта за празнична великденска пита Лесен начин на приготвяне и бон апети НСИ: Какъв е броят на разводите у нас през 2023 г. За 84.6 % от жените и 84.2% от мъжете, сключеният граждански брак през 2023 г. е бил първи
Защо децата ни са първи по пушене и пиене? Това са много стряскащи резултати, защото са свързани с подрастващите хора, малките деца, смята експерт 70% от българите нe си мият зъбите Децата в никакъв случай не трябва да се плашат със зъболекаря или зъболекарския стол
"Булгаргаз" предлага с 6% по-евтин газ през май Окончателно решение ще бъде взето на 1 май Слагат и електронен подпис в личните карти Таксата за обикновен срок за издаване става 30 лева, бързата услуга е 60 лв., а експресната - 150 лв.
Даниел Петканов стана трейдър Лудия репортер търгува с валути, акции, стоки и индекси Глоба от КАТ ни спъва да си продадем колата Пречката важи и при сделките за имоти, от 3 май нотариусите ни проверяват в НАП за борчове