Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Учители от ОУ „Елин Пелин“ представиха добри практики по програма „Еразъм+“

Ключови думи: учители, оу елин пелин, програма, практика, еразъм

Учителите от ОУ „Елин Пелин“ представиха добри практики, усвоени по време на мобилности по проект 2021-1-BG01-KA122-SCH-000018924 „Партньорство за интелигентен растеж“ по програма „Еразъм+“ във форум на тема „Учителят – треньор и ментор. Дигитална трансформация“.

Събитието има за цел да съдейства за повишаване на информираността по програма КА 122 мобилности в училищното образование на програма „Еразъм+“ и да помогне за размяна на идеи и добри практики между участниците в мобилностите на европейско и национално ниво. Във форума бяха представени целите, дейностите и резултатите по проекта „Партньорство за интелигентен растеж“ по договор 2021-1-BG01-KA122-SCH-000018924, на стойност 26 160 евро.

Официални гости на събитието бяха Юлияна Атанасова-директор ОУ „Христо Ботев“-Ахелой, Марина Томова-ЗДУД ОУ „Христо Ботев“-Ахелой, Росица Пенчева-учител по испански език ПГРЕ „Георги Стойков Раковски“-Бургас. Юлияна Атанасова представи проектите по „Еразъм+“, по които работят преподавателите от ОУ „Христо Ботев“- Ахелой. Тя допълни, че работата по европейски проекти и E-twinning дава нови възможности и хоризонти за обмен на добри практики между учебните институции в Европа, стимулира се мотивацията на учители и ученици, развиват се компетентности за комуникация, общуване и учене. Росица Пенчева сподели опита на ПГРЕ „Георги Стойков Раковски“ в различни европейски проекти и поздрави участниците във форума за мотивацията да се включат в мобилностите и да споделят опита си по време на събитието.

По време на форума учителите, участващи в дейностите по проекта, представиха използването на методи и похвати от обученията по „Еразъм+“ в учебния процес. Ивелина Йорданова разказа пред участниците как дигиталните приложения и груповата работа подпомагат мотивацията на учениците за активност и равнопоставеност в учебния час. Стела Найденова- учител в ОУ „Елин Пелин“, доразви практиката за учителя-треньор и ментор в класната, като сподели опита си за ролята на преподавателя в учебния час като ръководител, ментор и равнопоставен участник в обучението чрез игри и учене чрез преживяване. Мирослава Стоянова и Росица Шишманова, също учители в училището, участващи в мобилност „Обучение на открито, екипна работа, игри за сплотяване“, допълниха, че именно неформалното учене, ученето чрез правене и преживяване превръща ученици и учители в партньори в класната стая, приобщава всички участници в учебния процес и ги мотивира за работа, учене и преподаване чрез емоции, активност и съпричастност – обмен на опит за дейности в учебните часове.

Във фокуса на срещата беше развитието на училищното образование и обучение, както и представянето на добри практики. Важен акцент бе поставен върху основните приоритети на Програма „Еразъм+” . Преподавателите представиха своята гледна точка по отношение на европейските ценности, ползите от образователната мобилност, положителното въздействие и значението на програма „ Еразъм+“.

По време на реализирането на дейностите по проекта 2021-1-BG01-KA122-SCH-000018924 „Партньорство за интелигентен растеж“ на Еразъм +, бяха организирани вътрешни квалификации по темите от трите мобилности ONLINE TEACHING Supporting teachers to face the new frontiers of the digital transformation ; COACHING& MENTORING Innovative technics for teachers, mentors and educators to fight drop up and motivate all ; OUTDOOR LEARNING Teachers and staff team building - working together and build cooperation projects. Учителите взеха участие в кръгли маси, срещи и реализиране на проекти с ученици.

Като допълнение на дейностите по проекта учителите от ОУ „Елин Пелин“ преминаха квалификационен курс на обучение „Методически подходи за учене чрез преживяване“ според плана и бюджета за квалификационна дейност на училището. В рамките на квалификацията те усвоиха тренинги за представяне, анализ, психодрама, групова и екипна работа, търсене и допълване на информация, учене чрез съпреживяване, дизайн на мисленето, проектна дейност.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Защо злодеите, които пребиха афганистанец и карат жена му да го зареже, още са на свобода В края на март мъжът бе удрян с метални пръти в София, а по съпругата му хвърляха камъни  Ако ПИН кодът ви е такъв - имате проблем, сметете го незабавно! Изcлeдoвaтeлитe aнaлизиpaxa 3,4 милиoнa ΠИH ĸoдa, изтeĸли oнлaйн и ycтaнoвиxa, чe тaзи ĸoмбинaция пpeдcтaвлявa пoвeчe oт 10% oт изпoлзвaнитe
Тя е дъщеря на една от най-известните българки и имаше доста състоятелни мъже до себе си, но днес... Днес е близка единствено с мениджъра на майка си - Евгени Боянов Протест на таксиметровите шофьори в София Кметът Терзиев не е отговорил на исканията им нито за среща, нито за връщане на закритите стоянки
Дават по 300 лева на стотици хиляди българи, ето как може да ги получите Половината от средствата се получават след отпускането на помощта, а остатъкът – в началото на втория учебен срок Депутатите се събират извънредно утре заради пенсиите Искането за заседанието в парламента е заради съмнения сред някои политици, че дохотие на старите хора ще бъдат актуализирани с 10, а не с 11%
Над 46 000 зрелостници се явяват на втора матура Над 20 хиляди ученици от професионални гимназии ще защитават дипломен проект 3 урока за любовта, които повечето жени научават късно Вижте кои са
Всички в Холивуд говорят за тяхната раздяла Бен Афлек и Дженифър Лопес са пред развод, а мнозина смятаха, че ще остареят заедно Любовен хороскоп за 20 – 26 май Говорим смело за желанията си
10 начина да възстановите емоционалната интимност с партньора Свързаност, близост и доверие – как да ги върнете Херо е фаворит за треньор на Спартак Варна Той вече се е срещал със собственика на варненци Павлин Николов