Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Бургаската верига „Съни маркет“ отбелязва 10 години успехи и растеж

Супермаркетите са сред предпочитаните от потребителите търговски обекти в пет областни града
Ключови думи: Съни маркет, магазини Бургас, хранителен магазин Поморие, Христо Пехливанов

Тази година бургаската компания „Съни маркет България“ ЕООД, която е в сектора с бързооборотните стоки, отбелязва 10 години на пазара. През последните години екипът се радва на бърз растеж на продажбите и ще достигне годишен оборот от 25 млн. лв. С поглед към все повечето иновации и разрастване на бизнеса, в екипа на компанията работят 130 човека, от които над 20 % са от над 5 години.

За пътя на успешното бизнес дълголетие, разказва основателя на компанията, Христо Пехливанов:

- Как решихте да създадете супермаркети „Съни маркет“ и каква беше основната Ви цел?

Компанията е създадена през 2012 година. В квартал Сарафово започнахме пътя на това предизвикателство с един обект под наем и с времето бизнеса ни потръгна. За 10 години станахме  веригата с най-много обекти под една марка магазини за хранителни стоки. Работим в 5 областни града с 14 обекта. Инвестирахме обратно в бизнеса, в иновации и технологии, в екипа и в нашите партньори, това ни спомогна за разширяването на дейността.

- Как определяте компанията към този момент?

Към днешна дата „Съни маркет“ изгради силно име в доставянето на висококачествена продукция и предлагайки високо ниво на обслужване на клиентите. Също така хранителните стандарти, безопасност и свежест винаги са били на предно място в етоса на фирмата. И това е само малка част от причините „Съни маркет“ да се определя със слогана: „С качество си изкарваме хляба.“

- Какъв е екипът, който стои зад „Съни маркет“ и как се справяте с мотивацията и ангажираността?

Ние инвестираме обратно в екипа си, както и в поддържането на добри отношения с партньорите ни. В „Съни маркет“ няма такси рожден ден, няма такси за брошури и максимално търсим партньорство, а не само да се опитваме да задушаваме нашите доставчици с условия. Подкрепяме мотивираните кадри с възможност за професионално развитие и растеж. Работим със социални програми, с които да поддържаме персонала, да развиваме уменията на хората, което подпомага развитието на фирмата особено във времената, в които живеем.

- Как осъществявате обратна връзка с клиентите си?

„Съни маркет“ се радва на заслужена репутация с далновидно мислене, в крак с промените, новите насоки на развитие и появата на нови продукти. С цел по-добра удовлетвореност на клиентите, непрекъснато следим тенденциите за пазаруване и реагираме на предложенията и обратната връзка на клиентите. Съсредоточени сме в нуждите на нашите клиенти и създаваме умни магазини, които се адаптират спрямо средата  и естествено най-новите технологии.

- Каква е маркетинг стратегията Ви, за да поддържате имиджа на вашата марка при такава силна конкуренция от международни брандове?

Не спираме да сме активни! Маркетинговите ни кампании са разнообразни и постоянни. Правим промоции и игри, раздаваме подаръци, комуникираме чрез всички канали към нашата аудитория, визуално присъстваме добре и в самите търговски обекти с начина на подредба – по-малко захарни на касите и намален брои артикули, но без компромиси относно търсенето, опитваме да дадем всичко нужно на нашите клиенти, без да прекаляваме.

- Какви са Вашите устойчиви избори за бъдещето?

Знаем, че имаме много работа да свършим и дълъг път да извървим преди да станем наистина устойчиви. Но започнахме да правим малки стъпки, за да направим това възможно в не чак толкова далечното бъдеще. Непрекъснато анализираме доставките си, за да намерим области, където можем да намалим разхищението. Стартирахме програма за използването на слънчевата енергия за нашите магазини, за да намалим зависимостта си от изкопаемите горива. Обновихме нашите хладилни системи, които сега оставят много по-малък въглероден отпечатък.

- И не на последно място, как отбелязахте празника?

На 13.09.2022 г. направихме голяма гала вечеря, на която събрахме служители,  търговски партньори и приятели. За нас беше голям емоционален заряд да ги видим всички заедно и да споделим 10-годишния успех на компанията.

Настъргах тиквичките, сложих още две съставки и навих на рулце, стана чудна вечеря Здравословно и вкусно Трябва ли климатикът да работи през целия ден, или да го пускаме само когато сме вкъщи Кое е по-ефективно
Арестуваха известен политик - набил жена си, но първо й изневерил Според запознати жената на Маринчешки го е изловила в изневяра и оттам е тръгнал скандалът Защо жегата мъчи най-много мъжете Вижте каква е разликата между слънчев удар и слънчасване
Почина голям актьор (СНИМКА) Той е бил открит в безсъзнание в дома му в Малибу Не аз, а Бог реши да нямам деца, изплака тази звезда Рождения си ден певицата ще посрещне с мъжа, с когото дели живота си – поета Георги Начев, който е и неин мениджър
Сириец с брадва рани четирима пътници във влак в Германия Според „Билд“ при днешното нападение нападателят е бил разоръжен от един от пътниците във влака, който после го е ранил с едно от неговите оръжия Млад мъж се вряза с мотор в подпорна стена и загина Инцидентът е станал снощи на улица "Дойран"
Тръмп ще организира шампионски ММА двубой в Белия дом пред 20 хиляди Американският президент обяви САЩ за победители в Първата и Втората световни войни и отново ядоса руските медии Гласуват в 13:10 ч. третия вот на недоверие срещу кабинета "Желязков" Сметките сочат, че "Възраждане", МЕЧ и "Величие" събират общо 54 гласа
Колко трябва да платиш, за да се спасиш от военна служба в Турция Турският статистически институт (ТюркСтат) обяви днес данните за инфлацията през юни - решаващ фактор за индексацията на такси и трудови възнаграждения през второто полугодие Няма да повярвате колко много са българските проститутки в Германия Над 11 %