Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Бургаската верига „Съни маркет“ отбелязва 10 години успехи и растеж

Супермаркетите са сред предпочитаните от потребителите търговски обекти в пет областни града
Ключови думи: Съни маркет, магазини Бургас, хранителен магазин Поморие, Христо Пехливанов

Тази година бургаската компания „Съни маркет България“ ЕООД, която е в сектора с бързооборотните стоки, отбелязва 10 години на пазара. През последните години екипът се радва на бърз растеж на продажбите и ще достигне годишен оборот от 25 млн. лв. С поглед към все повечето иновации и разрастване на бизнеса, в екипа на компанията работят 130 човека, от които над 20 % са от над 5 години.

За пътя на успешното бизнес дълголетие, разказва основателя на компанията, Христо Пехливанов:

- Как решихте да създадете супермаркети „Съни маркет“ и каква беше основната Ви цел?

Компанията е създадена през 2012 година. В квартал Сарафово започнахме пътя на това предизвикателство с един обект под наем и с времето бизнеса ни потръгна. За 10 години станахме  веригата с най-много обекти под една марка магазини за хранителни стоки. Работим в 5 областни града с 14 обекта. Инвестирахме обратно в бизнеса, в иновации и технологии, в екипа и в нашите партньори, това ни спомогна за разширяването на дейността.

- Как определяте компанията към този момент?

Към днешна дата „Съни маркет“ изгради силно име в доставянето на висококачествена продукция и предлагайки високо ниво на обслужване на клиентите. Също така хранителните стандарти, безопасност и свежест винаги са били на предно място в етоса на фирмата. И това е само малка част от причините „Съни маркет“ да се определя със слогана: „С качество си изкарваме хляба.“

- Какъв е екипът, който стои зад „Съни маркет“ и как се справяте с мотивацията и ангажираността?

Ние инвестираме обратно в екипа си, както и в поддържането на добри отношения с партньорите ни. В „Съни маркет“ няма такси рожден ден, няма такси за брошури и максимално търсим партньорство, а не само да се опитваме да задушаваме нашите доставчици с условия. Подкрепяме мотивираните кадри с възможност за професионално развитие и растеж. Работим със социални програми, с които да поддържаме персонала, да развиваме уменията на хората, което подпомага развитието на фирмата особено във времената, в които живеем.

- Как осъществявате обратна връзка с клиентите си?

„Съни маркет“ се радва на заслужена репутация с далновидно мислене, в крак с промените, новите насоки на развитие и появата на нови продукти. С цел по-добра удовлетвореност на клиентите, непрекъснато следим тенденциите за пазаруване и реагираме на предложенията и обратната връзка на клиентите. Съсредоточени сме в нуждите на нашите клиенти и създаваме умни магазини, които се адаптират спрямо средата  и естествено най-новите технологии.

- Каква е маркетинг стратегията Ви, за да поддържате имиджа на вашата марка при такава силна конкуренция от международни брандове?

Не спираме да сме активни! Маркетинговите ни кампании са разнообразни и постоянни. Правим промоции и игри, раздаваме подаръци, комуникираме чрез всички канали към нашата аудитория, визуално присъстваме добре и в самите търговски обекти с начина на подредба – по-малко захарни на касите и намален брои артикули, но без компромиси относно търсенето, опитваме да дадем всичко нужно на нашите клиенти, без да прекаляваме.

- Какви са Вашите устойчиви избори за бъдещето?

Знаем, че имаме много работа да свършим и дълъг път да извървим преди да станем наистина устойчиви. Но започнахме да правим малки стъпки, за да направим това възможно в не чак толкова далечното бъдеще. Непрекъснато анализираме доставките си, за да намерим области, където можем да намалим разхищението. Стартирахме програма за използването на слънчевата енергия за нашите магазини, за да намалим зависимостта си от изкопаемите горива. Обновихме нашите хладилни системи, които сега оставят много по-малък въглероден отпечатък.

- И не на последно място, как отбелязахте празника?

На 13.09.2022 г. направихме голяма гала вечеря, на която събрахме служители,  търговски партньори и приятели. За нас беше голям емоционален заряд да ги видим всички заедно и да споделим 10-годишния успех на компанията.

Странен въпрос втрещи мрежата: Изневяра ли е сексът с проститутка?  Не, бе - утринна зарядка е, коментира един от възмутените и съветва жертвата да потърси утеха в прегръдките на жиголо  Разсъблече се и запали пожар Водещата на "Островът на 100-те гривни" Диляна Попова сподели, че имала едно и също гадже със сестра си няколко месеца
Вкараха Андреа спешно в болница Феновете й са в потрес, надяват се да не е пипнала коронавирус Гамени крадат гайки от джантите в Пловдив, стотици животи са застрашени Има опасност гумите да изхвърчат в движение
Златка и Дънди: "Хелс Китчън" е истински ад Всеки път имахме таймер, което допълнително увеличаваше стреса, споделя бургазлийката Съпруга се разрови в телефона на мъжа си и животът й се преобърна на 180 градуса  Не мисля, че има някакъв начин да се справим с това, признава съсипаната жена
Галена по бански в скъп хотел Певицата показа и в каква топ форма е Наводнение взе над 100 жертви  Наводнението в Конго е причинено от проливните валежи и силните ветрове, които са довели до преливането на река Касаба
Зеленски към Путин: Украйна е готова за преговори „Целият свят чака това от много дълго време", заяви украинският президент Всяко четвърто дете е с психически проблеми Начинът на живот със стрес и социални медии води до стряскащата статистика
Сгафи жестоко Българският посланик смята, че НАТО остава ключов играч в глобалната сигурност, адаптирайки се към новите геополитически реалности, като същевременно остава последователен в основните си принципи на колективна отбрана За нищо на света не съхранявайте този продукт в хладилник Някои продукти изискват специфични условия за съхранение, за да се запазят в най-доброто си състояние, както по отношение на вкус, така и по отношение на безопасност