Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Бургаската верига „Съни маркет“ отбелязва 10 години успехи и растеж

Супермаркетите са сред предпочитаните от потребителите търговски обекти в пет областни града
Ключови думи: Съни маркет, магазини Бургас, хранителен магазин Поморие, Христо Пехливанов

Тази година бургаската компания „Съни маркет България“ ЕООД, която е в сектора с бързооборотните стоки, отбелязва 10 години на пазара. През последните години екипът се радва на бърз растеж на продажбите и ще достигне годишен оборот от 25 млн. лв. С поглед към все повечето иновации и разрастване на бизнеса, в екипа на компанията работят 130 човека, от които над 20 % са от над 5 години.

За пътя на успешното бизнес дълголетие, разказва основателя на компанията, Христо Пехливанов:

- Как решихте да създадете супермаркети „Съни маркет“ и каква беше основната Ви цел?

Компанията е създадена през 2012 година. В квартал Сарафово започнахме пътя на това предизвикателство с един обект под наем и с времето бизнеса ни потръгна. За 10 години станахме  веригата с най-много обекти под една марка магазини за хранителни стоки. Работим в 5 областни града с 14 обекта. Инвестирахме обратно в бизнеса, в иновации и технологии, в екипа и в нашите партньори, това ни спомогна за разширяването на дейността.

- Как определяте компанията към този момент?

Към днешна дата „Съни маркет“ изгради силно име в доставянето на висококачествена продукция и предлагайки високо ниво на обслужване на клиентите. Също така хранителните стандарти, безопасност и свежест винаги са били на предно място в етоса на фирмата. И това е само малка част от причините „Съни маркет“ да се определя със слогана: „С качество си изкарваме хляба.“

- Какъв е екипът, който стои зад „Съни маркет“ и как се справяте с мотивацията и ангажираността?

Ние инвестираме обратно в екипа си, както и в поддържането на добри отношения с партньорите ни. В „Съни маркет“ няма такси рожден ден, няма такси за брошури и максимално търсим партньорство, а не само да се опитваме да задушаваме нашите доставчици с условия. Подкрепяме мотивираните кадри с възможност за професионално развитие и растеж. Работим със социални програми, с които да поддържаме персонала, да развиваме уменията на хората, което подпомага развитието на фирмата особено във времената, в които живеем.

- Как осъществявате обратна връзка с клиентите си?

„Съни маркет“ се радва на заслужена репутация с далновидно мислене, в крак с промените, новите насоки на развитие и появата на нови продукти. С цел по-добра удовлетвореност на клиентите, непрекъснато следим тенденциите за пазаруване и реагираме на предложенията и обратната връзка на клиентите. Съсредоточени сме в нуждите на нашите клиенти и създаваме умни магазини, които се адаптират спрямо средата  и естествено най-новите технологии.

- Каква е маркетинг стратегията Ви, за да поддържате имиджа на вашата марка при такава силна конкуренция от международни брандове?

Не спираме да сме активни! Маркетинговите ни кампании са разнообразни и постоянни. Правим промоции и игри, раздаваме подаръци, комуникираме чрез всички канали към нашата аудитория, визуално присъстваме добре и в самите търговски обекти с начина на подредба – по-малко захарни на касите и намален брои артикули, но без компромиси относно търсенето, опитваме да дадем всичко нужно на нашите клиенти, без да прекаляваме.

- Какви са Вашите устойчиви избори за бъдещето?

Знаем, че имаме много работа да свършим и дълъг път да извървим преди да станем наистина устойчиви. Но започнахме да правим малки стъпки, за да направим това възможно в не чак толкова далечното бъдеще. Непрекъснато анализираме доставките си, за да намерим области, където можем да намалим разхищението. Стартирахме програма за използването на слънчевата енергия за нашите магазини, за да намалим зависимостта си от изкопаемите горива. Обновихме нашите хладилни системи, които сега оставят много по-малък въглероден отпечатък.

- И не на последно място, как отбелязахте празника?

На 13.09.2022 г. направихме голяма гала вечеря, на която събрахме служители,  търговски партньори и приятели. За нас беше голям емоционален заряд да ги видим всички заедно и да споделим 10-годишния успех на компанията.

Учени: Пържените картофи са по-опасни, отколкото си мислите Новото изследване разкрива колко често консумирането им влияе на здравето ни 31-годишен айтозлия хванат с близо 2 промила алкохол зад волана Задържан е край Водопада
Потребителската кошница поевтиня с 1 лев за седмица Наблюдаваха се цените на 27 основни хранителни продукта Убиха съпругата на полицай от Първомай, докато той е на дежурство По една от версиите нападател е проникнал в къщата, а след като тя се е събудила от шума и се е опитала да го прогони, е била намушкана с нож
Изхвърлете вредните препарати! Всички домакини трябва да знаят тези бабини хитринки за чистене на дома Вместо концентрирани препарати използвайте домашни средства 19-годишен от София с 2.40 промила катастрофира с „Мерцедес AMG“ в Несебър До катастрофиралия автомобил били двама братя – на 16 и 19 години. По-големият заявил, че е управлявал превозното средство към момента на произшествието
Семейство от Пловдив развенча митовете: Вече няма да почиваме в чужбина, нито в Несебър, нито в Приморско е скъпо! Всяка вечер на различен ресторант – без забележка! Хотелите – също отлични, казват доволните клиенти Това са най-вкусните тиквички за зимата Лесен метод за консервиране на летния зеленчук, който ще имате подръка през студените месеци
Кошмар край Истанбул! Автобус за Одрин се преобърна, има много загинали и ранени (СНИМКИ) Инцидентът е затворил новата магистрала за часове Заловиха дрогиран шофьор в „Меден рудник“ Бил под въздействие на амфетамин и метаамфетамин
Не правете това с пералнята и прането, ще има последствия (ВИДЕО) Скритият балон в Big Tech: завишени ли са оценките с 14 трилиона долара? Амортизацията може да е ахилесовата пета на технологичните гиганти – завишените печалби имат потенциала да изкривят пазара с трилиони долари