Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Ресторантьорите настояват за спешна среща с президента Радев и съдействие за спасяване на сектора

Ричард Алибегов и Емил Коларов изпратиха отворено писмо до държавния глава
Ключови думи: ресторантьори, флагман, отворено писмо румен радев

От Българската асоциация на заведенията и Сдружението на заведенията в България изпратиха отворено писмо до президента Румен Радев.

В него те настояват за съдействие за спасението на сектор ресторантьорство и развлекателната индустрия. Публикуваме писмото без редакторска намеса:

"ДО
Г-Н РУМЕН РАДЕВ

ПРЕЗИДЕНТ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН ПРЕЗИДЕНТ,

Обръщаме се към Вас с молба за среща, на която да Ви запознаем с множеството проблеми, с които се сблъсква сектор ресторантьорство и развлекателната индустрия през последните повече от 2 години. Вярваме, че ще откликнете на молбата ни, а в следващите редове все пак ще Ви представим в резюме трудностите, през които преминаваме. 

Считаме за безспорен факта, че секторите хотелиерство, ресторантьорство и нощните заведения бяха най-сериозно засегнати от пандемията с COVID-19 и въведените ограничителни мерки за борба с нея.

Нашият бранш претърпя огромни загуби, които достигнаха до 80% намаление на оборотите, след въвеждането на „зелените сертификати“ само за тесен кръг от дейности. Над 35% от служителите ни напуснаха сектора и се ориентираха към работа в браншове, които не са толкова рискови и не са на „първа линия“ при въвеждането на каквито и да е мерки.

Към момента нашият сектор на практика не може да се възползва от никакви държавни мерки за подкрепа. Старите такива бяха видоизменени така, че ние да не можем да кандидатстваме по тях. Мярката 60/40, например, е неизползваема, защото 30 или 40% спад в оборота в сравнение с 2019 г., на практика означават фалит. 

И то в условията на чудовищна инфлация и повишаване на цените на ВСИЧКО. Реално най-засегнатият бизнес можеше да се възползва от тази мярка само след въвеждането на „зеления сертификат“, когато оборотите спаднаха с около 80%. Но ние от 2 години работим в условия на рестрикции или сме напълно затворени без да получаваме адекватна държавна подкрепа. Спадът с до 80% от оборота логично доведе до нова серия от фалити.

В момента вечерният час не е отпаднал за голяма част от България, а всички продължаваме да работим и с 50% от капацитета си. Т.нар. нови мерки са под формата на кредити и то при условия, които не се различават от тези на търговските банки, а на моменти са дори по-лоши от тях. 

Отделен въпрос е, че търговските банки все по-рядко ни отпускат кредити, защото са наясно със заплахата от фалит, пред която всички сме поставени. Сметките за ток се повишиха няколко пъти, но рекламираната от държавата подкрепа или закъснява, или не идва, а когато дойде, реалното й изражение не ни позволява дори да се доближим до сумите, които плащахме за съответните месеци на предходната година.

В тази тежка ситуация се стигна до абсурда Националната агенция за приходите да изисква възстановяване на получени до момента суми за подкрепа, и то раздадени по критерии, направени от самата нея. Ние сме съгласни, че ако някой е злоупотребил с получените средства, трябва да ги върне, но сме категорични, че в масовия случай това не е така.

Но да се връщаме към създаването на критериите, да ги тълкуваме наново, след като фирмите вече са одобрени, както и да попадаме в междуинституционална бумащина, не считаме за редно. Както не считаме за редно да се пълни бюджетът с раздадените вече средства. 

На всичко отгоре стартира разширение на „зелена“ и „синя“ зона в София, което също удари сериозно заведенията, които се намират на територията на районите, където това се случва.

УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН ПРЕЗИДЕНТ,

Фалитите в туризма са ежедневни и хиляди загубиха бизнеса си и работните си места. Необходими са незабавни действия за минимизиране на щетите и спасението на бранша. Във връзка с гореизложеното, молим за съдействие в комуникацията ни с правителството и отговорните институции, от които зависи решаването на множеството проблеми.

Вярваме, че ще се отзовете на молбата ни за среща и се надяваме да успеете да ни помогнете да постигнем реални резултати за спасяването на важен отрасъл от българската икономика, какъвто е нашият бранш.

С УВАЖЕНИЕ:

Емил Коларов, Председател на Сдружението на заведенията в България
Ричард Алибегов, Председател на Българската асоциация на заведенията".
 

43
Коментара по темата
43.
Haha
23.02.2022 21:20:00
Аребегов доста ояден ми се вижда да не се прави на много гладен
42.
….
23.02.2022 10:17:22
Кръчмарите не разбраха, че на хората изобщо не им е до тях. А високите цени ги водят директно към фалита, защото и хората нямат пари. Обърнахте ли внимание, че ковид кризата промени и съзнанието на хората- забрлязахте ли колко пейки има около блоковете и как се събират хора на тях и ядат и пият, както и около магазините?! Тях вече сте ги изтървали, заради локдауните и не виждам как ще ги върнете. Държавата им била виновна, че те не се опитват да се поставят на мястото на хората! А като ви свалиха ДДС-то вие свалихте ли цените-не, вдигнахте ги, нали?!
41.
До 39
21.02.2022 21:32:59
Най-много се печели от кафето, ама не се отказваш дори от кафеавтоматите!
1кг - 6-7лв , 200-250 кафета по 50ст, чиста печалба поне 100лв от 1кг.
Ако отидеш на заведение тогава, печалбата е над 400лв. ама висиш на масата на едно кафенце да се правиш на пич, защото толкова ти е отпуснала мама за деня :)))))))
Наистина сметките ти са без кръчмаря :))))
40.
До 39 Калкулатора
21.02.2022 21:26:15
Сметките ги правиш както КироПростака!
Стани кръчмар, щом си толкова напред с материала, тогава и персонала ти ще работи за ползу роду, а ти ще даваш по 5 лева на посетител за добре дошли!
Тотално опростачване на политиката и икономиката от "специалисти по всичко", каквито избирателите, такива и управляващите!
Хайде у лево с калкулатора отзад!
39.
до 38
21.02.2022 21:11:04
Краставиците са 8лв в магазина. Да не мисл7ш че ресторантите ги купуват над 4лв за кило? И си калкулират 20% ДДС в снетката, а отчитат 9%
Искаш ли да ти сметна 1кг шопска? Дали излиза повече от 4лв за килограм? А 1кг шопска са 3 шопски с по една люта чушка отгоре, да доближи 350г. За алкохола да не отварям дума, че скоро един зареди туби ракия, вместо минерална вода в един хранителен магазин. Прекалено бързо потулиха случая, а схемата с наливният алкохол още върви
38.
До 18 Haha тъпанара
21.02.2022 20:47:14
При краставици по 8лв. домати по 6лв,,
сиренето над 12лв., олиото и то 4-5лв.
Колко очакваш да струва шопската салата, та и да обслужване и приготвяне да остане, да не говорим, чистене, миене, ток и т.н.
В Италия ти вземат 2 евро за покривки....
Както е ясно на всички, Промяната е към по-лошо, ще си спомняте с носталгия Борисов, а тези "новите варвари" отдавна ще са се изнесли с кинтите!
37.
adf1
21.02.2022 20:28:04
Тези защо реват така, cякаш работят в полаза на общеcтвото, а не за лична печалба?? Баcи наглярите чеcтно..
36.
Някой
21.02.2022 19:28:44
Алибегов ли е какъв е писна ми да го гледам тоя педал
35.
Рев за пари
21.02.2022 17:40:36
Падането на зеленият сертификат е лоша новина за тези от снимката. Макар да тръбят, че искат да работят, им беше добре с по-ниският данък и един куп мерки за подкрепа. Как стана така, че допуснаха персоналът им да напусне и да се ориентира към сектори? С ниски заплати, миникум осигуровки? Имаше данни, че неработещи заведения и хотели са се възползвали от мерките за подкрепа. Аз лично не съм убеден, че парите на държавата са отивали в пълен обем до служителите. Та като падне зеленият сертификат, очаквайте още по-голям рев от бранша
34.
Ще оцелеем ли?
21.02.2022 17:32:27
Зависи от нашата воля, от разбирането за суровостта на времето и обстоятелствата. Аз твърдя, че ние трябва да минем във военновременен режим, защото ние сме на война и ситуацията трябва да бъде такава. И мисленето ни трябва да бъде такова, и реакциите ни трябва да бъдат такива. Защото когато се държиш като жертва, обикновено биваш изяждан. Метафората с дръвчетата е много хубава. Някои болни мозъци са си помислили, че като отрежат едни дървета, все едно че си отрязват историята, миналото. Все едно че получават индулгенция за това минало, за двойнствения си живот и че ги чака нещо съвършено ново. Който реже дървото, реже корените си и обикновено умира. Никой не го уважава. Дори когато си прислуга, и то ревностна прислуга на новите си господари, те ще те употребят и ще те изхвърлят, но никога няма да те уважат, и те самите. Така че единственият ти шанс е да се биеш и да умреш като мъж, ако се налага.
33.
Bbb
21.02.2022 15:48:05
Който се заиграва с думата Глобализация значи нещо ви лъже и мами.Тя е толкова вредна,колкото и монопол.Правилните думи са две: Национално самосъзнание което всеки сам трябва да формира.С тези две думи се обобщава цялата история и бъдещето на цялата нация.
32.
Bbb до 29
21.02.2022 15:30:38
Напълно си прав,лошото е че след 32г на така наречен преход 99 процента от хората в тази държава няма да разберат какво си написал.Има негативи които не могат да се поправят,а други ще трябва да минат стотици години и то ако ни позволят да поправим.
31.
gradski
21.02.2022 15:29:13
Да им се върне високото ДДС. Който не може да работи да затваря.
30.
ZERO Point Annihilation
21.02.2022 15:27:34
Светът става все по-жесток, все по-суров и все по-авторитарен.
Свободата предстои все повече да бъде ограничавана. И според мен проблемът не е толкова в икономическата проблемност, която се изостря, колкото от глобалния тренд, който се задава от функционерите на глобализацията. С други думи, светът навлиза в последната фаза на своята глобализация. След олигархията в България следва диктатура:
Диктатурата обаче няма да се нарича така, а ще се нарича режим на ред, твърда ръка на закона и творческо спокойствие в политически и икономически план. ... Когато диктатурата е отвътре - откъм обществото - тя не се възприема като непрекъснато пребиване с бухалки, а като спокойствие и ситуация, при която тъмните сили имат възможност да се развиват. 
29.
до 16
21.02.2022 15:07:47
Прав си, само ще те поправя, че европейсите порцеланови глави със стъклени очи не дават предварително пари. Преди да ни приемат в съвета си, те ни ошушкаха. Преразпределиха националните ни богатства, убиха зависимостта ни, попаднали в НАТО, вече им станахме още по-лесна мишена. Довършиха ни армията, разпращайки я на скраб. Унищожиха ни самолетитите, за да ни продадат техните, убиха ни флота, за да изкупим старите белгийски фергати ( почти на разпад). Стратегически отрасли, като земеделие и животновъдство ни бяха унищожени, като дори посегнаха и на личните стопанства на хората, с проиграният шап. Убиха ни историята, която платени клакьори поместиха в учебниците на децата ни. Заличиха ни водещи в Европа производства, като това за цимент в Девня, и няколкото атомни реактора, които освен всичко друго ни даваха и някаква икономическа облага. Унищожиха ни тютюнопроизводството, износът на сирене беше заличен заради марката Фета, преименувана от гърците, отпуснаха ни заеми и средства за интеграция, които средства умишлено попадаха в ръце, които връщаха една част на кредитора, а друга прибираха за лични нужди. И ето така, днес имаме една България, принудена да кляка на подмолна северна македония, България с променена история и убита от раз икономика с правата лопата ( факт е, че днес най-голямата промишлена зона на Бургас е унищожена до крак, щом като там щяло да се строи квартал на богатите ). Та с две думи, ако някой още се съмнява, че сме равнправен член на ЕС. Ами не сме, ние сме поредната колония на ония порцелановите. Поредната колония, от така наречения хибриден характре. Уж ти дават нещо, но ти взимат ВСИЧКО. Взеха ни и населението, превърнато в дебили, за които единственото смислено нещо в живота е да се наядат с боклуците от "техните" магазини и да гледат "Ергенът" пуснат им пак от техните телевизиии. Децата ни оглупяха, възрастните станаха безропотни бедни, майките ни се чудят, защо раждат, като рано или късно те ще заживеят в чужбина редом до мужете си, които са пазарени за евтина работна ръка там. Нима не виждате какво се случва и каква е перспективата на милата и клета Българийка. Бог да я пази ! Нея и поданиците ѝ. Амин !
28.
Нали вие
21.02.2022 14:47:09
ревяхте за нацификати, мързеливи и алчни продажници?!
27.
Даммм
21.02.2022 14:47:01
ДДС им е 9 %!!!
Ако са истински - с прясна квалитетни храна и хигиена, и порции - ще преливат от клиентела и няма да чакат на бюрократични временни кръпки!
26.
Bbb
21.02.2022 14:45:20
Всички ресторанти и заведения, особенно големите с много персонал,вложени много пари в оборудване и амортизацията му,наеми,скъп ток,плащане на реални данъци,може би и кредити води до огромни дневни разходи в хиляди,които при ограниченията на 50 процента посещаемост заради ковид,утежнява още положението,което неминуемо ще доведе до по-високи цени на менюто,което от своя страна води до намаляне на клиентите,различно в различните градове на страната.Като се има в предвид ,че в България особенно по черноморието се завъртат пари само лятото 2-3 месеца,защото се превърнахме в сезонна дестинация без никаква друга икономика,ще доведе до фалита им.Тези от бранша,много добре го усещат и затова ходят да реват кадето могат.За жалост няма да са само от този бранш.
25.
Не ви ли стана ясно,че отиваме на зле?
21.02.2022 14:08:03
"В тази тежка ситуация се стигна до абсурда Националната агенция за приходите да изисква възстановяване на получени до момента суми за подкрепа, и то раздадени по критерии, направени от самата нея...."
Извращенията не спират!
Кирето кога ще върне незаконно получените пари?
24.
До 20 Прокопиевата подлога
21.02.2022 14:02:32
След полицаите, пожарникарите и
„Майките“ от „Системата ни убива“ излизат на протест срещу правителството на Кирил Петков!
Копейкин ги довършва....
23.
Мазници миризливи
21.02.2022 14:00:53
Намалиха ви ДДС за алкохола и аз искам да намалят ДДС за горивото но мен никой не ме ебава предлагам пак да ви го върнат на 20%
22.
До Алибегов
21.02.2022 13:58:25
Подарявам шампоан
21.
Джо Байдън
21.02.2022 13:58:16
По Блумбърг, казах:
Аз съм капиталист!
Но капитализъм без конкуренция е експлоатация!
Казах....
20.
Боковски подлоги
21.02.2022 13:57:23
Сега какво искате нали отвориха кръчмите и хотелите само вашия бизнес ли е в тежко положение тоя мазния е много явна Боковска подлога
19.
*********
21.02.2022 13:50:18
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
18.
Haha
21.02.2022 13:48:43
Това лято ще има шопска салата за 15лв. И поморийска обикновенна 5лв. за 50мл
17.
*********
21.02.2022 13:39:21
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
16.
Хроника на една предизвестена смърт
21.02.2022 13:37:01
България е много евтина страна за управление и контрол. Цифром и словом, получаваме някакви подаяния от Европа от порядъка на 1 млрд. евро, което са просто смешни пари, и реално контролират стратегическа територия. А нашите “партньори”, както се казва, от Брюксел знаят много добре, че тази рента, тези дребни, жълти стотинки ще им се върнат с лихвите. Същевременно са си напазарували корумпираната и алчна местна олигархия, която е готова, в името на този статус, включително да убият и майка си, това някак не подлежи на коментар. Европа много добре е преценила, като казвам Европа, разбирайте паневропейските елити, които много добре са преценили колко е ръста, мизерния ръст на българския т.нар. “елит” през последните 30 години. Тя създаде специалните парникови условия на отрицателната персонална селекция такъв елит да се ражда, а не някакъв друг, да се направлява такъв тип хора във властта, а не някакви други. Спомняте си едни оценки на американския посланик по отношение на бившия премиер. Т.е това е съзнателно, селективно отглеждане на бурени, политически, които да затревят нивата на България и най-накрая да я задушат.
15.
*********
21.02.2022 13:36:32
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
14.
ДълбокатаДържава
21.02.2022 13:35:16
Животът в тези две паралелни Българии не генерира ли бездържавност?
- Да, но ние имаме повече от достатъчен - макар и печален - опит в тази посока. Трудно е човек да се гордее с това, но ние го умеем. Българският социум има и опит, и сръчност да живее в бездържавие. Това означава елитите, които те ръководят, да не са твои, а пък на селско и махленско ниво да се самоуправляваш. Това ние го умеем, макар и да не сме никак уникални - нали в света има доста племена, които живеят без държава и са се научили да оцеляват. Петте века робство са източникът на нашата огромна жилавост и устойчивост, ние можем без високи дялове на културата и без суверенна държавност да преживяваме. Но това е живот, във собствения си заден двор – до чушкопека, ракийката и жената на съседа. Такива етноси живеят извън историческото време и това е техният начин да бъдат вечни.
13.
Мда
21.02.2022 13:35:08
Сектора ви, може да покрие земеделието, камериерки и чистачки по улиците, градинари и още куп такива професии, ся да не се мислите всички за Гордън Рамзи, ми не сте. Най-обикновени трето разряди готвачи сте, тея с ресторантите, дори леля Гина в училище беше по добра от повечето от вас
12.
ДълбокатаДържава
21.02.2022 13:33:27
Разпада се политическата система, защото това, което в България наричаме демокрация, е първо дефектно и второ – дисфункционално. Българският политически модел е в жестока криза, отвъд всяка възможност за поправка. Проблемът не е в отделните личности. Сигурно има начин да се кажат добри думи за повечето лица на родния политически пазар. Проблемът не е и в отделните политически сили и партии – проблемът е в кризата на генералния замисъл за този преход. Той беше готов в края на 80-те години на миналия век и в първата половина на 90-те години се реализира. Тоест, в криза са не отделни елементи на системата, а самата система. Затова сме свидетели на системна криза на българския политически живот. Тази система се провали защото не отговаря на собствените си изисквания, тя е в противоречие със самата себе си, защото е лошо замислена. Тя е и дисфункционална, защото не отговаря на изискванията, към всяка политическа машина. Политиката има смисъл, само когато увеличава общественото благо. Нашата политическа система не увеличава никакви блага, освен благата на своите ръководители, вътре в структурата на българската върхушка. Това, разбира се, е криза. Тази върхушка е провалена, защото превърнаха България в гетото на Европа...
- Да, но превръщането на България в глобално евро-сметище беше просто цената, която субектът на властта тогава беше съгласен охотно да заплати, за да постигне целите си - защото Властта е винаги в името на Себе си. Тя е такава реалност, която не вижда причини за себе си извън себе си. Особен тип реалност - тези, които я притежават, могат да си мислят каквото си искат, но самата Власт като реалност е винаги при себе си и се разширява. Много добре помня как преди години, разговаряйки с представителите на това съсловие, те не криеха своята злобна, саркастична омраза към всички останали: „Народецът ли? Ха, ха, ха…". За 30 години това съсловие не произведе ли една зловеща реалност – две Българии, две паралелни култури, които днес се мразят и не са продуктивни?

- Да, получиха се два свята, те се раздалечават и единият от тях е излишен. И все пак всичко това би могло да бъде и нормално (макар и жестоко, разбира се), ако в обществото имаше класи. Класите, погледнати отвътре са нещо като светове, които могат и да не се допират. Но при цялата си паралелност класите свързват обществото и са части на нещо цяло. Сега нямаме части на цяло, имаме просто различни светове, които се разбягват в различни посоки. Тоест, социалната структура на България не е точно класова, ние нямаме истински класи. При нас тази цялост липсва, има само осколки, отделни части и парчета, които летят в хаоса - като след експлозия. Да , това са две Българии, две култури, които живеят на една и съща територия, но те просто си пречат. За сега те не успяват да намерят някакъв приемлив мотив за съвместно съществуване. Дори в едно кастово общество, каквото е индийското, кастите наистина не се допират, но имат механизми за общо съществуване. А нашите два свята просто не намират начин да живеят на едно и също място. Назовете тези два свята, обрисувайте ги?

- Едната, малката група, аз наричам българяни. Те присъстват в българската територия с правата и морала, прилягащи фактически на агресор. Това е малко хищно племе, което е завладяло своята територия и няма никакво намерение да преживява в някакви компромисни форми с другите - арийци срещу дравиди, конкистадори срещу маи, османлии срещу гяури и пр. Тоест, имаме отношение между агресор и подчинените нему. Това са неприкрити форми на антагонизъм с невъзможност за каквато и да е търпимост извън условието за абсолютно и безусловно подчинение от страна на покорения етнос.

- Разделянето на обществото на „агресор и подчинени" не мирише ли на гражданска война?

- Не, това съвсем не е начало на гражданска война, а е просто опит на Историята в България да живеят два различни народа, които говорят на един и същ език, имат обща територия, но обитават различни социални не етажи - а светове. Българяните могат ясно да бъдат описани като хора, тежко враждебни на всички останали, т.е на българите. Те са убедени, че са по-добрите, по-важните, те са хубавите, умните, енергичните, творческото начало - че са, всъщност, солта на Земята, но че Бог ги е наказал да се родят тук, а те могат да оправят Божията грешка като се легализират и другаде, оставяйки тук имотите си и своите управляващи. Това съсловие е тънката ципа на приемащите се за "първа ръка хора", които общо взето са пренесли всичко, което са могли на Запад. Връщат се тук само за да нагледат имотите си и тези, които им служат. Българи не са, но ако все пак успееш да ги уличиш в нещо българско, те се обиждат. Българяните започват колкото може по-рано да говорят с децата си на чужд език, българският е само за ниско-културно битово общуване, за разговор с прислугата - но не бива да се практикува публично пред хората. Иска им се децата им да не знаят български, за тях е чуждо всичко случило се в България през последните 150 години. Всъщност това са чужденци, които обаче нямат намерение да се връщат там, където са, а и истината е, че те нямат къде да се върнат. Техният генезис е тук, по нашите земи - това са хора тук, но от "отвъдното".

Останалото множество от хора всъщност е "долната класа", "простолюдието", "народецът" - които обитава низините на съвременната българска социална структура – една съвсем тънка ципа свръх богати българяни, второ - умираща, отчаяна, объркана средна класа, но все още много енергична и способна на политически прояви, и на трето място - увеличаващата се долна класа на България. Това е огромна маса - овълчен, отвратен, озлобен, дезинтересиран, политически отчужден народ, който може да бъде и опасен. Той е управляем и може да бъде запален, насъскан срещу цигани, турци, чужденци, включително и срещу самия себе си. На българите непрекъснато им се обяснява, че са нискокачествени, че са грешка на историята, че културата им не същества. В СУ"Климент Охридски" действа мощна академична школа, която доказва, че българската култура не съществува. Това се случва с добро финансиране и с добри позиции във върховете на родния културен живот. И това се доказва не просто на българите, а на децата им - че нашият културен проект не се е състоял, и че е просто една досадна грешка на Историята. Така двете Българии живеят не паралелно, а перпендикулярно и в точката на допир всеки заинтересован с минимални технологични умения може да предизвика тежък конфликт. Но не е изключено от този допир да лумне и един голям пожар , който да изпепели цялата държавност. Но това е най-ужасната, геополитическата възможност.
11.
Me
21.02.2022 13:32:41
Искахте сертификати, сега ревете, че има сертификати, смешници! И ще се оплаквате на Сертификатеффф, дето ги въведе. Наместо да бяхте на улицата, да протестирате, вие потривахте ръце, чакайки "чужденците". Мазни типове, към които надали някой изпитва и грам съчувствие...
10.
*********
21.02.2022 13:31:03
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
9.
Главанак
21.02.2022 13:26:22
Това че Президента вечеря в хотел България не значи че сулью и пулю могат да се мазнят, ай сиктир. Има картофи за сеене, мотики девети номер.
8.
*********
21.02.2022 13:25:16
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
7.
Glarus
21.02.2022 13:22:51
Пак тези милионери почват да просто
6.
Срам
21.02.2022 13:18:14
Емо не те ли е срам да ревеш, че си закъсал и да идваш с риза армани. Или е турска реплика за 30 лв?
5.
*********
21.02.2022 13:18:07
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
4.
*********
21.02.2022 13:17:09
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
3.
Отваряй
21.02.2022 13:15:16
Ми тя инфлацията дойде, защото правителствата масово печатаха пачки, за да ги хвърлят на такива космясали уроди, без да работят да получават кинти. Айде стига толкова инфлация, вече няма ограничения. Сега ще трябва да запретнат ръкави и да привикнат отново да изкарват с труд парите си.
2.
Ха ха ха
21.02.2022 13:14:24
Да бръкнат в чекмеджето на простия, нали му лизаха.... .... Оная...... Работа, ся къв го дирят при Президента, а и кръчмарите са последна грижа и дерт на обществото, местя.
1.
Рачо
21.02.2022 13:09:38
Президента да не им се връзва тези са провокатори на ГЕРП.
  Добави Коментар
Русия обяви за издирване Петро Порошенко Не е ясно защо Путин е разпоредил търсенето на бившия украински президент Шофьор загина, след като се вряза с колата си в един от порталите на Белия дом Самоличността на водача на колата засега е неизвестна
Какви ястия да сложим на Великденската трапеза Празникът не може без десерт Запечатаха фирма, произвела козунак с батерия Сладкишът е бил купен от голям супермаркет в столицата
Тони Стораро събра Емрах и Веси Легендарният изпълнител толкова харесал ослепителната брюнетка, че я поканил да танцува с малкия му наследник на предстоящия му юбилеен концерт Президентът пожела здраве, мир и любов във всеки български дом На Великден нека си пожелаем и вяра и сили за достойни дела, написа държавният глава
Колко яйца е безопасно да ядем по Великден? Начинът, по който яйцата се приготвят, може да влияе на тяхната безопасност Слънце за Великден и Гергьовден Жега в първите дни на предстоящата седмица
На живо във Флагман.бг: Стотици бургазлии се събират за Пасхална служба в храма „Св. св. Кирил и Методий“ Църковният ритуал за възвестяване на Христовото Възкресение започна в 23:30 часа 5 неща, които мъжете искат силно Бъдете честни и открити в отношенията си
Китайско-руски учения край Тайван предизвикват тревога в САЩ Това съобщи хонконгският вестник South China Morning Post Колко пъти на ден трябва да се храните, за да сте здрави и да не напълнявате? Има състояние на тялото, което възниква при продължително отсъствие на храна, в резултат на възбуждане на страничните ядра на хипоталамуса - това е глад