Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Еластична ограда причина за трагедиите край Боснек и Своге?

Отсъствието на магистрално осветление е единият фактор, довел до трагедията край Боснек, коментира инж. Владимир Жиянски
Ключови думи: Владимир Жиянски, трагедия Босняк, трагедия Своге, магистрала Струма, Красимир Георгиев, Николай Иванов

Има два фактора, довели до трагедията край Боснек. Единият е отсъствието на магистрално осветление. Това е национален проблем. Втората причина е т.нар. „еластична ограда”. Доказано е, че тя е вредна, каза в „Здравей, България“ по Нова телевизия пътният експерт и проектант инж. Владимир Жиянски.

„Това е причината за трагедията в Своге. Тогава загинаха 20 души, а сега са 45. Причината е същата”, добави той. 

Според него, трябва да бъде направен одит на цялата пътна мрежа.

Сред жертвите на магистрала „Струма“ има 11 деца, а общият брой на загиналите при пожара в автобуса все още не е уточнен, защото не е изяснено напълно колко души са били в превозното средство в момента на инцидента. 

„На този етап е трудно да се каже каква е причината за тази трагедия, но най-вероятно ще се окаже, че тя не е само една. Има комплекс от причини – от безхаберието не само от страна на нашата държава, а и от цялата обстановка що се касае до пътна безопасност, обучение на шофьори, изпити и всичко останало”, заяви Красимир Георгиев от Асоциацията за квалификация на автомобилистите в България.

„Ако на мястото на инцидента имаше ясна правилно поставена и отговаряща на българките и европейските стандарти маркировка с насочващи стрелки най-вероятно водачът нямаше да се заблуди, че най-дясната лента продължава вдясно”, каза още той.

„Трябва всички да си направим изводите как да не се стига до подобни инциденти. На първо място безопасността в инфраструктурата трябва да бъде изведена като основен приоритет. Освен това трябва да има планиране и финансиране. Пътното поддържане е основният фактор, касаещ безопасността”, каза пък председателят на Българска браншова асоциация „Пътна безопасност“ Николай Иванов.

Според него „Струма“ не отговаря на изискванията да е магистрала.

1
Коментара по темата
1.
neni
24.11.2021 10:16:23
Че коя магистрала отговаря на европейските изисквания? Нито една- всички са вълнообразни, отвсякъде те дебнат изненади... Не знам, с какви и колко пари пари са построени, но това което се чува и вижда през изминалите години е, че повече пари са отивали за комисионни и завишени цени, отколкото за самия път!
  Добави Коментар
Спа с 53-години по-голям мъж и сподели, че... "Когато бяхме само аз и той, нещата бяха много по-нормални, отколкото хората предполагат", казва Холи Мадисън за връзката й с Хю Хефнър Осъществяват спешен ход Милов и Новиков свикват извънреден брифинг
Забърка се в скандал Напи се жестоко, може би заради изпадането 86-годишен милионер е обвинен в изнасилване на 4 жени Проблеми за Смоуки Робинсън
Бивш държавен секретар на САЩ в бургаска компания на "Стамфорд Бридж" Кирил Евтимов и Кери с интересен диалог Брат й реализира за крайното 7:6 между Интер и Барса, а тя е... Киара е звезда в Инстаграм
Каза големи думи след драмата в Шампионска лига Ямал вижда бъдещето си в Барса, сигурен е, че ще ликува с тима в ШЛ един ден Градушка изпочупи стъкла на коли в... Село в Асеновградска област побеля
Тръмп с коментар за ескалацията на напрежение между Индия и Пакистан От САЩ искат конфликтът да спре Сблъсък между тийнейджърски банди в София Те най-вероятно са част от така наречените "локали"
Ключов момент в "Ергенът" Един от мъжете ще говори с майките на дамите, които го вълнуват МВнР отговори на Путин "Присъединяването на Република България към Организацията на Северноатлантическия договор (НАТО) е суверенно решение"