Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Еластична ограда причина за трагедиите край Боснек и Своге?

Отсъствието на магистрално осветление е единият фактор, довел до трагедията край Боснек, коментира инж. Владимир Жиянски
Ключови думи: Владимир Жиянски, трагедия Босняк, трагедия Своге, магистрала Струма, Красимир Георгиев, Николай Иванов

Има два фактора, довели до трагедията край Боснек. Единият е отсъствието на магистрално осветление. Това е национален проблем. Втората причина е т.нар. „еластична ограда”. Доказано е, че тя е вредна, каза в „Здравей, България“ по Нова телевизия пътният експерт и проектант инж. Владимир Жиянски.

„Това е причината за трагедията в Своге. Тогава загинаха 20 души, а сега са 45. Причината е същата”, добави той. 

Според него, трябва да бъде направен одит на цялата пътна мрежа.

Сред жертвите на магистрала „Струма“ има 11 деца, а общият брой на загиналите при пожара в автобуса все още не е уточнен, защото не е изяснено напълно колко души са били в превозното средство в момента на инцидента. 

„На този етап е трудно да се каже каква е причината за тази трагедия, но най-вероятно ще се окаже, че тя не е само една. Има комплекс от причини – от безхаберието не само от страна на нашата държава, а и от цялата обстановка що се касае до пътна безопасност, обучение на шофьори, изпити и всичко останало”, заяви Красимир Георгиев от Асоциацията за квалификация на автомобилистите в България.

„Ако на мястото на инцидента имаше ясна правилно поставена и отговаряща на българките и европейските стандарти маркировка с насочващи стрелки най-вероятно водачът нямаше да се заблуди, че най-дясната лента продължава вдясно”, каза още той.

„Трябва всички да си направим изводите как да не се стига до подобни инциденти. На първо място безопасността в инфраструктурата трябва да бъде изведена като основен приоритет. Освен това трябва да има планиране и финансиране. Пътното поддържане е основният фактор, касаещ безопасността”, каза пък председателят на Българска браншова асоциация „Пътна безопасност“ Николай Иванов.

Според него „Струма“ не отговаря на изискванията да е магистрала.

1
Коментара по темата
1.
neni
24.11.2021 10:16:23
Че коя магистрала отговаря на европейските изисквания? Нито една- всички са вълнообразни, отвсякъде те дебнат изненади... Не знам, с какви и колко пари пари са построени, но това което се чува и вижда през изминалите години е, че повече пари са отивали за комисионни и завишени цени, отколкото за самия път!
  Добави Коментар
Солидно пиян полицай предизвика катастрофа? "Едва стоеше на краката си", твърди потърпевша Полицията залови канибал! Подозира се, че е бил кошмар за таксиметрови шофьори Смята се, че лицето е убивало и изяждало хора в продължение на години
Почина виден спортист на САЩ Народицки си отиде едва на 29-годишна възраст Празник е, има много поверия Жените трябва да внимават с прането
Облачно време по Черноморието Като цяло в цялата страна няма да има много слънце Леден вятър от петък, очакват се и гръмотевични бури От запад на изток през България ще преминава студен атмосферен фронт, алармира Meteo Balkans
Добре че пише погледни, за да знаем, че минават коли, коментират читатели на Флагман Жителите се чувстват пренебрегнати и сравняват преминаването през улиците с “игри на волята” Измамник се преструва на сляп половин век и прибра 1 милион евро помощи Голямата измама се случи в Италия
Пиян полицай помете колата на семейство от Перник  После ги заплашил грозно  Димитър Димитров - Херо поема един от най-големите родни отбори Ще е треньор на Ботев Пловдив
КЗК проверява президентството заради медицинско оборудване, дарено от "Българската Коледа" Подадена е жалба Висши политици на САЩ и Русия се чуха по телефона Разговорът е продължение на диалог между президентите на държавите