Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

„Топлофикация Бургас“: Не се изисква зелен сертификат при посещение в касовите ни салони и Центъра за работа с клиенти

В този момент всеки един от нас трябва да покаже, че е дисциплиниран, апелират от дружеството
Ключови думи: зелен сертификат, плащане на сметки, топлофикация Бургас

„С оглед ограничаване на разпространението на COVID-19 и осигуряване на безопасни условия за нашите клиенти и служители сме предприели строги мерки. На целия екип в предприятието сме осигурили защитни маски, ръкавици и дезинфектанти. Извършваме инструктажи за работа в условията на създалата се епидемиологична обстановка. Служителите ни са запознати с всички предпазни мерки и ги спазват стриктно и отговорно. Непрекъснато се извършва дезинфекция на помещенията.", съобщават от „Топлофикация Бургас". От дружеството отново се обърнаха с апел към всички граждани да подходят разумно и отговорно, за да се справим с тази ситуация. „Заради COVID 19 се промени животът на всеки един от нас, но вярвам, че след като мине и това изпитание, ще излезем по-силни и сплотени като народ", заявиха от предприятието.

От „Топлофикация Бургас" информират, че касите в к-с „Изгрев”, к-с „Славейков” и к-с „Лазур” продължават да работят. Клиентите се обслужват с работно време от 10:00 часа до 18:00 часа, при въведен режим на единично пропускане в офиса и стриктно спазване на санитарно-хигиенните изисквания. "При посещение на салоните за плащане на сметки и клиентския център на топлофикация не се изисква зелен сертификат", уточниха от топлофикационното предприятие. „Все пак в условията на извънредно положение апелираме клиентите да посещават районните технически бази само при необходимост. При въпроси относно индивидуални справки по партидите, потребителите могат да се обръщат към  отделите „Разпределение и продажба на топлинната енергия”, „Дялово разпределение” и  „Просрочени вземания” по телефон, както и на електронна поща: office@toplo-bs.com.

От „Топлофикация Бургас" заявиха, че в този момент всеки един от нас трябва да покаже, че е дисциплиниран. „Вярваме, че с обществена солидарност и социална отговорност ще успеем да излезем от положението, в което се намираме", добавиха от централата.

Зевзек попадна насаме с актриса от филми за възрастни и много голи мъже, шашна ги с реакцията си Шегаджията им се подиграл сериозно, юноша пък опитал да се възползва от Бони на промоция Модел със смущаващо признание: Отказах да правя секс с баскетболна звезда и охраната му се отнесе лошо с мен Тя твърди, че е изоставена на остров
Победителката в "Ергенът" Адриана се пробва в музиката (ВИДЕО) Велчева има талант в пеенето Продават на търг светлинния меч на Дарт Вейдър, цената се очаква да е огромна Ценният артикул предизвиква голям интерес, наддаването ще е голямо
Златно правило - колко време трябва да ни отнема ходенето по малка нужда 21 секунди е прието за най-нормално Как да се отървем от паяците у дома Пускайте прахосмукачка редовно, особено в ъглите и зад мебелите
Майка уби сина си, насече тялото му с брадва и го е укри в бидон Трагедия в Италия За какво служи малкото копче на предпазния колан Основната функция на това интересно дизайнерско решение е доста полезна
Тигър уби работник в зоопарк в чужбина Починалият бе ръководител Разкриха последното желание на трагично загиналата Лаура Далмайер Тя не е искала тялото й да бъде местено при фатален инцидент в планината
Не е за вярване каква заплата получава Осимен в Турция Галатасарай позлати централния нападател В зоопарк разстреляха 12 здрави маймуни и дадоха труповете за храна на хищници Драма в Германия