Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

„Топлофикация Бургас“: Препоръчваме на клиентите да проверят топломерите и водомерите. При угаснал дисплей, нека се обърнат към своя топлинен счетоводител

Aко не бъдат ремонтирани или изцяло подменени уредите, след изтичането на годността им, от дружеството не могат да гарантират за точността на отчитаните данни
Ключови думи: отчитане на топломер, топлофикация Бургас, отоплителен сезон, Христин Илиев

„Топлофикация Бургас“ извършва профилактика на абонатните станции и топлопреносната мрежата. През целия летен сезон дружеството прави нужната рехабилитация на мощностите и пречистващите им съоръжения. "Имаше амортизирани участъци в инсталациите, както и в основните съоръжения, където се наложи ремонт. По предварително разписания график успяхме да отстраним амортизираните участъци, които след време биха били причина за авария. Основната цел на профилактиката и планираните ремонтни дейности е клиентите да получат сигурно отопление през зимата.", заяви инж. Христин Илиев, директор на дружеството. Той изрази надежда, че отоплителен сезон 2021-2022 г. ще бъде успешен и ще премине без аварии.

Директорът на предприятието напомни, че преди старта на сезона, клиентите трябва да проверят дали са в изправност индивидуалните уреди за дялово разпределение. "Съветвам да се прегледа дисплеят и цифрите. Ако се забележи, че започват да избледняват или липсват, или се появява батерия, трябва да се информира фирмата за дялово разпределение. При друг проблем, също трябва да сигнализират, за да бъде отстранен навреме. Ремонти на вътрешно отоплителната инсталация се извършват преди да бъде пуснато парното и са отговорност на собствениците на сградата. Необходимо е клиентите да приключат с извършването на  дейности по отоплителните инсталации преди началото на сезона, за да се избегнат течове и наводнения.", заяви инж. Илиев. По думите му топломерите и водомерите за топла вода, както всяко едно устройство, имат срок на годност и могат да се повредят. "За сигурно отчитане и спокойствие на потребителите устройствата подлежат на подмяна или на метрологична проверка в лаборатория през определено време. Обичайно периодът при водомерите в домовете е на 10, а при топломерите е на 5 години", допълни още директорът на дружеството.

Инж. Илиев посочи, че ако не бъдат ремонтирани или изцяло подменени уредите, след изтичането на годността им, нито те в качеството си на и топлинен счетоводител, нито фирмите за дялово разпределение могат да дадат гаранция за точността на отчитанена уредите. "Друг често срещан проблем в една етажна собствено са течове по вътрешната инсталация. Необходимо е в кратки срокове да бъдат отстранени, за да не са причина за по-сериозни аварии след това.  Потребителите, планирали ремонт, трябва да информират както съседите, така и нас.", допълва инж. Илиев. Той посъветва клиентите да не чакат последния момент, защото някои ремонти изискват време. "За качествено пускане на отоплението е необходимо регулиращите вентили на радиаторите да бъдат отворени на максимум. Това ще позволи ефективно обезвъздушаване на отоплителните тела и по-качествено отопление, а едва след това може да започне регулиране на степента на загряване.", отбелязва инж. Илиев.

"Напомням на всички клиенти, че вследствие на приетите изменения в Закона за енергетиката, индивидуалните измервателни уреди трябва да бъдат с възможност за дистанционен отчет. Това са устройства, които позволяват показанията да се отчитат от разстояние, без посещение на място от отчетник. Дистанционното замерване на консумираната енергия предоставя редица предимства. Снемането на показанията се извършва независимо от почивни и празнични дни, както вече споменах, след края на сезона не е необходимо инкасаторите да засичат уредите. Клиентите заплащат реално потребената енергия. Няма прогнозни сметки. Намалява се възможността от субективна грешка при отчитане.", заяви инж. Илиев. "Решението за преминаването към дистанционен отчет се взима на Общо събрание на етажната собственост с мнозинство от 2/3 от собствеността на сградата, след което протоколът с решението се представя в нашия клиентски център.", обяснява инж. Илиев.

Затварят улица за ремонт на ВиК мрежата в ж.к."Зорница" Въвежда се нова организация Пребиха мъж в магазин и го замеряха със стока Екшънът се разиграл в Павликени
Много важна информация от АПИ за пътуващите по АМ "Тракия"! До 30 май движението от 157 км до 162 км ще е двупосочно в платното за София, ограничението е 50 км/ч! Най-вкусните пилешки бутчета стават с тази тайна рецепта Те се приготвят бързо, но знайте, че се изяждат още по-бързo
Русия връща корекомите Във валутните магазини ще може да пазаруват само дипломати и чужди граждани Признание за Созопол от голямо международно туристическо изложение Форумът за поредна година събира в град Русе представители на бизнеса, сдружения, занаятчийски камари, музеи и дестинации
Ужас! Майка държала 2-годишното си дете в клетка Детето е било затворено от 24-годишната си майка си в клетка на ужасите в апартамента, в който живеели Лекар: Не пробивайте ушите на бебетата! Опасно е! Оказа се, че има точна възраст в която е най-добре да направим това
Университет "Проф. д-р Асен Златаров" и Черноморският институт със съвместна инициатива Висшето училище предостави една от новооткритите си зали за стартиране на първия панел от честването – „Морето – образование – наука“ България е с едни от най-високите нива на енергийна бедност в ЕС Икономическият растеж през 2023 г. се забавя до 1.8%, се казва в Годишния доклад на учените от ИИИ
Смъртен случай от парвовирус в Гърция: Какви са симптомите на болестта и как да се предпазим Инфекцията с парвовирус В19 е неразличима от други леки заболявания Вкусна закуска на бърза ръка: Направете тези памук-охлювчета - меки като душичка Няма как да сбъркате с тестото, винаги се получава перфектно