Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Петима се борят за ремонта на надлеза "Владимир Павлов"

През декември 2005 г. шосето пропадна, образува се дупка, а настилката край нея се пропука застрашително. Снимка - factor-bs.com
Ключови думи: ремонт, надлез Владимир Павлов, Бургас, Консорциум Черноморие 2010, Хидрострой АД, Пътстро Бургас ЕООД, Път 2004 ООД, Мостремонт 97 ООД, Трейс Груп Холд АД, ГБС-Инфраструктурно строителство Бургас, Зебра-Стимекс

Петима са кандидатите за ремонт на надлеза „Владимир Павлов” в Бургас, пише в. „Черноморски фар”. В обществената поръчка участва „Консорциум Черноморие 2010”, в който влизат „Хидрострой” АД, „Пътстро Бургас” ЕООД и „Път 2004” ООД. Останалите кандидати са „Мостремонт 97” ООД, „Трейс Груп Холд” АД, Обединение „ГБС-Инфраструктурно строителство Бургас” и обединение „Зебра-Стимекс”

Според експертиза, извършена още през 2008 г.,  целият ремонт ще струва около 7.5 млн.лв.

Надлезът „Владимир Павлов”, през който минава основният трафик в града, беше затворен за ремонт преди повече от 5 години. През декември 2005 г. шосето пропадна, образува дупка, а настилката край нея се пропука застрашително. Тогава бяха осигурени 200 хиляди лева от Министерството на регионалното развитие и благоустройство, но с тези пари положението беше само позакърпено, а проблемът остана.

Надлезът е проектиран и изграден през 70 години на миналия век. Той е част от международния път І-9 и през него минава основният пътен трафик към южните черноморски курорти и ГКПП – Малко Търново. Оттук преминават и голяма част от товарите за пристанище Бургас и промишлените предприятия в района.

Според специалистите от „Пътконсулт 2004”, които изготвиха експертизата, спешно трябва да бъде ремонтирана настилката на надлеза, за да не се допусне динамично въздействие върху конструкцията, както и да се избегне цялостно компрометиране на плочата и образуване на пробойни. Наложително е и частично рехабилитиране на главните греди от предварително напрегнат стоманобетон. В зависимост от изследванията за устойчивост на земетръс, трябва да се усилят стълбовете на цялата конструкция.
0
Коментара по темата
  Добави Коментар
6 съобщения от мъжа, които разкриват, че е лудо влюбен във вас Ето кои са те  5 отблъскващи грешки по време на целувка Обърнете най-голямо внимание на лошия дъх
Най-големите скандалджии в зодиака Скандалите и свадите с тези зодии са вързани в кърпа Рецепта за агнешко с кисело мляко Един от шедьоврите на българската кухня
Акула изплува на плаж в Бургас (СНИМКА) От близко заведение са съдействали, за да бъде върната акулата обратно в морето Експерти дават съвети как да спрем да мислим прекалено много и да се тревожим Тревожността е бич на нашето време и психолозите обръщат все повече внимание на преодоляването ѝ
Тази тв водеща се прояви с нов гаф в ефира, заекна и не успя да прочете текста си Цънцарова вече не се справя добре със задачите си  Марихуаната става нискорисков наркотик в САЩ Досега спадаше към категория едно, включваща хероин, екстази...
Пациентка отиде на преглед, оказа се умряла Жената останала в шок, била "мъртва" от месеци Майката на тази силиконка категорична: Преди пластичните операции беше по-красива! Екатерина отглежда дъщеря си след загубата на татко й - ливанеца Абдул Гани. Той бил банкер и тъкмо на него двете жени дължат охолния си живот
Ето какво ще ядат спортистите на Олимпиадата в Париж Разкриха какво ще включва менюто им Защо не бива никога да оставяте дамската си чанта на пода Чанта, оставена на пода от гост, може да доведе до разорения стопанина