Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Петима се борят за ремонта на надлеза "Владимир Павлов"

През декември 2005 г. шосето пропадна, образува се дупка, а настилката край нея се пропука застрашително. Снимка - factor-bs.com
Ключови думи: ремонт, надлез Владимир Павлов, Бургас, Консорциум Черноморие 2010, Хидрострой АД, Пътстро Бургас ЕООД, Път 2004 ООД, Мостремонт 97 ООД, Трейс Груп Холд АД, ГБС-Инфраструктурно строителство Бургас, Зебра-Стимекс

Петима са кандидатите за ремонт на надлеза „Владимир Павлов” в Бургас, пише в. „Черноморски фар”. В обществената поръчка участва „Консорциум Черноморие 2010”, в който влизат „Хидрострой” АД, „Пътстро Бургас” ЕООД и „Път 2004” ООД. Останалите кандидати са „Мостремонт 97” ООД, „Трейс Груп Холд” АД, Обединение „ГБС-Инфраструктурно строителство Бургас” и обединение „Зебра-Стимекс”

Според експертиза, извършена още през 2008 г.,  целият ремонт ще струва около 7.5 млн.лв.

Надлезът „Владимир Павлов”, през който минава основният трафик в града, беше затворен за ремонт преди повече от 5 години. През декември 2005 г. шосето пропадна, образува дупка, а настилката край нея се пропука застрашително. Тогава бяха осигурени 200 хиляди лева от Министерството на регионалното развитие и благоустройство, но с тези пари положението беше само позакърпено, а проблемът остана.

Надлезът е проектиран и изграден през 70 години на миналия век. Той е част от международния път І-9 и през него минава основният пътен трафик към южните черноморски курорти и ГКПП – Малко Търново. Оттук преминават и голяма част от товарите за пристанище Бургас и промишлените предприятия в района.

Според специалистите от „Пътконсулт 2004”, които изготвиха експертизата, спешно трябва да бъде ремонтирана настилката на надлеза, за да не се допусне динамично въздействие върху конструкцията, както и да се избегне цялостно компрометиране на плочата и образуване на пробойни. Наложително е и частично рехабилитиране на главните греди от предварително напрегнат стоманобетон. В зависимост от изследванията за устойчивост на земетръс, трябва да се усилят стълбовете на цялата конструкция.
0
Коментара по темата
  Добави Коментар
13-годишен бургазлия с впечатляващо постижение в спорта Подобри национален рекорд на Антъни Иванов при подрастващите "Mrs. Bulgaria World" с официална позиция относно конкурса във Варна и световната надпревара Изясняват факти
Какво ще е времето в Бургас Добро за сезона, термометрите ще показват 19 градуса по Черноморието Ако ви е писано да бъдете с някого, с тези 8 трика може да го върнете Внимавайте да не се върнете към стари, нефункционални навици и внимавайте за предупредителни знаци, които може би сте пренебрегнали
4 неочаквани знака, че ви смятат за привлекателен Вижте ги  Тези дни през ноември носят пари и късмет, според лунния календар Фазите на Луната задават специален ритъм, който помага да се определят най-благоприятните моменти за различни дейности
Лорд Минчев развали годежа си заради младеж от Благоевград Влюбил се в местен мачо, по когото се прехласвали всички момичета в града, без да знаят, че той бяга на другия бряг Леля Стефка ме научи да приготвям оригинални картофени „гнезда“ с жълтък Рецептата е много лесна, а са адски вкусни
Студентката Мина Стоянова: Батките с татуировки харесват малки, сладки, кокетни момиченца Искала популярност като сериозна жена, въпреки всичките си корекции Заплатите на сестрите стават 3 хил. лева Това е стартовото възнаграждение
Албена, която пострада на ралито край Варна, е спасена Добрата новина съобщи Николай Попов Чували ли сте за тази измама, която тече в WhatsApp В началото разговорът изглежда безобиден – говори се за пътувания, забележителности и съвети за града, но след няколко дни тонът става по-личен и приятелски