Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Петима се борят за ремонта на надлеза "Владимир Павлов"

През декември 2005 г. шосето пропадна, образува се дупка, а настилката край нея се пропука застрашително. Снимка - factor-bs.com
Ключови думи: ремонт, надлез Владимир Павлов, Бургас, Консорциум Черноморие 2010, Хидрострой АД, Пътстро Бургас ЕООД, Път 2004 ООД, Мостремонт 97 ООД, Трейс Груп Холд АД, ГБС-Инфраструктурно строителство Бургас, Зебра-Стимекс

Петима са кандидатите за ремонт на надлеза „Владимир Павлов” в Бургас, пише в. „Черноморски фар”. В обществената поръчка участва „Консорциум Черноморие 2010”, в който влизат „Хидрострой” АД, „Пътстро Бургас” ЕООД и „Път 2004” ООД. Останалите кандидати са „Мостремонт 97” ООД, „Трейс Груп Холд” АД, Обединение „ГБС-Инфраструктурно строителство Бургас” и обединение „Зебра-Стимекс”

Според експертиза, извършена още през 2008 г.,  целият ремонт ще струва около 7.5 млн.лв.

Надлезът „Владимир Павлов”, през който минава основният трафик в града, беше затворен за ремонт преди повече от 5 години. През декември 2005 г. шосето пропадна, образува дупка, а настилката край нея се пропука застрашително. Тогава бяха осигурени 200 хиляди лева от Министерството на регионалното развитие и благоустройство, но с тези пари положението беше само позакърпено, а проблемът остана.

Надлезът е проектиран и изграден през 70 години на миналия век. Той е част от международния път І-9 и през него минава основният пътен трафик към южните черноморски курорти и ГКПП – Малко Търново. Оттук преминават и голяма част от товарите за пристанище Бургас и промишлените предприятия в района.

Според специалистите от „Пътконсулт 2004”, които изготвиха експертизата, спешно трябва да бъде ремонтирана настилката на надлеза, за да не се допусне динамично въздействие върху конструкцията, както и да се избегне цялостно компрометиране на плочата и образуване на пробойни. Наложително е и частично рехабилитиране на главните греди от предварително напрегнат стоманобетон. В зависимост от изследванията за устойчивост на земетръс, трябва да се усилят стълбовете на цялата конструкция.
0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Хулиган изпочупи коли във Варна и си изпати Престъплението му е разкрито, осъден е "Всеки трети български мъж е извънземен" Сочи прелюбопитна теория
Край на драма с избягали затворници Единият се предаде, другият бе заловен Куче уби 9-месечно бебе Голяма трагедия в Уелс, животното е от порода, която сега е забранена в държавата
Не правете тази шофьорска грешка, пагубна е за скоростната кутия Проста маневра е способна да нанесе сериозни щети Окончателно: Обособеният управител ще може да се разпорежда с имуществото на "Лукойл" Държавата с повече правомощия в компанията
Няма да повярвате, но това е Натали Трифонова с майка си Нейната майка Ванина Трифонова с нищо не отстъпва на своята дъщеря – и изглежда настина изумително Венета Райкова с интересен пост намекна за връщането си в БНТ Ей, ама голяма симпатяга съм от малка. Родена съм за телевизия, ще се върна, когато му дойде времето, написа Райкова
Певицата Лияна е родена с тежка бронхиална астма Кашлицата била толкова силна, че част от белия ѝ дроб се изместил – диагноза, която би пречупила мнозина О, боже! Това Зуека ли е Той си е същият – просто по-мъдър
Доброволци от Кока-Кола ХБК отбелязаха 60-годишнината на Кока-Кола в България със засаждане на дървета в Морската градина в Бургас С инициативата „Моят зелен град“ тази есен бяха засадени общо 180 дървета в София, Пловдив и Бургас И църквата вдигна цените Поскъпването на църковните свещи е тъжна стъпка, която допълнително отдалечава хората от вярата и храма, смятат миряни