Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Немски електромобили e.GO вероятно ще се произвеждат в България

Ще потвърдя, но още не е подписан меморандумът, предпазлив е министър Петков
Ключови думи: Кирил Петков, Министерство на икономиката

Икономическият министър Кирил Петков издаде коя фирма е напът да започне да произвежда електроавтомобили в България. На днешния брифинг в Министерския съвет той бе попитан може ли да каже повече подробности – къде, кой, кога.

Петков обясни: „Видях, че вече излезе по новините коя е фирмата, така че ще потвърдя. Още не е подписан меморандумът, така че не трябва да говорим напред във времето. Но фирмата се казва e.GO, както е обявено. Това е вярно. Това е немски производител. Само два производителя на електромобили имат хомологация за Европейския съюз. И най-хубавото в тази част е, че друга голяма наша фирма, която е в България – Bosch, реално ще дава голяма част от частите за тези коли. Ще бъдат произведени в България. Така че, не говорим само за едно асемблиране, а говорим вече за клъстер, как български фирми, които произвеждат части, ще продават на автомобили, които се произвеждат в България за износ.“

Петков добави, че това била негова цел, за която се борил последните 6-8 седмици (като служебен министър). 

"Ако не беше излязло в новините, не бих го казал. Имаме още няколко дни в преговори. Това, което ми казаха, че са казали до този момент, - че тази сделка се работила много от отдавна и едва ли не само сега го подписахме, - това са абсолютни глупости. Реално, договорихме ги... всеки ден в последните пет седмици сме били в преговори как точно това нещо да се случи. Така че, реално, щом още не мога да го обявя като финално решение, смятайте, че нищо не е било решено", добави икономическият министър. 

След питане какъв е времевият хоризонт, той каза: "Хубавото е, че те бързат. И то бързат с голяма скорост, защото в момента конкуренцията на електроавтомобили е голяма и който пръв излезе на пазара с най-новите автомобили, той има предимство. Така че, надяваме се, че реално до две години, в смисъл година и половина ще заеме строителството на завода, и ще имаме първите произведени коли. Другото, което се надявам, е, че в събота ще можем да ви поканим да ги видите самите коли пред Министерството на икономиката."

 

8
Коментара по темата
8.
ми правете
08.07.2021 09:43:07
индийските тата нано 2000 евро бройката
хем евтино,хем ченгене.......
7.
*********
07.07.2021 18:38:51
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
6.
До 2
07.07.2021 18:12:16
Напушен Господине,VW не избраха България поради лошия корупционен имидж и то на най-високо ниво
5.
Bunk
07.07.2021 15:33:35
Тъжното е, че за толкова години на какво ли се нагледахме, защото гледаме на добрите новини като на "скрита манипулация"
4.
ЧИ ТОЙ И КМЕТА НЕ Е ИЗЯВИЛ ИНТЕРЕС!!!!!!!!!!!!!!!!
07.07.2021 14:43:47
В БУРГАС САМО ЗА КИТАЙЦИТЕ ИМАМЕ ЗАПАЗЕНИ МЕСТА !!!!!!!!!!ПЪК И КВИ АВТОМОБИЛИ ЩЕ СТРОЯТ ""БАТКИТЕ""!!!!!!!!!!!!ДАЙ ИМ ДА ГИ КАРАТ С МРЪСТНА ГАЗ!!!!!!!!!!!!!!!
3.
Някой
07.07.2021 14:36:21
Пак предизборен прах в очите. Гласувайте за нас и ще произвеждаме автомобили. Глупости на търкалета.
2.
напушен
07.07.2021 14:34:35
Колкото и VW се правят в България. Предизборен фишек!!!
1.
zapoznat
07.07.2021 14:30:28
И 100 на 100 няма да са в Бургас. Тук никога нищо не се произвежда. Работните места никакви ги няма, а заплатите плачевни....
  Добави Коментар
Сланината - древна храна за лечение на всички болести Какво всъщност съдържа свинската мас, кога може да е полезна и защо не бива да се приема като лекарство 3 световни титли за България по киокушин  Младите световни шампиони - Йоанна, Меразов и Василев разкриват как дисциплината, режимът и характерът ги водят към върха
Радев продължава консултациите с партиите в четвъртък След остри позиции в понеделник и вторник държавният глава приема нови парламентарни групи Хакери удариха любимия сайт на възрастните Pornhub е засегнат от огромен пробив в сигурността, след като хакери са откраднали данни и историята на търсенията на 200 милиона премиум потребители
Кои ваучери за храна да изберем? Разликите между Наредба 7 и Наредба 11 Как да изберете правилния тип ваучери за храна през 2026 г.: практично ръководство за работодатели КЗП удря по необоснованите цени и следи търговците под лупа Десетки проверки, актове и изискани обосновки - държавата затяга контрола преди навлизане на еврото от 1 януари 2026
Коледна среща между поколенията в Царево Ученици от СУ „Н. Й. Вапцаров“ донесоха усмивки, песни и топлина в Пенсионерския клуб преди празниците ГДБОП разкри международна схема за онлайн измами при продажба на автомобили Измамниците примамват с евтини оферти, извеждат комуникацията извън платформите и прибират аванси чрез финансови мулета
СГС върна делото срещу Иван Демерджиев на прокуратурата заради неясности в обвинението Бившият вътрешен министър е обвинен в безстопанственост за над 1,48 млн. лева във връзка с договор за лични документи Всеки десети, обменящ левовете в евро, в последния момент взима златно кюлче Българите са изкупили злато за 1 млрд. лева
Парламентът прие удължителния бюджет на първо четене Със 149 гласа „за“ Народното събрание реши България да посрещне 2026 г. без нов редовен бюджет Умерен ръст на цените на имотите се очаква за 2026, без шокови движения Пазарът на наемите остава доходен, с възвръщаемост между 5% и 7% в големите градове