Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Николай Тишев: Няма логика „Пристанищна инфраструктура“ да превежда пари на Морска администрация

Ключови думи: николай тишев, флагман, пристанищна инфраструктура, морска администрация, бсп

В законопроекта за морските пристанища има текстове, които не кореспондират с евро регламента, който се въвежда. Това заяви от парламентарната трибуна народният представител от „БСП за България“ Николай Тишев.

„В законопроекта е посочено, че държавно предприятие ще финансира директно бюджетна организация, която е част от държавната администрация. Тук има най-малко два проблема. Единият е принципен – държавната администрация се финансира от бюджета, т.е. няма логика ДП “Пристанищна инфраструктура“ да превежда директно пари на Морска администрация. На второ място, пристанищните такси, които се събират от Държавно предприятие „ПИ“, са разходоориентирани, т.е. те са разходопокривни", обясни Тишев.

Размерът на събираните такси трябва да е равен на разходите за изграждане и поддръжка  на пристанищна инфраструктура, както и на разходите за издръжка на ДППИ, добави той.  

По думите му, с други промени в законопроекта се дава възможност на заинтересовани лица да обжалват тарифата на ДП 'Пристанищна инфраструктура" пред Административния съд.

"Как ще бъде защитена тезата, че в размера на пристанищните такси са заложени само разходи за пристанищна инфраструктура, при положение че ние самите определяме в закона един неприсъщ разход, какъвто е  директното финансиране на морска администрация от ДП"ПИ", пита народният представител.

"За нас, всичко това създава възможност тарифата на Пристанищна инфраструктура да падне в съда и оттук нататък да доведе до куп други проблеми", заключи Тишев.

2
Коментара по темата
2.
Marinero
04.06.2020 13:53:50
Остатъка от централно пристанище се гласи за концесия. От МОСАД докладват, че кандидат бил един който имал хотел на близо.
1.
Бургас
04.06.2020 12:06:31
Няма логика да се унищожи и Централно пристанище, ама го направиха.
  Добави Коментар
Коледари ще наричат за здраве и берекет в кварталите и селата на Бургас Местните читалища съхраняват традицията с обиколки и празнични прояви в навечерието на Коледа В 12 без 5 от мандата си Мариан Бачев обяви ударно конкурси за нови директори на театри и опери Процедурите съвпадат с края на мандата на служебния министър и оттеглянето на правителството на Росен Желязков
Григор Димитров започва новия сезон с нов треньор - белгиеца Ксавие Малис Бившият №19 в света вече подготвя българина в Дубай за старт на сезон 2026 Удължителен или редовен бюджет - какво печели и губи държавата Икономисти обсъждат дали преходната финансова рамка е по-малкият риск преди 2026 година и приемането на еврото 
Социалните мрежи влошават концентрацията при децата Учени не откриват връзка между липсата на внимание и видеоигрите, но алармират за ефекта на известията и скролването Какви са условията за туризъм в планините Спасителите предупреждават за заледени участъци и препоръчват използването на котки 
Как една случайна чаша в древен Китай се превърна в най-популярната напитка в света след водата В Международния ден на чая, историята и пътят му по света КНДР обезврежда над милион мини в Курска област Инженери извършиха най-мащабната операция по разминиране в региона, оказвайки стратегическа подкрепа на Русия
Нетаняху обвини премиера на Австралия, че с подкрепата за Палестина подхранва антисемитизма Израелският премиер направи остро изявление след смъртоносна стрелба срещу евреи в Сидни „Ние, потребителите“: Наложеният платеж остава най-сигурната защита при онлайн пазаруване Габриела Руменова призова клиентите да получават пратките си навреме и предупреди за натоварването на куриерите по празниците 
Рибари уловиха и спасиха 150-килограмова есетра край Бяла (ВИДЕО) Гигантската риба е върната в морето от екипажа на кораб "Свети Никола", а експертите я определиха като 20-годишна есетра – застрашен и защитен вид Защо Япония ще остане без панди за първи път от половин век В момента тази страна има две панди, взети под наем от Китай