Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Бизнесът за електронна търговия ще е различен след кризата

Ключови думи: бизнес, електронна търговия, криза, коронавирус

Ако разпространението на Covid-19 представлява глобален тест за закупуването на храни онлайн, то супермаркетите като цяло не успяват да се справят, пише в анализ The Wall Street Journal, цитиран от Bloomberg TV Bulgaria.

Все пак бизнесът за електронна търговия ще бъде съвсем различен след кризата, посочват от изданието. Откакто е започнала пандемията уебсайтовете на големите търговци за хранителни стоки в света са толкова много залети с работа, колкото и техните физически магазини. Натискът върху онлайн доставките вероятно ще нараства, тъй като все повече държави блокират напълно движението в градовете.

Среднодневният трафик към онлайн магазина на Walmart е достигнал 1.1 млн. души между 1 и 20 март, което е ръст от 55% на среднодневния брой посетители за последните два месеца, показват данни на анализаторската компания SimilarWeb. Kroger, Peapod, Instacart, Carrefour и Tesco също регистрират голям скок в ежедневния трафик. Броят на американските домакинства, които поръчват хранителни стоки онлайн, приблизително се е удвоил този месец до 40 милиона в сравнение с нивата, отчетени през август 2019 г., показват данни, публикувани в четвъртък от консултантската фирма Brick Meets Click. Въпреки че през последните години супермаркетите инвестират много в своите онлайн бизнеси, те не са готови за текущите нива на търсене.

Инфраструктурата все още е незряла в световен мащаб: 7.6% от хранителните стоки в САЩ са закупени през интернет преди избухването на пандемията, докато в Испания само 2.4% от продажбите се случват онлайн, сочат данни на Kantar. САЩ онлайн продажбите на хранителни продукти заемат около 3.1%. По време на пандемията се оказа по-трудно да се увеличи капацитета на онлайн продажбите, отколкото този на физическите магазини.

Например във Великобритания Ocado, който работи в партньорство с Marks & Spencer, вече не приема регистрации на нови клиенти. Все пак обаче някои търговци на дребно залагат, че допълнителното търсене ще се задържи и удвояват капацитета на сървърите си. Онлайн магазините за хранителни стоки може и да изпитват затруднения в момента, но те ще излязат от неочакваното си изпитание, по-добре подготвени за бъдещето, отбелязват от The Wall Street Journal.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Направи гръмко изказване за Русия От Кремъл отдавна искат мир, твърди Лукашенко Новият папа е голям фен на... Лъв Четиринадесети е привърженик на италианския Рома
Много се харесват Памела Андерсън и Лиъм Нийсън - това ли е новата звездна двойка? Преследва я маниак Мъж тормози Анистън
Продават на загуба Бившата двойка иска да се отърве от имение Спират им парите? Скандал със Семен Новиков и Кирил Милов
Притеснителна информация за Варна Наркотици отведоха трима в арестите Извънредно: Крум Зарков се оттегля като секретар на президента Причината е идеята за референдум за еврото
Задава ли се потоп в областите Бургас и Ямбол  BG-ALERT с предупреждение за опасност Див екшън в Перник Четирима младежи са задържани
Голям проблем с водата в... Село Полковник Серафимово Гръмна бомба за него Ще води "белия балет"