Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Йордан Арабаджиев: Пакетът "Мобилност" е пагубен за европейската икономика, но битката не е загубена

Пакетът Мобилност е вреден и за икономиката на Европа, и за околната среда, каза шефът на Съюза на международните превозвачи Йордан Арабаджиев
Ключови думи: Пакетът Мобилност, Йордан Арабаджиев, международните превозвачи, шофьори, превозвачи, европейската икономика, околната среда, новините на БНТ

Пакетът "Мобилност" ще има негативно влияние върху цялата европейска икономика. Битката ни обаче все още не е загубена. Това каза в сутрешния блок на БНТ изпълнителният директор на Съюза на международните превозвачи Йордан Арабаджиев.

„След вчерашното гласуване беше очертана рамката на следващите преговори. Тя не ни харесва, но ние трябва да се съобразим с нея“, добави той.

Вчера с 30 гласа "против" и 19 "за" евродепутатите отказаха да върнат за ново преразглеждане пакета "Мобилност", който повишава изискванията за условията за работа на международните превозвачи.

Предстои транспортната комисия в ЕП да вземе решение за започване на триалози, ние ще действаме съобразно това решение, каза Арабаджиев.

Той оцени високо усилията на правителството и българските евродепутати по темата.

"Ние провеждаме непрекъснато срещи с нашите колеги, но мисля, че освен тези страни, които сме заедно, трябва с аргументи и факти да привлечем и други политици, за да се убедят, че пакетът, във вида, в който е предложен към момента, не е балансиран", каза Йордан Арабаджиев.

По думите му най-сериозният проблем в пакета "Мобилност" е свързан с изискването превозните средства на 3-4 седмици да се прибират до страната по установяване.

„Тази рестрикция ще доведе както до сериозен негативен ефект върху бизнеса, така и върху европейската икономика като цяло, защото дигиталната търговия се развива с бързи темпове. Има вече изграден бизнес модел за извършване на превозите и ако от пазара излязат огромен брой превозни средства, които трябва да се прибират до страните от периферията, ще се затрудни търговията“, обясни той.

„Ефектът ще е негативен и върху околната среда. Ще се увеличат и празните курсове, което е безсмислено. Ще има огромен обем вредни емисии, вследствие от това“, предупреди експертът.

„Пакетът все още е във фаза преговори, в новия Европейски парламент ни предстоят диалози, за които сме готови. С конкретни цифри ще докажем, че приетото като предложение не кореспондира с реалността, особено в Източна Европа“, добави той.

„Шофьорите споделят несъгласието си с това изискване те да ходят на хотели. В кабината, която е модерна, широка, са Интернета, телевизията, всички нужни пособия за живот извън дома и когато се наложи да почиват на хотел, означава, че ще трябва да събират всичко в торби. Затова те искат да почиват в кабините“, каза още Йордан Арабаджиев.
 

2
Коментара по темата
2.
Защо???? и ДАЛИ шофьорите?????
20.09.2019 12:05:49
искат да живеят като СКОТОВЕ В ""ЛУКСОЗНИТЕ"" СИ КАБИНИ С МЕСЕЦИ..ХАХАХА ИМАТ ВСИЧКИ УСЛОВИЯ И ДУШ И ТОАЛЕТНА ИИИИИИИ ЛЪЖИ ЛЪЖИ В ЧИИ ИНТЕРЕС БЕ ДАНЧО ??????????????
1.
Станислав
20.09.2019 10:39:25
НЕ може само да лапате
  Добави Коментар
16-годишен реши да се прави на Майк Тайсън Но не да нокаутира на ринга в професионалния бокс, а погазвайки закона в България  Култов финал в "Ергенът" Вики си избра гадже
Корекция в движението по "Хемус" На 14 и 15 май движението от 384-и до 386-и км в посока Варна ще се осъществява в аварийната лента за геодезическо заснемане Тръмп: Рубио ще участва в преговорите между Украйна и Русия Важно събитие предстои в Турция
Сензационна информация за Родриго Мисли за смяна на тима Зеленски: Путин се страхува от директни преговори с мен Президентът на Украйна с тежки думи
Майски сняг заваля в... Стара планина Кметът на София с важно решение за учениците 14 май - неучебен ден за училищата в столицата
Тренират усилено с... Фарниев Ген. Атанасов: Кой натисна копчето на Радев, наричат го президента Боташ заради заробващата сделка  Всеки ден плащаме по 1 милион за този договор, каза председателят на Комисията за контрол на службите
Мирослав Боршош представи хоризонтите пред българския туризъм по време на голям форум в чужбина Прага прие важно международно събитие Осъдиха го Във Франция