Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Три трупа в софийското метро за 21 години

Ключови думи: Самоубийци в Метрото, три трупа в Метрото, инцидент в София

Защитни прегради ще бъдат поставени на 12 станции от линии 1 и 2 на столичното метро. По подобен начин обезопасяват и спирките на строящата се в момента трета метролиния. Преградите са с врати, които ще се отварят едновременно с тези на влака. Така чакащите на станцията хора ще бъдат предпазени от падане или навлизане на релсите. Причината да се поставят такива прегради и на по-старите станции са зачестилите инциденти.

Само за последните два дни имаше две опасни ситуации на станция “Сердика”. За 21 г. в столичното метро има три инцидента с фатален край. Два от тях са самоубийства, а третият – нещастен случай. 

“Обществената поръчка за доставка, монтаж и проектиране на автоматични перонни прегради за първа и втора линия на метрото вече е към края си, като се очаква тя да приключи през септември, момента се уточняват последните документи, след което ще бъде подписан договор. Първите врати ще бъдат поставени на две от най-натоварените станции “Опълченска” и Стадион “Васил Левски”, съобщи пред “Труд” директорът на “Метрополитен” проф. д-р инж. Стоян Братоев. Първоначално ще бъдат купени прегради за тези две спирки и те ще бъдат поставени през лятото на 2020 г. След анализ и тестове се очаква да бъдат поръчани прегради за още десет станции, като в тяхще влизат и двете спирки “Сердика” към линии 1 и 2. “Това ще се случи за още 24 месеца”, каза още инж. Братоев.

Прогнозната цена за първите две прегради е 3.2 млн. лв. без ДДС, цената за останалите десет ще бъде на стойност около 15 млн. лв. без ДДС. Изпълнителят на поръчката ще трябва да затвори с прегради пероните в зоната на спиране на влака общо 85 м. след което ще се проведат тестове ище бъдат пуснати в експлоатация. Вратите трябва да са високи 170 см. На първия и втория лъч на метрото няма автоматично спиране на влака, за разлика от третия. Това налага разработване на специално табло, снабдено със сензори, които да отчитат точността на спиране на мотрисата. 

 

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Сестрата на Маги от "Ергенът" се оказа голяма красавица Фаворитката на Алекс май не е бременна Башар Рахал закова колеги си с признание От един мой учител знам правилото: "Гледай да не те усетят, че играеш! Усетят ли те, си се провалил, споделя актьорът
5 съвета за презареждане на любовта Не забравяйте за флирта Цяла Великобритания говори за българка Валентина е обявена за най-добрата акушерка на Острова за 2023 г.
70-годишна варненка сподели рецептата за козунак на баба си Автентичността на празника ви е гарантирана, ако сложите това на трапезата си Природни методи против пигментни петна по кожата Как да изгладите и изравните тена
7 признака на здравословна привързаност във връзката Вижте кои са те Бритни Спиърс се сби с приятеля си Певицата обяви, че се мести в Бостън
Злато и бронз за нашите момичета в Баку В битката за първото място родните грации изпревариха формациите на Италия и домакините от Азербайджан, които допълниха подиума В нощта на Великден: Русия атакува Харков, Днепър и Одеса, има загинали и ранени При атаката срещу Харков са убити двама души, подпалена е хранителна фабрика, нанесени са щети на друга инфраструктура
100-метров козунак радва врачани Изделието може да нахрани 300 души Стефан Цанев: Политическият елит се изроди и деградира От небесна гледна точка светът изглежда по-точно. От голямо разстояние нещата се виждат по-добре. Страшно е, защото се вижда безсмислието от живуркането – живот, равностоен на живота на животните