Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Три трупа в софийското метро за 21 години

Ключови думи: Самоубийци в Метрото, три трупа в Метрото, инцидент в София

Защитни прегради ще бъдат поставени на 12 станции от линии 1 и 2 на столичното метро. По подобен начин обезопасяват и спирките на строящата се в момента трета метролиния. Преградите са с врати, които ще се отварят едновременно с тези на влака. Така чакащите на станцията хора ще бъдат предпазени от падане или навлизане на релсите. Причината да се поставят такива прегради и на по-старите станции са зачестилите инциденти.

Само за последните два дни имаше две опасни ситуации на станция “Сердика”. За 21 г. в столичното метро има три инцидента с фатален край. Два от тях са самоубийства, а третият – нещастен случай. 

“Обществената поръчка за доставка, монтаж и проектиране на автоматични перонни прегради за първа и втора линия на метрото вече е към края си, като се очаква тя да приключи през септември, момента се уточняват последните документи, след което ще бъде подписан договор. Първите врати ще бъдат поставени на две от най-натоварените станции “Опълченска” и Стадион “Васил Левски”, съобщи пред “Труд” директорът на “Метрополитен” проф. д-р инж. Стоян Братоев. Първоначално ще бъдат купени прегради за тези две спирки и те ще бъдат поставени през лятото на 2020 г. След анализ и тестове се очаква да бъдат поръчани прегради за още десет станции, като в тяхще влизат и двете спирки “Сердика” към линии 1 и 2. “Това ще се случи за още 24 месеца”, каза още инж. Братоев.

Прогнозната цена за първите две прегради е 3.2 млн. лв. без ДДС, цената за останалите десет ще бъде на стойност около 15 млн. лв. без ДДС. Изпълнителят на поръчката ще трябва да затвори с прегради пероните в зоната на спиране на влака общо 85 м. след което ще се проведат тестове ище бъдат пуснати в експлоатация. Вратите трябва да са високи 170 см. На първия и втория лъч на метрото няма автоматично спиране на влака, за разлика от третия. Това налага разработване на специално табло, снабдено със сензори, които да отчитат точността на спиране на мотрисата. 

 

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Настъргах тиквичките, сложих още две съставки и навих на рулце, стана чудна вечеря Здравословно и вкусно Трябва ли климатикът да работи през целия ден, или да го пускаме само когато сме вкъщи Кое е по-ефективно
Арестуваха известен политик - набил жена си, но първо й изневерил Според запознати жената на Маринчешки го е изловила в изневяра и оттам е тръгнал скандалът Защо жегата мъчи най-много мъжете Вижте каква е разликата между слънчев удар и слънчасване
Почина голям актьор (СНИМКА) Той е бил открит в безсъзнание в дома му в Малибу Не аз, а Бог реши да нямам деца, изплака тази звезда Рождения си ден певицата ще посрещне с мъжа, с когото дели живота си – поета Георги Начев, който е и неин мениджър
Сириец с брадва рани четирима пътници във влак в Германия Според „Билд“ при днешното нападение нападателят е бил разоръжен от един от пътниците във влака, който после го е ранил с едно от неговите оръжия Млад мъж се вряза с мотор в подпорна стена и загина Инцидентът е станал снощи на улица "Дойран"
Тръмп ще организира шампионски ММА двубой в Белия дом пред 20 хиляди Американският президент обяви САЩ за победители в Първата и Втората световни войни и отново ядоса руските медии Гласуват в 13:10 ч. третия вот на недоверие срещу кабинета "Желязков" Сметките сочат, че "Възраждане", МЕЧ и "Величие" събират общо 54 гласа
Колко трябва да платиш, за да се спасиш от военна служба в Турция Турският статистически институт (ТюркСтат) обяви днес данните за инфлацията през юни - решаващ фактор за индексацията на такси и трудови възнаграждения през второто полугодие Няма да повярвате колко много са българските проститутки в Германия Над 11 %