Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Три трупа в софийското метро за 21 години

Ключови думи: Самоубийци в Метрото, три трупа в Метрото, инцидент в София

Защитни прегради ще бъдат поставени на 12 станции от линии 1 и 2 на столичното метро. По подобен начин обезопасяват и спирките на строящата се в момента трета метролиния. Преградите са с врати, които ще се отварят едновременно с тези на влака. Така чакащите на станцията хора ще бъдат предпазени от падане или навлизане на релсите. Причината да се поставят такива прегради и на по-старите станции са зачестилите инциденти.

Само за последните два дни имаше две опасни ситуации на станция “Сердика”. За 21 г. в столичното метро има три инцидента с фатален край. Два от тях са самоубийства, а третият – нещастен случай. 

“Обществената поръчка за доставка, монтаж и проектиране на автоматични перонни прегради за първа и втора линия на метрото вече е към края си, като се очаква тя да приключи през септември, момента се уточняват последните документи, след което ще бъде подписан договор. Първите врати ще бъдат поставени на две от най-натоварените станции “Опълченска” и Стадион “Васил Левски”, съобщи пред “Труд” директорът на “Метрополитен” проф. д-р инж. Стоян Братоев. Първоначално ще бъдат купени прегради за тези две спирки и те ще бъдат поставени през лятото на 2020 г. След анализ и тестове се очаква да бъдат поръчани прегради за още десет станции, като в тяхще влизат и двете спирки “Сердика” към линии 1 и 2. “Това ще се случи за още 24 месеца”, каза още инж. Братоев.

Прогнозната цена за първите две прегради е 3.2 млн. лв. без ДДС, цената за останалите десет ще бъде на стойност около 15 млн. лв. без ДДС. Изпълнителят на поръчката ще трябва да затвори с прегради пероните в зоната на спиране на влака общо 85 м. след което ще се проведат тестове ище бъдат пуснати в експлоатация. Вратите трябва да са високи 170 см. На първия и втория лъч на метрото няма автоматично спиране на влака, за разлика от третия. Това налага разработване на специално табло, снабдено със сензори, които да отчитат точността на спиране на мотрисата. 

 

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Хакери деактивираха всички камери за скорост в богата страна Какво се случва в Нидерландия? Кои са най-отровните змии в България Пепелянката и усойницата
Разкриха бюджета на ПСЖ, сумата може да накара повечето футболни президенти да се хванат за главата "Принцовете" са мултимилионери, трудно е да се конкурираш с тях Голям български град е пред бедствено положение В Плевен проблемът с водата е огромен
Тази актриса се сгоди за 17 години по-млад милионер Мишел си хвана баскетболна звезда Как да предпазите волана от прегряване в жегите? Интересен трик
Първа целувка в "Диви и красиви" Тя ще доведе до раздор сред жените Владимир Путин подари мотор на американец Това се случи след визитата на руска делегация в Аляска
Един прост разтвор от кухнята премахва мухъла от пералнята Днес ще разгледаме в какво да накиснем отделението за препарати и омекотители на пералня, за да премахнем мухъла от него 8 неща, които една жена прави само с мъжа, когото обича истински От споделяне на най-дълбоките тайни до планиране на бъдещето - тези жестове издават истинските чувства
Българинът харчи над 30% от доходите си за храна и безалкохолни напитки Според НСИ най-голямото перо от бюджета ни отива за храна и напитки Евтино като „пет пари“, а почиства цялата къща: Това е тайното оръжие срещу котлен камък и миризми То е не само достъпна алтернатива на оцета и содата бикарбонат, но и изключително ефективно