Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Младите вече не искат да ухаят като популярните личности

Ключови думи:

Да купите парфюма на Бритни Спиърс за коледен подарък? По-скоро не.

Това е проблемът на пазара на масови парфюми. Продуктите на средни цени, включително тези, брандирани от поп звезди и актриси, излизат от мода на редица развиващи се пазари, пише в свой анализ Bloomberg.

За сметка на това луксозните и персонализираните продукти се радват на бърз растеж.

Ако искат да съживят бавното търсене, производителите в средния клас като Revlon и Coty също ще трябва да намерят начини да предложат достъпни аромати, които ухаят повече като по-скъпи.

Достигналият 49,4 млрд. долара глобален пазар на парфюми има още дълъг път за изминаване. През последните няколко години нуждата от готови за снимка в Instagram продукти доведе до бум на цветната козметика, а в последно време и в тази за грижата за кожата.

Проблемът е, че не можете да подушите селфи. Следователно 3-процентният годишен темп на растеж, който Euromonitor International прогнозира за пазара между 2017 и 2022 г., изостава спрямо прогнозите за цветна козметика и такава за кожата.

Но в достъпния сегмент потребителите избират по-евтините опции като парфюма на Primark, който започва от 2 паунда (2,53 долара). Купувачите на и под 35-годишна възраст искат да ухаят уникално, а не като всички останали, а това е лоша новина за много продукти на известни личности, които окупират средния клас. Потребителите в САЩ, Европа и Азия, включително младите китайски купувачи, искат необичайни и амбициозни опции.

Coty отговори на всичко това, като сви портфолиото си от по-евтини марки, след като обедини усилия със звеното за продукти за красота на P&G преди две години. Сега се фокусира върху луксозни линии, които включвал насочените към милениълите (родените от средата на 80-те до началото на XXI век) Gucci Bloom и Tiffany & Co. Те са помогнали за 6-процентно увеличение на сравнимите продажби на подразделението през последната фискална година.

Estee Lauder придоби парфюмерийната къща By Kilian, допълвайки магазина си с култови имена като Editions de Parfums Frederic Malle и Le Labo. Идеята е да се даде на потребителите усещането, че купуват нещо, което е ръчно направено.

Ако средният клас продукти ще насърчат търсенето, те ще трябва да намерят начини да влязат в крак с новите тенденции. Това е особено рисково при по-ниския ценови клас, защото аромат, създаден от топ име в бранша, обичайно струва хиляди долари.

Глобалните фирми трябва да могат да се справят. Създателите и търговците свършиха добра работа с премиум тенденциите, насочвайки ги към масовия пазар. Има още няколко обещаващи сигнала, като това, което предлага The Perfume Shop - услуга за гравиране на бутилките.

Но ако индустрията не се адаптира, доста аромати рискуват да останат на заден план, при това не само по Коледа.
1
Коментара по темата
1.
mmmmmmmmmmhm
21.12.2018 11:40:18
vaiiiiiiii Jennifer Aniston e mnogo dobra .
  Добави Коментар
Злато и бронз за нашите момичета в Баку В битката за първото място родните грации изпревариха формациите на Италия и домакините от Азербайджан, които допълниха подиума В нощта на Великден: Русия атакува Харков, Днепър и Одеса, има загинали и ранени При атаката срещу Харков са убити двама души, подпалена е хранителна фабрика, нанесени са щети на друга инфраструктура
100-метров козунак радва врачани Изделието може да нахрани 300 души Стефан Цанев: Политическият елит се изроди и деградира От небесна гледна точка светът изглежда по-точно. От голямо разстояние нещата се виждат по-добре. Страшно е, защото се вижда безсмислието от живуркането – живот, равностоен на живота на животните
Паника в Швеция заради Евровизия Полиция от половин Европа пази израелската певица Радост за България! Боряна Калейн и Стиляна Николова със златни медали Родните гимнастички разбиха конкуренцията в Баку навръх Великден
19 000 младежи у нас са безработни 2 600 000 са без работа в ЕС Мразят ли се Валери Григоров и Папи Ханс? Изпълнителят на хита „Кекс“, заплаши на шега, че ще има убийство на дансинга
Европа - пазар номер едно на кокаин в света благодарение на балкански престъпници Изяснява се за къде е бил предназначен кокаинът Кой да почерпи днес Ирина била дъщеря на езичник, но тя призовавала за правата вяра
Верижна катастрофа затвори Прохода на Републиката За щастие, няма пострадали Нашенци пазаруват агнешко от Румъния Русенци традиционно си пазаруват от северната ни съседка