Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Експерт отсече: Гражданската трябва да следва човека, а не автомобила

Ключови думи:
Застраховката „Гражданската отговорност“ трябва да следва човека, а не автомобила, за да се ограничи пътнотранспортният травматизъм. Това каза Богдан Милчев, член на УС на Института за пътна безопасност, предава агенция "Фокус".

Той допълни, че страховете на застрахователите, че контролът след такава революционна реформа ще е много по-труден, са разбираеми. Необходим е широк дебат извън Народното събрание, в който да участват всички заинтересовани страни, каза още Богдан Милчев. „Системата „бонус-малус“ е доказано ефективна. Абсолютно всички страни, които са я въвели, са отчели през първите 3 до 5 години намаляване почти наполовина на пътнотранспортния травматизъм.

Учудващо е, че в България се говори повече от 15 години, но не е въведена. Аз съм скептичен, че ще успеем скоро да я въведем. И тук идва въпросът: искаме да плащаме малко, за да получаваме малко, или искаме да плащаме повече, за да получаваме повече? Безспорно застрахователите имат проблем с изплащането на обезщетенията, но проблемът им няма да се реши като се ограничат тези, които най-много са пострадали от ПТП – близките на загиналите“, обясни Богдан Милчев.

Според него, ако поправката на депутата от ПГ на ГЕРБ Менда Стоянова за таван от 20 000 лв. обезщетение за загинал при катастрофа не бъде оттеглена, това ще се превърне в най-голямата застрахователна измама. Не е коректно да бъдат наказани тези, чиито близки са загинали в ПТП, уточни експертът. Богдан Милчев прогнозира, че в крайна сметка в Народното събрание ще се вземе решение, което няма да реши проблема, а само ще създаде усещане за несправедливост в обществото.


0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Украински войници превърнаха BMW 7-Series в мобилна ракетна установка Военният хибрид залага на скорост и изненада, а не на броня Лионел Меси получи часовник за 1,1 милиона долара Легендарният футболист бе изненадан с един от най-редките модели на Richard Mille по време на обиколката си в Индия
Грешката, която качва разхода на гориво през зимата с до 2 литра на 100 км Покривна кутия, спаднало налягане в гумите и излишен багаж - зимни грешки, които струват скъпо Четвърти цвят на светофара: бъдещето на трафика с автономни коли Новата система обещава по-бърз трафик и по-малко емисии, но крие и рискове от киберзаплахи
ЕК отстъпва от забраната на ДВГ, но с нови условия, които може да убият автомобилната индустрия Производителите предупреждават: новите правила на ЕС за хибриди и емисии след 2035 са икономически неприложими Празниците насаме: как да превърнем самотата в грижа за себе си Коледа без близки не е провал, а шанс за тишина, осъзнатост и нови избори
2026: Годината, в която Близнаци, Везни и Водолей спират да отлагат съдбата си Годината отключва решителни промени за три въздушни зодии, които вече не могат да отлагат личния си път Предсрочните избори (не)избежни – 22 март или 5 април са най-вероятните дати Процедурата за мандатите започва, но партиите не показват воля за стабилно управление.
2025: Рекордна година за златото - поскъпване, търсене и интерес от българските инвеститори Цената на благородния метал скочи с близо 60%, а интересът у нас бележи исторически връх Мария Цънцарова не е освободена от работа бТВ води разговори за нови проекти с участието на Цънцарова през 2025 г.
РИОСВ потвърди: Производството на „Кроношпан“ е в екологичните норми Контролните измервания на РИОСВ и ИАОС не отчитат превишения на нормите за качество на въздуха във Велико Търново Игнажден чука на вратата: Вярвания, ритуали и как да посрещнем късмета Народни обичаи и забрани, свързани с началото на новата година според българския календар