Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Нанков и шефът на АПИ 3 ч. на разпит в Следствието заради катастрофата! Хвърлят вината върху настилката

Политическата отговорност може да остане само превенция за в бъдеще
Ключови думи: Нанков, инж. Светослав Глосов, Своге

Три часа продължи разпитът на министъра по регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков и на директора на Агенция Пътна инфраструктура инж. Светослав Глосов в Националната следствена служба.

След него те казаха, че са отговаряли на необходимите въпроси, без да искат да уточняват какви са били.

И двамата декларираха пред медиите, че са готови да понесат политическа отговорност, каквато премиерът Бойко Борисов поиска заради загиналите 17 човека при катастрофата край Своге.

Министър Нанков и инж. Глосов дадоха и подробности около самия пътен участък и проблемите с него, както и около съмненията, че некачествената настилка е предизвикала катастрофата.

Регионалният министър:

Първият анализ на настилката в района на инцидента е показал, че в нея е трябвало да има съвсем друг вид материали.
„Рецептата за асфалта за леко и тежко движение”, показвала, че трябва да се слага съвсем друг вид материали от тези, които са излезли при анализа на Института за пътища и мостове.
От думите му се разбра, че настилката не е такава, каквато трябва да бъде за тежкотоварни автомобили.
Заради това пробите от настилката ще бъдат изпратени в международна лаборатория.

На второ място трафик камера в района, която се намира след мястото на инцидента, е отчела много интересни действия, които са следствена тайна.

АПИ

В тази връзка шефът на АПИ инж. Светослав Глосов посочи още обвинения към фирмите, които са правили ремонта.
„Има оспорване на резултатите след направения ремонт на пътя и достатъчно кореспонденция, както и резултати от лабораторията. На мястото на катастрофата нищо не е било поправяно и затова има констативен протокол.
Има дори решение на Управителния съвет на АПИ, за да започнат действия по нов ремонт”, обясни той.
Той коментира и мантинелата в зловещия участък – тя не била на АПИ, а на общината и тя вече била предупредена да я поправи.
Глосов се спря и на справка на Пътна полиция, според която фаталният участък не присъства като опасен в последните две справки и не е участък с концентрация на ПТП.

Отговорността

Регионалният министър Николай Нанков каза, че трябва да има служители от държавната администрация, които да понесат отговорност за тежката катастрофа край Своге. А думите на премиера за политическата отговорност, според Нанков, не значели задължително оставка, а и превенция, предотвратяване на подобни инциденти за в бъдеще.

След дъжд качулка двамата шефове на пътищата се похвалиха, че фаталният район вече е осветен, храстите са отрязани, има трафик камера, а ограничението е 30 км/ч.
5
Коментара по темата
5.
y
30.08.2018 16:23:41
И двамата са нагли,а тея "мокрите" из ловешкия край кви са подмазвачиии... Нанков е голям мазник-оставка
4.
*********
30.08.2018 16:14:25
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
3.
Бургаски гражданин
30.08.2018 15:30:50
Някой от общината да види настилката пред всички спирки на бързата линия. Какъв ли е състава на сместа!?
2.
то това е
30.08.2018 15:13:13
Резултата от мутроасфалта мутраремонта мутростроителството и мутро....... и т.н.
1.
човек от народа
30.08.2018 14:57:32
Не така,не така.Наказателна отговорност трябва да понесат виновните сума ти народ си отиде заради тяхното безхаберие!
  Добави Коментар
Украински войници превърнаха BMW 7-Series в мобилна ракетна установка Военният хибрид залага на скорост и изненада, а не на броня Лионел Меси получи часовник за 1,1 милиона долара Легендарният футболист бе изненадан с един от най-редките модели на Richard Mille по време на обиколката си в Индия
Грешката, която качва разхода на гориво през зимата с до 2 литра на 100 км Покривна кутия, спаднало налягане в гумите и излишен багаж - зимни грешки, които струват скъпо Четвърти цвят на светофара: бъдещето на трафика с автономни коли Новата система обещава по-бърз трафик и по-малко емисии, но крие и рискове от киберзаплахи
ЕК отстъпва от забраната на ДВГ, но с нови условия, които може да убият автомобилната индустрия Производителите предупреждават: новите правила на ЕС за хибриди и емисии след 2035 са икономически неприложими Празниците насаме: как да превърнем самотата в грижа за себе си Коледа без близки не е провал, а шанс за тишина, осъзнатост и нови избори
2026: Годината, в която Близнаци, Везни и Водолей спират да отлагат съдбата си Годината отключва решителни промени за три въздушни зодии, които вече не могат да отлагат личния си път Предсрочните избори (не)избежни – 22 март или 5 април са най-вероятните дати Процедурата за мандатите започва, но партиите не показват воля за стабилно управление.
2025: Рекордна година за златото - поскъпване, търсене и интерес от българските инвеститори Цената на благородния метал скочи с близо 60%, а интересът у нас бележи исторически връх Мария Цънцарова не е освободена от работа бТВ води разговори за нови проекти с участието на Цънцарова през 2025 г.
РИОСВ потвърди: Производството на „Кроношпан“ е в екологичните норми Контролните измервания на РИОСВ и ИАОС не отчитат превишения на нормите за качество на въздуха във Велико Търново Игнажден чука на вратата: Вярвания, ритуали и как да посрещнем късмета Народни обичаи и забрани, свързани с началото на новата година според българския календар