Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Джи Пи Груп - София с най ниска цена на обществената поръчка за изграждане на главен градски колектор на Порт Бургас

Целта е да се избегнат наводненията в порта и централната част на града при интензивни валежи
Ключови думи: джи хи груп, пристанище бургас, дъждовен градски колектор

Приключи процедурата за избор на изпълнител за извършване на строителство на обект: „УДЪЛЖАВАНЕ И ЗАУСТВАНЕ НА ГЛАВЕН ДЪЖДОВЕН ГРАДСКИ КОЛЕКТОР”. Обектът е част от Годишна програма 2017 на Държавно предприятие "Пристанищна инфраструктура" и се финансира със собствени средства на предприятието.

На първо място е определен участник „Джи Пи Груп”АД с икономически най-изгодната оферта. Дружеството е предложило най-ниската цена - 1 650 000 лв. при проектна стойност на обекта от близо 2 000 000 лв.

На второ място остана СМК Монтажи АД, Бургас с цена от 1 850 000 лв , Строймонтаж Пазарджик с 1 899 410 лв на трето , и Автомагистрали Черно море Варна в обединение с Торкрет - Бургас с цена от 1 919  992 лв на четвърто място.

Целта на обществената поръчка е рехабилитиране на главен дъждовен градски колектор в запушеният си участък и удължаване до новоизграденото заустване в Черно Море.

Главният колектор на Централна градска част на Бургас е изграден едновременно със строителството на Първия етап на Пристанище Бургас - от 1894 г. до откриването на 18-ти май 1903 г. През втората половина на ХХ-ти век се изграждат редица брегозащитни съоръжения - буни в обхвата на Централен и Северен плаж, както и допълнително укрепване на вълнолома от Първия етап на Пристанище - Бургас.

Вследствие на това строителство се променят хидродинамичните параметри на морските течения и вълнови движения, широчината на крайбрежната плажна ивица се увеличава, заустването на главния колектор се засипва с пясък и колекторът спира да изпълнява функцията си. Поради това компрометирано заустване на колектора с пясъчната коса при всеки интензивен валеж стават значителни наводнения в обхвата на Пристанище Бургас и територията около него - Централна градска част.

Удължението на дъждовния колектор ще е с размери на напречното сечение 300/185 см, така че да има проводимост, не по-малка от 8 m3/s., с което ще се минимизира вероятността от наводнения при интензивен валеж както в територията на Пристанище - Бургас, така и в централна градска част на града.

Припомняме, че наскоро Държавна Пристанищна Инфраструктура започна в същата зона на Пристанище - Бургас и друг проект за Конгресен център, за които отново с най ниска цена беше избран за главен изпълнител австрийското Щрабаг високо строителство.
Зеленски с коментар за ситуацията в Покровск Думите му нямат нищо общо с твърденията от Москва Жестока вражда между банди в Брюксел Двама са ранени
Бавят Бюджет 2026 заради санкциите срещу „Лукойл“? Заради тях приходите намаляват с 1 млрд. евро Затварянето на рафинерията в Бургас води до тежък недостиг на средства и затруднява изпълнението на заложените цели, коментира икономист Колин Фарел се напи зверски и вбеси Том Крус 46 дубъла за една сцена
Бърз трик за по-лесно заспиване Може да помогне Всички ли мразят Слави? Тв водещият с безпрецедентен ход във фейсбук Публична тайна е, че други политически лидери имат модератори, които управляват публичните им страници и те блокират троловете
Безпрецедентна ситуация в Биг Брадър Участник крещи: "Каам ти, каам ти" Трилърът със Светльо Вуцов продължава Не е ясно дали ще играе за националите
Алекс Грозданов обра аплодисментите в Полша В идеалния отбор е Мъж се направи на жена в "Ергенът" Иронизира участничка
Какво се случва с водата в голям роден град? Хора са притеснени Круизен кораб заседна в Дунав На румънска територия