Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Задължителна система за мониторинг на отработените газове и разхода на гориво за новите камиони и автобуси

Регламентът установява задължителна система за мониторинг и докладване за всички държави от ЕС за тежкотоварните превозни средства
Ключови думи: Българското председателство на Съвета на ЕС, Лиляна Павлова, EU2018BG
Регламентът за мониторинга и докладването на емисиите на CO2 и разхода на гориво на нови тежкотоварни превозни средства е едно от важните досиета, по което Българското председателство на Съвета на ЕС постигна споразумение с Европейския парламент.

Регламентът установява задължителна система за мониторинг и докладване за всички държави от ЕС за тежкотоварните превозни средства, подобно на вече въведената схема за леките и лекотоварните автомобили. Тези задължения ще се прилагат само за новите камиони, градски и междуградски автобуси, регистрирани в ЕС.

По този начин за първи път по стандартизиран начин ще се извършват измервания и мониторинг на емисиите от тежкотоварни автомобили. Ще се създаде централен регистър с данни за вредни емисии и разход на гориво, предоставени от производителите и от компетентните органи. По този начин по-лесно ще бъдат сравнявани екологичните показатели на различните модели превозни средства.

Българското председателство постигна споразумение по предложенията още на втората тристранна среща, проведена на 26 март. Предварителният текст на регламента бе одобрен от посланиците на държавите членки на 20 април. Предстои текстът да бъде предоставен на Европейския парламент за гласуване и на Съвета за окончателно приемане. Регламентът ще влезе в сила 20 дни след публикуването му в Официален вестник на ЕС.

Транспортът е един от най-големите замърсители на въздуха. Емисиите на парникови газове от автомобилния транспорт през 2015 г. са били с 19% над равнищата от 1990 г., сочат данните на Европейската агенция за околна среда. През 2015 г. автомобилите са основен виновник с близо 73% от общото количество емисии на парникови газове в транспортния сектор. От тях 44,5% са били от леки, а 18,8% от тежкотоварни. Намаляването на емисиите на парниковите газове от транспорта е една от важните стъпки на Европейския съюз към конкурентоспособна нисковъглеродна икономика. Задълженията на производителите на тежкотоварни превозни средства започват от януари 2019 г.
Зевзек попадна насаме с актриса от филми за възрастни и много голи мъже, шашна ги с реакцията си Шегаджията им се подиграл сериозно, юноша пък опитал да се възползва от Бони на промоция Модел със смущаващо признание: Отказах да правя секс с баскетболна звезда и охраната му се отнесе лошо с мен Тя твърди, че е изоставена на остров
Победителката в "Ергенът" Адриана се пробва в музиката (ВИДЕО) Велчева има талант в пеенето Продават на търг светлинния меч на Дарт Вейдър, цената се очаква да е огромна Ценният артикул предизвиква голям интерес, наддаването ще е голямо
Златно правило - колко време трябва да ни отнема ходенето по малка нужда 21 секунди е прието за най-нормално Как да се отървем от паяците у дома Пускайте прахосмукачка редовно, особено в ъглите и зад мебелите
Майка уби сина си, насече тялото му с брадва и го е укри в бидон Трагедия в Италия За какво служи малкото копче на предпазния колан Основната функция на това интересно дизайнерско решение е доста полезна
Тигър уби работник в зоопарк в чужбина Починалият бе ръководител Разкриха последното желание на трагично загиналата Лаура Далмайер Тя не е искала тялото й да бъде местено при фатален инцидент в планината
Не е за вярване каква заплата получава Осимен в Турция Галатасарай позлати централния нападател В зоопарк разстреляха 12 здрави маймуни и дадоха труповете за храна на хищници Драма в Германия