Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Facebook бори руските реклами... с картички по пощата

Ключови думи: фейсбук, спам, руски, реклами
Facebook ще започне по-късно тази година да използва пощенски картички, изпратени по пощата на САЩ, за да проверява самоличността и локацията на лицата, които искат да купят реклама на сайта й, свързана с американски избори, съобщи представител на компанията, цитиран от Ройтерс.

Верификацията чрез пощенска картичка с код е най-новото усилие на Facebook да реагира на критиките от членове на Конгреса, експерти по сигурността и групи за мониторинг на избори, според които компанията наред с други социални медии е засякла със закъснение, а след това е реагирала бавно на употребата от Русия на техните платформи за разпространяване на разделящо обществото политическо съдържание, включително дезинформация, по време на президентските избори в САЩ през 2016 г., пише Днес.бг

Използването на пощенски картички, съдържащи специфичен код, ще се изисква за рекламите, споменаващи конкретен кандидат за федерален пост, заяви Кейти Харбат, глобален директор на Facebook за политически програми. Изискването няма да важи за политически реклами, посветени на теми, уточни тя.

Ако пуснете реклама, споменаваща кандидат, ние ще ви изпратим пощенска картичка и вие ще трябва да използвате този код, за да докажете, че се намирате в САЩ, обясни Харбат на конференция през уикенда, на която присъстваха също шефове от Twitter и Google.

Това няма да реши всички проблеми, но изпращането на кодове по старомодната поща е най-ефективният метод, до който може да прибегне една технологична компания, за да попречи на руснаци и други лоши играчи да купуват реклами, представяйки се за някой друг, каза Харбат за Ройтерс.

Според американското законодателство чуждестранни граждани нямат право да правят дарения в пари или други ценности или да правят разходи във връзка с каквито и да било федерални щатски или местни избори в САЩ.

Харбат не уточни кога Facebook ще започне да разчита на пощенските кодове, но подчерта, че те ще бъдат въведени в употреба преди междинните избори за Конгрес през ноември.

Прочети още на: https://www.dnes.bg/notifikacii/2018/02/18/facebook-bori-ruskite-reklami-s-kartichki-po-poshtata.368363
0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Президентът Радев: Задлъжняването е факт Държавният глава с тежки думи за правителството 8 красиви имена празнуват Има много народни вярвания
Баща уби сина си с бонбони за Хелоуин Обезумелият мъж искал да вземе пари от застраховка Гърми огромен скандал с двама от мъжете в "Ергенът" Здравеняк нагруби музикант
Слънчево по Черноморието И в цялата страна като цяло Зеленски с коментар за ситуацията в Покровск Думите му нямат нищо общо с твърденията от Москва
Жестока вражда между банди в Брюксел Двама са ранени Бавят Бюджет 2026 заради санкциите срещу „Лукойл“? Заради тях приходите намаляват с 1 млрд. евро Затварянето на рафинерията в Бургас води до тежък недостиг на средства и затруднява изпълнението на заложените цели, коментира икономист
Колин Фарел се напи зверски и вбеси Том Крус 46 дубъла за една сцена Бърз трик за по-лесно заспиване Може да помогне
Всички ли мразят Слави? Тв водещият с безпрецедентен ход във фейсбук Публична тайна е, че други политически лидери имат модератори, които управляват публичните им страници и те блокират троловете Безпрецедентна ситуация в Биг Брадър Участник крещи: "Каам ти, каам ти"