Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Асоциацията на пилотите: Авиационната мощ на страната е на критично ниско ниво

Ключови думи:
Позицията на пилотите в авиобаза "Граф Игнатиево" е "оценка за дейността на всички досегашни институции, органи и отделни лица, свързани с отбраната на страната ни, които със своите действия или бездействия минимизираха авиационната ни мощ до едно критично ниско ниво, което въобще не кореспондира с усложнената международна среда на сигурност“. 

Това заявиха от Българската авиационна асоциация в официална декларация. Те са категорични, че това не е бунт, протест или стачка, а тревожен сигнал за сегашното състояние и бъдещето на бойната ни авиация.

"Самолетите „Спартан“ и вертолетите „Кугар“ и „Пантер“ не са изтребителни летателни средства. Те имат друго предназначение и са базирани на други летища, но и те, без подготвен за тях летателен и технически състав, са само купчина скъпа метална сплав", подчертават от асоциацията. И напомнят, че за нормалната експлоатация на всяко едно военно въздухоплавателно средство, разходите са неколкократно по-високи от цената при купуването му.

"Натовските изисквания за нормално инвестирани средства са 180 летателни часа на един пилот-изтребител за една година. Препоръчваме на тези държавни лица, които не са запознати с годишния нальот на един български пилот-изтребител, да изискат тази информация по съответния ред и да се извинят на сега действащите български военни пилоти", подчертават от авиационната общност, цитирани от "24 часа".

Изкуственото противопоставяне на видовете въоръжени сили от висши държавни лица е в тежък ущърб на националната ни сигурност и отбрана, заявяват те и изразяват увереност, че министърът на отбраната и командването на българските ВВС ще направят всичко необходимо проблемите по осигуряването на редовни безаварийни полети да бъдат разрешени в максимално кратки срокове.

Припомняме, че преди дни се появи информация за възникнало напрежение сред летците в авиобазата "Граф Игнатиево". Впоследствие прокуратурата провери сигнала и обяви, че "бунт" сред пилотите няма
0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Кметът Тихомир Янакиев  монтира първите стихове на пейките Близо 200  автори изпратиха своите произведения за конкурса Пребиха полицай, докато опитва да спаси човек от масово меле в Русенско Полицаят не е бил намушкан, но е получил различни наранявания в опита си да удържи нападателите, докато на мястото пристигне подкрепление от колегите му от Районното управление във Ветово
Започват дейностите по мост към кв. Мандра в Царево и продължава изграждането на мост към кв. Василико  Към момента всички обекти по бедствието се изпълняват в срока на договора Преди 45 години се провеждат първите преки избори за Европейски парламент 7 юли 1979 г. е паметна дата за ЕС
Този BG-милонер олекна с Ламборгини за половин милион заради похитения си син Скъпият джип бил капариран от заможен бизнесмен от енергийния сектор Стъпка към Космоса: Starliner се скачи с МКС НАСА: Важно постижение за бъдещето на космическите полети
Издателство спря книга за развода на бургаския Татко Калоян Калоян Явашев е автор на книгите "Дневник на един татко звероукротител" и "Апокалипсис с деца сега" Унгария и френският гигант Vinci купиха летището в Будапеща за 4,3 млрд. евро То беше силно желано от премиера Виктор Орбан, за да защити държавната собственост в стратегически активи
Синът на Чаплин се среща с български артисти у нас ВИП място за снимки и автографи ще има в София и Пловдив Зеленски: Надявам се скоро да видя френски самолети в украинското небе Европа вече не е континент на мира, заяви украинският президент 
Фестивалът Джазче в Лозенец с нова локация и ексклузивна програма Вижте къде ще има концерт на група Акага и невероятен джаз сет на DJ NAMURO Младите искат 4300 лв. стартово след данъци, за по-малко нямало смисъл да се работи Въпреки това, 89% от тях виждали реализацията си в България