Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Историческо: Кока-кола облича бутилките си в български носии (СНИМКИ)

Ключови думи: кока, кола, фирма, български, носии
За първи път в света Кока-Кола представи лимитирана колекция от шест дизайнерски бутилки, посветена на неповторимото разнообразие от везбени орнаменти и композиции от различни краища на България. Емблематичната стъклена бутилка на компанията ще бъде облечена в мотиви от шевиците на шестте български етнографски области – Пиринска, Тракийска, Родопска, Шопска, Добруджанска и Северняшка за ограничен период от време и само в партньорски заведения из страната.

Кампанията „Събери вдъхновение от България“ беше представена от едни от най- успешните формации за народни танци у нас - ансамбъл Чинари, които показаха бутилките, облечени в традиционни носии, носещи духа и символиката на всеки един от етнографските региони на България. Кампанията има за цел да даде нов живот на българската шевица по ексклузивен и нетрадиционен начин, срещайки своята дългогодишна история и модерен привкус с народното богатство на везбните мотиви.

България не за първи път е страната, доказала се като новатор в историята на бранда. Именно при нас се допуска името на легендарната марка да бъде изписано на различен от латиница език. Логото на кирилица постига нечуван успех в световен план и полага началото на нова ера в развитието на бранда в различните региони на света.


Новата лимитирана серия бутилки има своята колекционерска стойност и историческо значение за Кока-Кола в България, защото обединява в едно няколко емблематични елемента – иконичната  стъклена бутилка, датираща от 1915 г., ексклузивния надпис на кирилица с история от 1965 г. и отличителните за 6 български региона шевици. Специален консултант по проекта е доц. Ана Лулева от Института по етнология и фолклористика с етнографски музей към БАН, която е част от екипа, селектирал везбените елементи за сътворяването на уникалните бутилки.

Във всеки дизайн са включени ключови елементи от всеки регион, а червеният цвят е преобладаващ, не само защото е цветът на Кока-Кола – според вярванията на българите това е цветът на живота и силата. 


3
Коментара по темата
3.
алдебаран
29.09.2017 01:54:35
как може една корпорация да прави такъв маркетинг ???
2.
от село
28.09.2017 17:11:16
цървули, боб и люти чушки
1.
Georgi
27.09.2017 18:31:16
Много хубаво на да вземат да е правят с захар а не с гликозен сироб
  Добави Коментар
Торнадо в близост до Родопите На много места се съобщава и за градушка, с големина на лешник МВнР: Българите в Грузия да избягват големи събирания При нужда да се обръщат към българското представителство в Тбилиси
Оперирали Цецо Елвиса заради трудова злополука с жена Тръгва на мащабно турне из България България е на последно място по продължителност на живота в ЕС В Европа е 81,5 г., а у нас - 75,8 
Кошмар в небето за куп българи, тръгнали към Санторини След няколко часа изчакване на летището в гръцката столица самолетът е пренасочен за връщане към София заради лошите метеорологични условия Пети мандат президент: Путин официално встъпва на 7 май В Кремъл тече трескава подготовка 
Сняг заваля на Боровец и Алеко Температурата падна до минус 2 градуса Шефът ви звъни след работа? Може да не му вдигате Работници се оплакват от практиката на някои работодатели да налагат глоби или удръжки от заплатата
Турция спира търговията с Израел, обяви Ердоган Тя възлизала на 9,58 млрд. долара Дания разхлабва правилата за абортите Случва се за първи път от 50 години
МВР хвана 25 водачи, употребили алкохол Съставени са 3253 фиша и 801 акта  Главчев вика здравния министър на среща за „най-належащите проблеми на педиатрията“ Ще участва и министърката на финансите, както и други лица