Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

375 000 лв. ще струва медийното отразяване на европредседателството

Ключови думи:
Правителството започва да си търси медиен партньор, чрез който да популяризира предстоящото българско председателство на ЕС. Това става ясно от обществена поръчка, обявена от ресорното министерство на Лиляна Павлова. Търси се агенция, която да осигури медийното обслужване на председателството в периода 1 януари - 30 юли 2018 г. чрез "регулярно подавана актуална и полезна информация" към другите печатни, интернет и социални медии в страната. Стойността на поръчката е до 375 000 лв. без ДДС. Оферти могат да се подават до 5 октомври.

Агенцията, която спечели конкурса, ще трябва да "извърши медия планиране по отношение на национални и регионални печатни и интернет медии и социални мрежи". И въз основа на това планиране да разпространява до другите медии в страната публикации, клипове и банери, предоставени от Министерството по европредседателството. Става въпрос за информация за осъществените срещи и постигнатите резултати по време на председателството, "разясняване на ползите от постигнатия напредък, развитие и утвърждаване на положителния имидж на българското председателство". Целевите групи ще бъдат както широката общественост, така и специализирана аудитория - представители на институциите на ЕС и на международни организации у нас, бизнесът, граждански и неправителствени организации. Всеки месец агенцията ще трябва да изработва и анализ на съдържанието на публикуваното по темата.

Минималното изискване към всеки кандидат е да има реализиран оборот от 450 000 лв. без ДДС за последните 3 финансови години. От тази сума поне 360 000 лв. трябва да са били спечелени от дейности, попадащи в обхвата на предмета на обществената поръчка - медийно планиране, организиране на рекламни и информационни кампании в медиите, подготовка, разпространение и анализ на публикации. Основните критерии, по които ще бъдат разглеждани участниците в конкурса, са ценовите им оферти и качеството на предлагания проект на медиен план. Изисква се агенцията да разполага с екип от поне 4-има човека за изпълнение на договора. Ръководителят му трябва да има висше образование и поне 5 години професионален опит в областта на пиара, маркетинга, рекламата или журналистиката. Сходни изисквания има и към останалите членове на екипа.
0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Зевзек попадна насаме с актриса от филми за възрастни и много голи мъже, шашна ги с реакцията си Шегаджията им се подиграл сериозно, юноша пък опитал да се възползва от Бони на промоция Модел със смущаващо признание: Отказах да правя секс с баскетболна звезда и охраната му се отнесе лошо с мен Тя твърди, че е изоставена на остров
Победителката в "Ергенът" Адриана се пробва в музиката (ВИДЕО) Велчева има талант в пеенето Продават на търг светлинния меч на Дарт Вейдър, цената се очаква да е огромна Ценният артикул предизвиква голям интерес, наддаването ще е голямо
Златно правило - колко време трябва да ни отнема ходенето по малка нужда 21 секунди е прието за най-нормално Как да се отървем от паяците у дома Пускайте прахосмукачка редовно, особено в ъглите и зад мебелите
Майка уби сина си, насече тялото му с брадва и го е укри в бидон Трагедия в Италия За какво служи малкото копче на предпазния колан Основната функция на това интересно дизайнерско решение е доста полезна
Тигър уби работник в зоопарк в чужбина Починалият бе ръководител Разкриха последното желание на трагично загиналата Лаура Далмайер Тя не е искала тялото й да бъде местено при фатален инцидент в планината
Не е за вярване каква заплата получава Осимен в Турция Галатасарай позлати централния нападател Страшно задръстване на пътя Бургас-Созопол "Колеги и колежки, това е в посока Бургас", споделя притеснен гражданин за тапата