Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

375 000 лв. ще струва медийното отразяване на европредседателството

Ключови думи:
Правителството започва да си търси медиен партньор, чрез който да популяризира предстоящото българско председателство на ЕС. Това става ясно от обществена поръчка, обявена от ресорното министерство на Лиляна Павлова. Търси се агенция, която да осигури медийното обслужване на председателството в периода 1 януари - 30 юли 2018 г. чрез "регулярно подавана актуална и полезна информация" към другите печатни, интернет и социални медии в страната. Стойността на поръчката е до 375 000 лв. без ДДС. Оферти могат да се подават до 5 октомври.

Агенцията, която спечели конкурса, ще трябва да "извърши медия планиране по отношение на национални и регионални печатни и интернет медии и социални мрежи". И въз основа на това планиране да разпространява до другите медии в страната публикации, клипове и банери, предоставени от Министерството по европредседателството. Става въпрос за информация за осъществените срещи и постигнатите резултати по време на председателството, "разясняване на ползите от постигнатия напредък, развитие и утвърждаване на положителния имидж на българското председателство". Целевите групи ще бъдат както широката общественост, така и специализирана аудитория - представители на институциите на ЕС и на международни организации у нас, бизнесът, граждански и неправителствени организации. Всеки месец агенцията ще трябва да изработва и анализ на съдържанието на публикуваното по темата.

Минималното изискване към всеки кандидат е да има реализиран оборот от 450 000 лв. без ДДС за последните 3 финансови години. От тази сума поне 360 000 лв. трябва да са били спечелени от дейности, попадащи в обхвата на предмета на обществената поръчка - медийно планиране, организиране на рекламни и информационни кампании в медиите, подготовка, разпространение и анализ на публикации. Основните критерии, по които ще бъдат разглеждани участниците в конкурса, са ценовите им оферти и качеството на предлагания проект на медиен план. Изисква се агенцията да разполага с екип от поне 4-има човека за изпълнение на договора. Ръководителят му трябва да има висше образование и поне 5 години професионален опит в областта на пиара, маркетинга, рекламата или журналистиката. Сходни изисквания има и към останалите членове на екипа.
0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Слънчево по Черноморието И в цялата страна като цяло Зеленски с коментар за ситуацията в Покровск Думите му нямат нищо общо с твърденията от Москва
Жестока вражда между банди в Брюксел Двама са ранени Бавят Бюджет 2026 заради санкциите срещу „Лукойл“? Заради тях приходите намаляват с 1 млрд. евро Затварянето на рафинерията в Бургас води до тежък недостиг на средства и затруднява изпълнението на заложените цели, коментира икономист
Колин Фарел се напи зверски и вбеси Том Крус 46 дубъла за една сцена Бърз трик за по-лесно заспиване Може да помогне
Всички ли мразят Слави? Тв водещият с безпрецедентен ход във фейсбук Публична тайна е, че други политически лидери имат модератори, които управляват публичните им страници и те блокират троловете Безпрецедентна ситуация в Биг Брадър Участник крещи: "Каам ти, каам ти"
Трилърът със Светльо Вуцов продължава Не е ясно дали ще играе за националите Алекс Грозданов обра аплодисментите в Полша В идеалния отбор е
Мъж се направи на жена в "Ергенът" Иронизира участничка Какво се случва с водата в голям роден град? Хора са притеснени