Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Автоматизацията навлиза все повече в ресторантьорския бизнес

Ключови думи: робот, сервитьор, поръчка, бизнес,

Тромав робот е забелязан да се движи по тротоар в Сан Франциско, придружен от двама фотографи, докато завършва тестово придвижване. Две лога са залепени от едната му страна – на Yelp и Eat24, което не оставя съмнение какво се опитват един ден да доставят създателите на робота – храна, пише Quartz, цитирано то Инвестор.бг

Роботите и интерактивните машини превземат все повече света на храната. CaliBurger - верига за бургери по Западното крайбрежие на САЩ, инвестира в грил майстор робот, наречен Flippy. Редица ресторанти в Китай замениха сервитьорите си с роботи. McDonald’s тества използването на сензорни екрани за киоски за поръчване на храна.

И все пак някои твърдят, че ще минат няколко години преди ресторантьорската индустрия да се напълни с подобен тип роботи, които да заменят хората. А когато това се случи, автоматизацията на доставките на храни ще се случи на стратегически места, твърди Тимъти Кароун, професор по информационни технологии в University of Notre Dame.

"Дали един ресторант ще стане частично, или напълно автоматизиран ще зависи от неговите клиенти и местоположението му“, коментира той. „Веригите за бързо хранене, разположени навсякъде, откриват, че клиентите им оценяват автоматизацията“, допълва анализаторът.

На места като летищата по-бързото обслужване също се приема добре.

Местата за хапване обаче не са толкова приятелски настроени към роботите. Някои механични сервитьори в Китай са спрени от употреба, след като собствениците на ресторантите се разочароват от разлети напитки и храна.

И все пак автоматизацията е нещо, което потребителите жадуват, според Анди Пъздър, главен изпълнителен директор на CKE Restaurants. Той твърди, че това е характерно за по-младите клиенти, които вече активно използват смартфони и таблети.

„Виждам съм хора – млади и стари, да чакат на опашка, за да използват сензорни екрани, докато служителите стоят в ъгъла без да правят нищо“, коментира Пъздър.
1
Коментара по темата
1.
Даааа
01.05.2017 23:57:30
Касабова, кажи на мъжа си да осъди Този, който му е пратил инсулта! Нека да си наеме Ваклена Кънчева за адвокат и да предяви иск за 5000 лв. За инсулт толкова се полага.
  Добави Коментар
Каза дали ще смени България Новиков няма намерение да се състезава за друга държава отново  Мощен ураган край бреговете на... Мексико
Направи интересно изказване Енрике е голям привърженик на отборната игра Кошмарна катастрофа разтърси света на тениса Почина голям талант, други 2 човека са в критично състояние
"Моряците" ще имат затруднения... Истанбул Башакшехир е много труден съперник Земетресение в съседна страна Трус в Гърция
Сериозен инцидент в Пловдив Пешеходец е бил ударен от лек автомобил Приеха го в болница Проблеми за Мбапе
Голям екшън край Варна Задържаха мъж, издирван с червена бюлетина В началото на лятото: 2 метра сняг натрупа на... Високите места в турската провинция Ризе
Футболна легенда се бори за живота си Сашо Паргов е в тежко състояние Потъна в скръб Почина бабата на Ариана Гранде