Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Шефът на КЗП разкри натровиха ли ни с козунаци и яйца!

Ключови думи: нарушения, храни, великден
Няколко десетки са обажданията в Комисията за защита на потребителите (КЗП) по време на великденските празници. Те касаят предимно консултации по повод закупени дефектни стоки. Едва три-четири сигнала са свързани с конкретни нарушения, сред които неясни условия при паралелно провеждане на промоционална кампания и акция за намаление. Това каза председателят Димитър Маргаритов пред Bloomberg TV Bulgaria, съобщиха от пресцентъра на КЗП.

„Нямаше фрапиращи нарушения. За пореден път се доказа колко необходима е превенцията. Ние започнахме нашите проверки далеч преди Великден. Осъществихме ги и съвместно с колеги от други институции. Създаде се още преди настъпването на празниците впечатление и то беше съвсем правилно и обективно, че контролните органи са на своето място и извършват необходимите проверки, като по този начин гарантират спокойното и нормално протичане на празничните дни”, коментира Маргаритов.

По думите му в последните периоди в празничните дни нарушенията са по-малко. В навечерието им обаче проверките установяват леко покачване на броя им спрямо констатираните при ежедневните инспекции. Според Маргаритов това се дължи на по-голямото предлагане на различни групи стоки, както и на провеждането на празнични намаления и промоции.

„Понякога намаленията не са реални или промоциите касаят стоки в много малка наличност и потребителите не могат да се снабдят с тях”, посочи председателят. Той уточни, че такива нарушения са срещани и преди.

„Новото, което наблюдаваме през миналата година и сега, е склонността на търговците, включително в туристическия бранш, да прилагат добри практики, които вече са се наложили на пазара, като компенсират своите клиенти, когато не могат да им предложат това, което са им обещали”, допълни Маргаритов. На финала на разговора Маргаритов подчерта, че „всичко трябва да е ясно – тогава, когато може – може, а когато не може – не бива”.

И прикани търговците да бъдат коректни и лоялни към своите клиенти, защото „в последните периоди това работи, работи и за тях.”

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Слънчево по Черноморието И в цялата страна като цяло Зеленски с коментар за ситуацията в Покровск Думите му нямат нищо общо с твърденията от Москва
Жестока вражда между банди в Брюксел Двама са ранени Бавят Бюджет 2026 заради санкциите срещу „Лукойл“? Заради тях приходите намаляват с 1 млрд. евро Затварянето на рафинерията в Бургас води до тежък недостиг на средства и затруднява изпълнението на заложените цели, коментира икономист
Колин Фарел се напи зверски и вбеси Том Крус 46 дубъла за една сцена Бърз трик за по-лесно заспиване Може да помогне
Всички ли мразят Слави? Тв водещият с безпрецедентен ход във фейсбук Публична тайна е, че други политически лидери имат модератори, които управляват публичните им страници и те блокират троловете Безпрецедентна ситуация в Биг Брадър Участник крещи: "Каам ти, каам ти"
Трилърът със Светльо Вуцов продължава Не е ясно дали ще играе за националите Алекс Грозданов обра аплодисментите в Полша В идеалния отбор е
Мъж се направи на жена в "Ергенът" Иронизира участничка Какво се случва с водата в голям роден град? Хора са притеснени