Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Шефът на КЗП разкри натровиха ли ни с козунаци и яйца!

Ключови думи: нарушения, храни, великден
Няколко десетки са обажданията в Комисията за защита на потребителите (КЗП) по време на великденските празници. Те касаят предимно консултации по повод закупени дефектни стоки. Едва три-четири сигнала са свързани с конкретни нарушения, сред които неясни условия при паралелно провеждане на промоционална кампания и акция за намаление. Това каза председателят Димитър Маргаритов пред Bloomberg TV Bulgaria, съобщиха от пресцентъра на КЗП.

„Нямаше фрапиращи нарушения. За пореден път се доказа колко необходима е превенцията. Ние започнахме нашите проверки далеч преди Великден. Осъществихме ги и съвместно с колеги от други институции. Създаде се още преди настъпването на празниците впечатление и то беше съвсем правилно и обективно, че контролните органи са на своето място и извършват необходимите проверки, като по този начин гарантират спокойното и нормално протичане на празничните дни”, коментира Маргаритов.

По думите му в последните периоди в празничните дни нарушенията са по-малко. В навечерието им обаче проверките установяват леко покачване на броя им спрямо констатираните при ежедневните инспекции. Според Маргаритов това се дължи на по-голямото предлагане на различни групи стоки, както и на провеждането на празнични намаления и промоции.

„Понякога намаленията не са реални или промоциите касаят стоки в много малка наличност и потребителите не могат да се снабдят с тях”, посочи председателят. Той уточни, че такива нарушения са срещани и преди.

„Новото, което наблюдаваме през миналата година и сега, е склонността на търговците, включително в туристическия бранш, да прилагат добри практики, които вече са се наложили на пазара, като компенсират своите клиенти, когато не могат да им предложат това, което са им обещали”, допълни Маргаритов. На финала на разговора Маргаритов подчерта, че „всичко трябва да е ясно – тогава, когато може – може, а когато не може – не бива”.

И прикани търговците да бъдат коректни и лоялни към своите клиенти, защото „в последните периоди това работи, работи и за тях.”

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Петте малки тайни на щастливата връзка Никога не изневерявайте на себе си 5 неща, които карат мъжете да се отдръпват Мъжете следят за това дали имате общи интереси и хобита
Май ще е прекрасен за 4 зодии Вижте кои са късметлиите Рецепта за печено халуми с боровинково сладко Изключително лесна, но толкова вкусна и ефектна рецепта
Кой ви каза, че тези храни са вредни - всъщност са здравословни Ето кои са те  Рецепта мечта за козунак! Мек, пухкав, на конци и без месене! Няма никаква разлика с рeзултата от традиционнитe козуначeни рeцeпти, които отнемат часове  
Лоша прогноза за времето премества на друга дата откриването на островния сезон, обявено за 4 май Събитието с миди на тенекия и музика на плажа се измества за 6 май Внимание! Мощна магнитна буря ни връхлита по празниците Астрономите предупреждават, че въпросното изригване ще окаже влияние на навигационната система в някой райони по света
Хиляди ще изпълнят площада пред храм "Св. св. Кирил и Методий" за пасхалната служба, ето програмата Църковният ритуал за възвестяване на Христовото Възкресение започва в 23:30 часа Държавната хазна излиза от релсите Приходите от корпоративни данъци намаляват
Хапвайте тази здравословна шоколадова торта без никакви угризения Ще се влюбите във вкуса й Внимание, кърлежи: Вижте съветите на здравните власти Ето как да използвате репелент