Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Ето кой ще върне парите на клиентите на фалиралия туроператор „Алфатур”

Ако сте подписали документи, за да удостоверите плащане, ще си върнете парите, макар и посрещайки Нова година у дома, а не в Дубай, напр.
Ключови думи: алфатур, фалирала туроператорска фирма, флагман, празници, почивки
Застрахователят на Алфатур разпространи официално обръщение по повод изнесената информация за фирмата днес:

Във връзка с информация от 12.12.2016 г. публикувана на интернет страницата на туристическа агенция „Алфатур“ АД относно подадена молба в съда за откриване на производство по несъстоятелност и уведомление на туроператора, че не може да гарантира предстоящите пътувания на своите клиенти, „ЗД Евроинс“ АД Ви уведомява за следното:

„Алфатур“ АД има сключена застраховка „Отговорност на туроператора“ с „ЗД Евроинс“ АД, която покрива отговорността на туроператора за причинени през застрахователния период имуществени вреди на потребителите, включително при неплатежоспособност и несъстоятелност на туроператора. Застраховката гарантира всички депозити и предплатени суми на клиентите на туроператора, за които не са предоставени туристически услуги, в резултат на което всички засегнати клиенти на „Алфатур“ АД ще получат от „ЗД Евроинс“ АД полагащото им се обезщетение.
Обхватът на застраховката включва:

възстановяване на платените от клиентите на „Алфатур“ АД суми по договори за организирано групово или индивидуално туристическо пътуване преди започване на пътуването;

заплащане на разликата между платената от клиентите на туроператора сума по договора и сумата на действително предоставените услуги, в случаите, когато по време на пътуването са предоставени само част от уговорените услуги;

разходите, свързани с връщането на клиентите на туроператора до началния пункт на пътуването.
„ЗД Евроинс“ АД уверява всички потърпевши клиенти на „Алфатур“ АД, че ще разгледа всички постъпили претенции и ще изплати полагащото им се застрахователно обезщетение. Необходимите документите, които клиентите на „Алфатур“ АД следва да попълнят и представят в офис на Дружеството са:
Уведомление за щета по образец на „ЗД Евроинс“ АД

Заверени за вярност с оригинала копия на следните документи: договор с туроператора „Алфатур“ АД, както и разходни документи: фактури, касови бонове, квитанции, извлечения от банкови сметки и други. В случай на необходимост „ЗД Евроинс“ АД си запазва правото да поиска от  клиентите на туроператора допълнителни документи.

Претенции  за обезщетение придружени с необходимите документи могат да се подават във всеки офис на „ЗД Евроинс“ АД или по електронен път на имейл: [email protected]

Подробна информация и указания за начина на подаване на претенция за обещетение можете да получите  на национален телефонен номер 0700 17 241. Линията е отворена от понеделник до петък в рамките на работния ден.
В заключение информираме всички заинтересувани лица, че застрахователната сума по договора между „ЗД Евроинс“ АД и „Алфатур“ АД е презастрахована при водещ презастраховател с висок рейтинг.
0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Заместник-министър Красимир Ненов: Сигурната и чиста енергия е двигателят на бъдещия икономически растеж Центрове за данни и изкуствен интелект представлява важна икономическа възможност за страната Николай Димитров: Черно море е нашият общ дом и вдъхновение Изложба "Аз обичам Черно море" бе открита в Несебър в присъствието на художници, учители и журналисти
Любимецът на публиката направи шокиращо разкритие Давид от „Биг Брадър“ призна, че е бил жертва на сексуално насилие Колосалната сума от 300 бона инвестира Рачков за нов салон на Виктория Изгората на Рачков търси и нови служители, защото вече не смогва сама да се справя с обслужването на клиентите си 
Влади Въргала: „Изгубих пари, но не и вярата – фалитът не е провал“ Актьорът разказа в „Преди обед“ за двете си финансови катастрофи, предателствата по пътя и уроците, които са го научили да различава загубата от истинския провал Хамас предаде тялото на убития български заложник  Сахар Барух е с българско гражданство и бе отвлечен от кибуца Беери
Боряна Петрова и Емил Йорданов блестят в „Лебедово езеро“ в Бургас Спектакълът на „балета на балетите“ по режисура на проф. Хикмет Мехмедов е на 3 ноември от 19 ч. в залата на Бургаската опера  Бизнес за милиарди подари Рамзан Кадиров на дъщеря си Айшат стана горд собственик на фабрика за облекла, склад и общежитие за работници
Разрева се и избяга след провала в бТВ Близки до водещата разкриват, че раздялата не е била по нейно желание и я е засегнала дълбоко Отново се търси изпълнител за довършване на Концертната зала в Бургас Втора обществена поръчка за ремонта в рамките на година остава без желаещи
Срещу 7 хиляди пуснаха на свобода собственика на дома на ужасите в Ягода От обвиняемите шестима - никой от тях не е задържан под стража Кой е този мъж, залепен винаги до Меган Маркъл Съпругата на принц Хари се отрече от много близки, а в социалните мрежи дори се появи терминът "Марклинг“, който означава, че когато някой вече не ти е полезен, просто започваш да го игнорира