Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Източноевропейски туристи препълниха Слънчев бряг през август, курортът се пука по шевовете

Дизайнерският хотел „Тракия плаза” е с форма и интериор на кораб, всички места там са заети
Ключови думи: слънчев бряг, хотел хризантема, хотел тракия, туристи, източна европа
Свободни места в Слънчев бряг през август трудно могат да се намерят. Най-големият български курорт вече е пълен с туристи.

„До края на месец август цялата хотелска база на „Слънчев бряг хотел холдингс“ АД е заета почти 100 процента”, съобщи Янко Янов, генерален мениджър на едно от най-големите хотелски дружества в Слънчев бряг. Местата за т.нар „висок сезон” в хотелите на „Слънчев бряг хотел холдингс“ са изкупени още през февруари-март тази година. „Най-голям е ръстът на туристите от Централна и Източна Европа - Полша, Чехия, Унгария, Русия“, уточни Янов. Хотелите на дружеството традиционно са предпочитани също от немските и израелски туристи. 

Факт е, че тази година имаше двоен ръст на записванията още през зимните месеци, което предизвика големи очаквания и завишени прогнози за туристическия сезон, но като цяло ръстът на туристите за целия сезон ще е около 10 %, посочва Янов. Ръстът на туристите от Русия не е толкова осезаем в хотелите, понеже голяма част от руските туристи у нас вече идват в собствени или наети апартаменти. Турция не е наш конкурент, защото предлага друг вид туристически продукт. Големият печеливш от кризата в Турция тази година е Испания, обобщи мениджърът на „Слънчев бряг хотел холдингс“ АД.

Дружеството обединява затворени хотелски комплекси, които предлагат услугата „ол инклузив” в нейната най-модерна форма - „курорт в курорта”. Такива са „Хризантема”, „Бургас бийч”, „Несебър бийч”, „Тракия”, „Тракия плаза”, „Тракия апарт”. Всеки хотелски комплекс има собствен парк и цветни градини, водни комплекси с басейни, много заведения за хранене и развлечения, анимация за деца и възрастни със спортни, театрални, музикални представления и всичко е включено в цената на пакета „ол инклузив”.


Близо две-трети от туристите в хотелите на холдинга в момента са семейни туристи. Между тях има и българи. През последните години все повече български семейства избират ваканция в затворените хотелски комплекси, заради разнообразието от забавления за децата и големите отстъпки за деца. Дете до 12 години с двама възрастни почива безплатно в хотелите на холдинга. Предлагат се пакети с безплатна почивка на едно или две деца дори с един възрастен, при определени условия. Свободни места в хотелските комплекси на холдинга все още има за т.нар. „нисък сезон” след  6-7 септември, когато и цените са с 50 процента по-ниски и варират от 31 до 73 лева, според избраната категория хотел и според избраната услуга - нощувка със закуска или „ол инклузив”.

„Към този момент нямаме постъпили оплаквания от наши туристи срещу проверките в Слънчев бряг. Работим с международни туроператорски фирми, всички плащания са по банков път, големите хотели „ол инклузив“ не могат да скрият обороти. Приемаме проверките за нещо нормално, ние също се грижим за сигурността на туристите в нашите хотели”, коментира Янко Янов. Той отбелязва, че Слънчев бряг е водещият български курорт в туризма и вероятно затова е най-критикуван и винаги на фокус. Големият туристически интерес към Слънчев бряг обаче е факт.


„Безспорните плюсове, с които Слънчев бряг привлича туристите, са морето и модерните хотели. Минусите за туристите са „скъпият плаж“  и нощният шум. Тоест, имаме голям ресурс за развитие на туризма, пречат субективни фактори, които могат да бъдат преодоляни с волята на държавата и в интерес на целия туристически отрасъл”, отбелязва мениджърът на хотелския холдинг. Българският туризъм се развива динамично и предлага все по-добро качество на туристическия продукт. Въпреки, че не всички прогнози се оправдаха, тази година туристическият сезон е добър за всички, счита Янко Янов. Според него, ако нещо му липсва на българския туризъм в сферата на услугите, то това е усмивката. Търсенето на обучен туристически персонал е по-голямо от предлагането. Вече се нуждаем от специализирани агенции на пазара на труда, които да предлагат квалифициран туристически персонал, уточнява мениджърът на голямото хотелско дружество в Слънчев бряг.
Тъмната страна на риалити шоутата: Секс, насилие и провокации Молят участници да не изнасят неща от "кухнята"  ТИР влезе в дере, спряха движението през Прохода на Републиката Камионът е самокатастрофирал 
Украйна иска от САЩ шпионския дрон MQ-9 Reaper Щяла да ги ползва за идентифицирането на руски цели  Линда на Киро обясни защо продава козунаци за 60 лв. бройката А вие за колко бихте продали труда си, пита риторично съпругата на съпредседателя на ПППП
Войната, мъжете, мобилизацията: Кое е по-ценно животът или Украйна? В момента към 650 000 украинци в наборна възраст пребивават на територията на ЕС  Запалиха Корана в Швеция преди старта на Евровизия Миналата година подобни акции предизвикаха гневни демонстрации и протести, съпроводени от насилие, в държави с преобладаващо мюсюлманско население
Килограм череши в Лондон чукна 165 паунда В България цената им е между 15 и 25 лева за същото количество Нова схема: Измамници се възползват от онлайн пазаруването в празничните дни         Пак ползват името на "Български пощи"
Нудисти ще се женят на плаж в Сардиния Шегуват се с кмета може да стане дестинация за нудистки сватби  Колко сол е добре да консумираме Пълният отказ от натрий в храната е недопустим
САЩ не подкрепя използването на нейни оръжия на руска територия Такова разрешение вече бе дадено от Великобритания  ВМА: Белете не само черупката на боядисаните яйца Имат пори, които може да са опасни