×
Бизнес ЮГ Войната в Ивицата Газа София Парламентарни избори 2023 Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • САЩ обявяват днес нови поръчки на оръжия за Украйна за 6 млрд. долара
  • Вдигат заплатите на военните с 30%
  • Възстановяват движението по АМ "Тракия" в платното за Бургас между 20 и 21 километър
  • Петима служебни министри се явяват на последния парламентарен контрол
  • Путин отива в Китай през май
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Седем начина, по които ТВ рекламите ни карат да харчим повече пари


Седем начина, по които ТВ рекламите ни карат да харчим повече пари
Дори най-малките зрители са подложени на агресивна реклама, без родителите им да знаят
07 Февруари 2016, Неделя, 21:15 ч.

Особено силно въздействат думи като "ограничени количества", или "Мадона пере с това, а вие?"

Всяка година с наближаването на финала по американски футбол в НФЛ, по-известен като Супербоул, нараства интересът към телевизионните реклами.

Обикновено мачът е най-гледаното телевизионно излъчване в САЩ и събира по над 110 милиона зрители.

Той също така е голям залог за рекламодателите, които плащат до 5 млн. долара за 30-секундна реклама и се надяват всяка една от тези секунди да е от значение.

Преди Супербоул или не, рекламодателите използва няколко класически тактики в телевизионните си реклами, за да накарат зрителите да харчат средства, пише Business Insider.

Ето ги и тях:

Те внимателно измислят рекламни послания, които просто не можете да изкарате от главата си.

Според проучване от 2015 г. на Journal of Business Research има три основни фактора, които определят дали хората харесват определено рекламно послание:

• Яснота на посланието
• Изобретателност
• Запознатост с марката

Според проучването също така по-честото излъчване на дадена реклама може да помогне на хората да запомнят рекламното послание, но това не означава, че те ще реагират по-положително на нея, само защото я виждат по-често.

Привличат ни с лесно запомняща се мелодия.

Според проучване на Виенския университет по икономика и бизнес тези кратки мелодийки са ефективни, защото създават спомени, които пък предизвикват емоционална реакция.

"Добрата мелодия привлича вниманието на клиента и го/я кара да се замисли отново за продукта; лошата мелодия може да направи една компания известна заради грешните причини или пък да разубеди хората да ползват дадена марка," се казва в проучването.

Те не ни позволяват да ги забравим.

Може да си мислите, че ви е писнало от една реклама, след като сте я изгледали 10 пъти, но рекламодателите мислят другояче – колкото повече сте изложени на техния продукт, толкова по-вероятно е да го запомните и евентуално да си го купите.

Проучаване от 2009 г. показва, че колкото повече дадена компания рекламира един продукт, толкова повече потребителите се запознават и обвързват с него. Така че, очаквайте да виждате онази реклама отново и отново.

Те използват знаменитости, които обожавате.

Холандско проучване от 2010 г. показва, че популярните лица въздействат на област от мозъка, което предполага, че разпознаването на дадената знаменитост се свърза с положителни мисли.

"Положителните емоции, които се свързват с дадената знаменитост, се прехвърлят и към продукта," според резултатите от проучването. "Следващият път, когато видите тези продукти в магазина или на разпродажба, те ви навяват положителни асоциации."

Поставят ви на мястото на професионалните спортисти.

Компанията за спортна екипировка Under Armour отчита 95% ръст в приходите, след като звезди, като баскетболиста от НБА Стивън Къри, балерината Мисти Коупланд и голфъра Джордан Спийт, участваха в техни реклами през 2015 г.

Използването на хора, които показват най-впечатляващите във физическо отношение неща пред света, може да ви вдъхнови да се опитате да направите същото. Рекламодателите се надяват, че това ще стане, като използвате техните продукти.

Използват обикновени хора, които са точно като вас.

В някои случаи "обикновените хора" могат да бъдат по-ефективни и от звездите.

Според AdWeek в ерата на риалити предаванията и интернет прозрачността знаменитостите губят част от своя бласък. На тяхно място идват истинските хора, които представляват типичния потребител.

Такъв пример е рекламната кампания на Dove "Истинска красота," която бе една от най-успешните на 2013 г.

Предлагат изгодни оферти само за ограничен период от време.

Някои ТВ реклами предлагат лимитирани продукти или пък продукти, които се предлагат само за „ограничен период от време“.

Според Wall Street Journal това е един от най-популярните начини компаниите да накарат потребителите да купуват. Когато има ограничение във времето или количеството, хората чувстват, че трябва да се активизират и да пазаруват./profit.bg

В категории: Бизнес


Коментари
Завръща ли се Нана
Завръща ли се Нана 26/04/2024, Петък 17:41 0
0
Коментара по темата
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Какви са мерките срещу епидемията от кокльош Какви са мерките срещу епидемията от кокльош Най-засегнати от заболяването са децата Ученици от СУ „Димчо Дебелянов“ взеха участие в традиционната инициатива „Ден на отворени врати“ на Районна прокуратура-Бургас Ученици от СУ „Димчо Дебелянов“ взеха участие в традиционната инициатива „Ден на отворени врати“ на Районна прокуратура-Бургас Младежите разиграха импровизиран съдебен процес Силви ще съди участничките в Ергенът Силви ще съди участничките в Ергенът Сплетните в любовното риалити обещават нестандартно продължение Симона показа защо е откритието на риалити форматите Симона показа защо е откритието на риалити форматите Хоби готвачката се самоиронизира по забавен начин Козичино празнува „Голямо Лазари“ на 28 април Козичино празнува „Голямо Лазари“ на 28 април Вижте каква е програмата Всички обичат тази храна, но знаете ли, че предизвиква депресия Всички обичат тази храна, но знаете ли, че предизвиква депресия Депресията не е настроение, не е просто умора или меланхолия, а опасно заболяване С финансовия министър гасихме два „пожара” тази седмица, обяви премиерът Димитър Главчев С финансовия министър гасихме два „пожара” тази седмица, обяви премиерът Димитър Главчев Единият от тях беше в сектор „Земеделие”, а другият - с миньорите и енергетиците от Мини „Марица Изток” и Бобов дол, каза служебният премиер  Автомобил пропадна в огромна дупка в Пловдив Автомобил пропадна в огромна дупка в Пловдив Нямаше никакви индикации, че мястото е опасно, казва шофьорът Кампанията ще бъде безмилостно черна, Сглобката се разведе по най-скандалния начин Кампанията ще бъде безмилостно черна, Сглобката се разведе по най-скандалния начин Ако в тази кампания изнасянето на мръсно бельо не престане, това ще гарантира рекордно ниска избирателна активност 7 коли се нанизаха във верижна катастрофа на пътя Варна-Бургас 7 коли се нанизаха във верижна катастрофа на пътя Варна-Бургас Няма пострадали, щетите са само материални 
В този ресторант подаряват бутилка вино, ако не докосвате телефона си В този ресторант подаряват бутилка вино, ако не докосвате телефона си Заведението се намира във Верона Забравете за банани, ябълки и други подобни на Евро 2024 Забравете за банани, ябълки и други подобни на Евро 2024 Няма да може да вкарвате плодове по време на първенството Ето защо Алек гледаше Мария с такова презрение Ето защо Алек гледаше Мария с такова презрение Алек Младенов изправи на нокти Мария Чекмарьова Хотели по морето може да не отворят през лятото, никой не иска да им работи за малко пари Хотели по морето може да не отворят през лятото, никой не иска да им работи за малко пари Приетите от вчера от парламента промени в Закона за чужденците в България няма да спасят сезона Открита бе въздействащата фотоизложба „Лазари в Еркеч“ Открита бе въздействащата фотоизложба „Лазари в Еркеч“ На събитието присъства кметът на община Поморие Иван Алексиев Тази емблематична българска звезда емигрира в САЩ Тази емблематична българска звезда емигрира в САЩ 76-годишната комедийна легенда наскоро пак имаше перипетии със здравето, но се надявал до есента да бъде в отлична кондиция, за да не се провали екскурзията на живота му Лихвите тръгнаха нагоре Лихвите тръгнаха нагоре Средните лихвени проценти по депозитите, договорени за ползване след предизвестие в левове и в евро се запазват на нивата от предходния месец съответно 0.10% и 0.15% Никой мъж не ме е унижавал така, плаче изгонена от Ергенът Никой мъж не ме е унижавал така, плаче изгонена от Ергенът Още повече от мъж, в когото е влюбена Цър Пър живее охолен живот в тузарски комплекс Цър Пър живее охолен живот в тузарски комплекс Спортният мениджър се шири в просторен апартамент в Сентрал парк, който е на минути от София Защо Маги от "Ергенът" се разрева Защо Маги от "Ергенът" се разрева Тя не получи покана за мечтаната среща с Алек
Делян Пеевски Делян Пеевски Кирил Петков е пудел, който драска на вратата на Борисов Виц на деня Виц на деня - Сине, тъп си като тази маса! - казва бащата и чука по масата.
- Тате, някой чука, да отворя ли?
- Остави, аз ще отворя.
Виц на деня Виц на деня В кабинета на психолога:
- Имате ли в рода си хора с психични отклонения?
- Имам един братовчед, той разрежда виното с лимонада...
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Бог не може да следи за всеки, затова е създал съседите!


Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори