×
Бизнес ЮГ София Парламентарни избори 2023 Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Драги ми, „Карфур”, няма как лелята от село да промени начина на обслужване, нужно е сериозно обучение!


Драги ми, „Карфур”,  няма как лелята от село да промени начина на обслужване, нужно е сериозно обучение!
И „Карфур” обещаваха да наложат френско обслужване, да променят начина на пазаруване. Май не се получи
04 Април 2013, Четвъртък, 15:23 ч.
Автор: Женя АТАНАСОВА Снимка Архив

Писна ми да гледам как супервайзерът говори по телефона, докато клиентът чака за информация, а фронт офис служителят хапва китайско през работно време

Снощи станах жертва на селското и нагло обслужване на неугледна касиерка в „Карфур” в мол Галерия Бургас. Въпросната леля започна да маркира стоките от количката ми, спря се на гъбите, погледна ме и започна да се провиква през касите на колежките си. Една от тях взе гъбите, попитах обслужващата касиерка дали има проблем, а тя грубо ми каза: „Споко беее”. Останах изумена, зад мен чакаха и други клиенти. След няколко минути колежката й дойде, направи й някакъв знак, след което касиерката продължи да маркира другите продукти, без обяснение, без извинение. В един момент ми просветна, че тя е искала да провери, дали не лъжа в грамажа на гъбите, които сама съм поставила и притеглила на кантара им. Е, не лъжех, но се почувствах унизена.

Днес си мисля колко чужди компании в сферата търговията навлязоха в Бургас през последните години. Обещаваха да се промени начина на пазаруване, на обслужване, на мислене у клиента. Май не се получи. Грубиянското, селското, първобитното поведение е навсякъде – супервайзорът говори по телефона, докато клиентът чака за информация, фронт офис служителят хапва китайско през работно време... Модерните чуждици за служебния статус на българския работник не определят в никакъв случай качеството му на работа.

Наскоро попаднах на един коментар във форум под статия на Флагман.бг, че няма как новите търговски вериги в бъдещия мол да намерят качествени и квалифициран персонал при предлагана от тях заплата 350-400 лева.

Кардиналната промяна в поведението на служителя спрямо клиента се случва с непрекъснати обучения, превалификационни курсове, с финансова мотивация. И най-вероятно тогава ще има конкуренция при кандидатстването за длъжност „касиер”, а не някаква леля от село да казва на клиента „Споко беее”


В категории: Бизнес


25
Коментара по темата
25.
glei_po_toq
24.04.2013 17:54:45
0
1
до 19: ами ползвай го този интернет не само за глупости ами прочети някой полезни неща. пример полезна информация от сайта на Комисията за защита на личните данни - http://www.cpdp.bg/10-godini/?p=info
24.
4о4и
22.04.2013 20:19:05
0
0
Аз съм бивша касиерка от мол Плаза искам да ви кажа че съм една от първите "избрани"още от преди откриването и в началото ни обучаваха.Постепенно започнаха да взимат който им падне лелки,бабки.... колкото до личните карти такава е политиката на магазина!Правехме го за безопасността на клиентите,не веднъж са опитвали да платят с крадена кредитна карта, а и ние просто сравнявахме имената не сме взимали ЛК на никой....
23.
бургазлия
22.04.2013 19:42:10
1
1
до 19: много си тъп. отвори Държавен вестник и си го намери. аз да не съм ти електронен справочник.
22.
г-н Димов
19.04.2013 02:25:39
1
2
Това, че само полицаи може да поиска лични докумети са глупости, разбирасе че имат прави, дори са длъжни да ги изискат, за алкохол и цигари най-малко. За карта защо не, по-сигурно е. В Германия, си пише, че трябва да се показват и при пускане на тото. Реално журналистката е права, защо да се чувства като крадла, а може би е крадла. От така написаната статия, от къде да разберем какво е станало. Аз разбирам, че касиерката съвсем приятелски е казала споко, то и реклама имаше такава по телевизията, "споко човече това е само началото". Така че аз сега казвам, че клиентката е била виновна и точка, да видим като се изложи само 1 гледна точка и половинчата история. какво правим.
21.
gsdg
15.04.2013 10:41:32
0
1
v karfur nqma kitaisko
20.
gsdg
15.04.2013 10:41:20
0
1
v karfur nqma kitaisko
19.
до бургазлията
05.04.2013 13:04:50
2
1
До -бургазлията-, къде е този закон , моля покажете щом сте знаещ, и банките го казват ,че това е незаконно.При въпрос в полицията и там казват,че не трябва да се иска ЛК.И според Вас, ако се почне да се практикува така, някой ден ще Ви поискат ЛК даже и ако дишате на воля. А това как ще се справи човек ако му откраднат картата, си е ЛИЧНО негов проблем. И няма значение, както казвате Вие, че само гледа снимката,това е НЕЗАКОННО. Ами да са с униформа на полицаи тогава.Една касиерка си е сметачка на суми, не е полицай.
18.
Християн
05.04.2013 12:47:11
1
6
Г-жо Атанасова,

статията, която сте написали тук не показва обективно ситуацията, в която сте станали "жертва на селското и нагло обслужване на неугледна касиерка в „Карфур”". За действието на касиерката спрямо вашите гъбки, сигурно се е стигнало, защото вие като клиент не сте се съобразили, че трябва да запечатате плика с вашите покупки от щанда за самообслужване...поне аз не се сещам за друга причина, заради която да се е стигнало до въпросната проверка. Попадайки на касата, касиерката си е свършила работата, като е проверила дали вие, като клиент сте били коректна в изтеглянето на гъбите и не сте си позволили да добавите някоя друга гъбка отгоре. За съжаление, начинът по който е била изпълнена цялата операция не е била по стандарта на веригата, за което Вие е трябвало да сигнализирате на съответния дежурен управител, а не веднага като разплакано дете да напишете тази статия. Ако бяхте стигнали до края, можехте да напишете много хубав материал за обслужването в Карфур, но уви, просто сте загатнали само една случка с него. Може би като журналист, сте забравили, че трябва да бъдат проверени всички гледни точки, но предполагам, че нарането ви его е попречило да бъдете обективна.

И тъй като не сте стигнали до края, не сте успели да разберете и как е recovery service-a на Карфур. Моля, следващия път, да доведете нещата до край и да напишете стойностен материал, а не тази плювка, с която въпросната касиерка, може би е загубила работата си. Дано се почувствате поне малко виновна за поведението си.

Не работя в Карфур, нито защитавам касиерката, но имам опит в сферата на обслужването и работата с фирмени стандарти, заради което съветвам авторката да напише обективен материал относно обслужването.
17.
Вещия
05.04.2013 12:37:51
1
3
Стига провинциализъм! Ако отидете във френски Карфур ще ви посрещне алжирка, с френски от който всеки французин го втриса.Положението е сходно в цяла Европа. Не може да очаквате възпитани и приветливи висшисти зад касите на супермаркет, благодарете се, че са все още българи, а не емигранти.Когато дойдат иноземците (а те рано или късно ще дойдат), "селянките" ще ви се виждат като ангели...
16.
Вещия
05.04.2013 12:37:51
0
3
Стига провинциализъм! Ако отидете във френски Карфур ще ви посрещне алжирка, с френски от който всеки французин го втриса.Положението е сходно в цяла Европа. Не може да очаквате възпитани и приветливи висшисти зад касите на супермаркет, благодарете се, че са все още българи, а не емигранти.Когато дойдат иноземците (а те рано или късно ще дойдат), "селянките" ще ви се виждат като ангели...
15.
бургазлия
05.04.2013 11:45:33
0
7
защо всички се правите на улави. има си закон в който пише, че при плащане с карти в търговските обекти, се изисква показването на документ за самоличност. това се прави за да се удостовери, че не е открадната картата. не е измислено нито от Карфур, нито от Кауфланд, където също искат лична карта. същите вие дето толкова пискате, ако ви откраднат картата и ви я източат, ще вдигнете шум до небето, защо са позволили да се плаща с чужда карта. айде помислете малко дали им е приятно на касиерките да искат на всеки документ за самоличност, но такива са правилата. после, нито ви записват данните, нито ви снимат картите, просто гледат снимката дали отговаря на пазаруващия. какъв е тогава проблема, не мога да разбера.
14.
до 12
05.04.2013 10:20:27
3
2
А пък това с личните карти и дебитните карти е просто БЕЗУМНО... направо ми идва да си оставя покупките и да си тръгна... откъде, накъде ще ми искат личната карта ... ами ако съпругът ми е дал неговата за да пазаравуам, какво правим ???
13.
кака лили
05.04.2013 09:59:31
3
4
аз пък разбирам защо се е ядосала авторката ... защо трябва да се чувства като крадла ?! Или защо трябва човек да се чувства виновен, че е попитал за повече информация относно някоя стока ... фирмите ТРЯБВА да обучават персонала си да се държи КУЛТУРНО И ВЪЗПИТАНО... отвратително е, когато влзеш в магазин и отсреща продавач/ка ти "лупи семки" или ти говори с пълна уста... Всички работим, всички сме уморени или отегчени или гладни, но на работното място се спазва елементарна култура... и тя трябва да се изисква както от фирмите, така и от клиентите
12.
не така
05.04.2013 09:41:34
2
2
В Карфур,на касата при плащане с дебитна карта , касиерките се изявяват като полицаи и искат да ти видят личната карта, като се позовават на разпореждане на БНБ. От БНБ, и от други банки отричат това ,като казват ,че това е приумица на Карфур. Касиерките не били оторизирани да проверяват лични документи.Няма ли такова право в магазина да ти искат личната карта при плащане.Даже и чужденците се учудват. И касиерката като се ядоса ,като се нацупи сякаш насила са я накарали да работи.Няма значение колко часа обслужваш клиенти, кой те ядосва и кой не ,такава ти е работата, и ако не можеш да се усмихваш напускаш работа.И на мен не ми е добре по някога ,но не се оставям такива ,,двама - трима,, тъпанари да ми бъркат работата. Но това в Карфур явно не го могат.Все едно си в полицейско управление.За съжаление.
11.
бургазлия
05.04.2013 05:25:59
0
7
до 9: роден съм и съм израстнал в Бургас. живял съм в по-големи градове от Бургас. така че не се обиждам на селянин. не съм комплексар като теб и да се сърдя когато ме проверяват. държа на правата си като потребител, но не пиша безмислени репортажи, обиждайки цяла верига и не се пише супервайзер, а супервайзор. а колкото до касиерката, ако трябва 8 часа да обслужваш клиенти, половината от които си мислят, че си им длъжен и че са нещо повече от теб, ще те питам как ще се държиш, защото колкото и да си обучаван, като минат двама-трима тъпанари да ти развалят настроението ...
10.
Smith
04.04.2013 22:02:04
2
10
Изключително селска постъпка. Както от страна на касиерката, така и от страна на авторката! Мейд ин бг - и карфура, и флагмана...
9.
до бургазлията
04.04.2013 20:00:31
1
3
явно не си бургазлия, свикнал се да те тъпчат на село. когато човек отива в голям, европейски магазин, където цените не са никак евтини, се надява на внимание. ама явно повечето тук във форума са свикнали да ги "ръгат" и изливат злобата си анонимно. всичко е мейд ин бг
8.
............
04.04.2013 19:04:58
2
9
Бре ,вижте какви възмутени журналистически имало из Бургас?Абе откъде се пръкнахте ,такива ?Доскоро нямаше и ден без да се публикува нещо позитивано за Карфур в сайтчето,? А сега какво?Спряха да ви плащат и хоп пасквила е готов.Продажна сган сте джурналя.
7.
бургазлия
04.04.2013 18:26:35
0
5
въпросната клиентка е тази репортерка, която е написала статията, а такива се имат за величия и не им е приятно да бъдат приравнявани с другите хора. мислят си, че са по-специални. не искам да защитавам касиерката, защото не само в Карфур, но навсякъде, особено в кварталните магазини е пълно с недодялани служителки. проблема е, че някои клиенти прекалиха с правата си. колкото до проверките, ние сами сме си виновни, защото се краде за последно. интересното е, че 90 % от крадците са българи. при положение, че много от клиентите се правят на тарикати, нормално е да бъдат проверявани. знам, че ще ми бъде казано, че репортерката не прилича на крадла, затова предварително ще отговоря, че единици са тези, които имат вид на крадци. има случаи когато богато облечени клиентки с покупки за над 100 лева, се опитват да си краднат нещо, макар и малко.
6.
Smith
04.04.2013 18:01:48
0
9
Касабовица май не се обичат нещо с мол Галерия.
А за въпросната "гражданка" ли е, "журналистка" ли, не разбрах точно, но няма да е зле да има малко повече толерантност. Че причината да бягат хората от България, не са толкова политиците, колкото арогантната и агресивна простащина, ширища се навсякъде! Какво толкова има, че са и проверили гъбите колко тежат? И то в държава, в която всеки десети клиент е от малцинствата и да го кажем по-меко, е склонен да направи тази дребна врътка, за келепирче.
5.
ханко брат
04.04.2013 17:39:08
2
6
споко ,бе клиентите .ТАМ СА ГИ ИЗБИРАЛИ С КОНКУРС ,СЪРДЕТЕ СЕ НА ИЗБИРАЧИТЕ ,ТОЛКОВА МОГАТ ТАКИВА СИ ИЗБИРАТ .просто ,не ходете в този магазин
4.
LIDL
04.04.2013 17:09:26
4
7
Женя АТАНАСОВА доста селяния лъха от статията ви.
3.
сенатора
04.04.2013 17:02:18
0
9
това е навсякъде в милата ни родина.при вас в медийте също.даже в по-тежка форма.спомнете си как обслужвахте в черноморски фар клиентите
2.
klient-02
04.04.2013 17:00:14
2
3
Всеки който си мисли, че проблема е в ниското заплащане, всъчщност се приравнява до описаната касиерка. Това явно е остатъка от комунистическото ни мислене. Той е господ го е казал "Дай за да ти бъде дадено". Ти работи усърдно, ако не те забележат кажи си, като не те чуят иди си. Трябва действия за да има промяна, а не бездушно подлезурстване.
1.
klient-01
04.04.2013 16:15:12
7
3
Absolutno viatna i adekvatna statia. Qzyk za modernite 4ujdi marki, kakto se kazva. Ne sa vinovni horata, i za zaplatite tova e verno - kato se hvane 4ovek za 400-450 le. da sedi prav po 12 h. 6 dni v sedmicata, nqma kak da obslujva na nivo. No ne e samo tova problema. I mantaliteta ni e na nikyde....
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Срязаха спирачките на влак в Лом Срязаха спирачките на влак в Лом Срязаха спирачките на влак в Лом Николай пред журналисти в Бургас: Кой ще е патриарх и наум не ви идва, но няма да съм аз Николай пред журналисти в Бургас: Кой ще е патриарх и наум не ви идва, но няма да съм аз Той не отговори на въпрос дали е декларирал официално в писмен вид отказа си за участие в избора на нов патриарх, който ще се проведе на 30 юни тази година със свикването на Патриаршеския Избирателен църковен събор Бургас почете паметта на Христо Ботев Бургас почете паметта на Христо Ботев На поклонението присъстваха кметът Димитър Николов, председателят на Общинския съвет Михаил Хаджиянев, общински съветници, представители на държавната и местната власт Кандидат-депутатът от "Левицата" Севда Димитрова със силно послание от Топчийско Кандидат-депутатът от "Левицата" Севда Димитрова със силно послание от Топчийско Трябва да се обединим за високи цели, те ще ни диктуват и друго поведение, и друг диалог в парламента, посочи тя БСП почете паметта на партизани и ятаци от отряд „Народен юмрук“ БСП почете паметта на партизани и ятаци от отряд „Народен юмрук“ Поднесоха венци и цветя на мемориала в Топчийско Кога най-после ще се оженят тези двамата Кога най-после ще се оженят тези двамата Появата на дъщеря им Амая през 2019 г. даде нов фокус на известните родители и плановете им за сватба минаха на заден план Демони живеят в това българско село Демони живеят в това българско село Става въпрос за родопското Югово  Сливенският митрополит Арсений с първа служба в Бургас (НА ЖИВО) Сливенският митрополит Арсений с първа служба в Бургас (НА ЖИВО) Вижте церемонията по посрещането на главата на Сливенска епархия в морския град Очаквано: ПП-ДБ не можа да събере кворум за извънредно заседание на НС Очаквано: ПП-ДБ не можа да събере кворум за извънредно заседание на НС Заседанието бе свикано от зам.-председателя Росица Кирова 200 частни линейки работят като копърки по Черноморието 200 частни линейки работят като копърки по Черноморието В Бургас и Варна цените за транспортиране на болен с такъв превоз в границите на градовете започват от 40-50 лева и стигат до 120 лева, ако поръчаният превоз е през нощта, тогава е двойно по-скъпо
Лъсна таен чат на ергенът Алек, няма да повярвате Лъсна таен чат на ергенът Алек, няма да повярвате От дискусията за Ергенът Алек става ясно не само, че той е бил наясно със ситуацията и с девойките в шоуто от самото начало, но и това при коя искал да бъде точно Тя е 46 години, а изглежда на 20 Тя е 46 години, а изглежда на 20 Мария Илиева е в страхотна форма Какво уби ISQ Какво уби ISQ Нacĸopo cтaнa яcнo, чe oĸoнчaтeлнo cпиpa cъщecтвyвaнeтo cи Южна Корея ще прави мисия до Марс Южна Корея ще прави мисия до Марс C oтĸpивaнeтo нa ĸocмичecĸaтa aгeнция влacтитe нa cтpaнaтa възнaмepявaт дa пpoдължaт paбoтaтa нa индycтpиaлнaтa пoлитиĸa пpeз пocлeдния пoлoвин вeĸ Каква зодия са най-жестоките личности Каква зодия са най-жестоките личности Хитлер е Телец Как Отварачката се изложи брутално Как Отварачката се изложи брутално Последната й песен предизвика голям скандал Той е ром и е милиардер, гордее се с произхода си Той е ром и е милиардер, гордее се с произхода си 54-годишният мъж натрупа богатството си, след като основа титана за паркиране на каравани Wyldecrest Parks - който в момента струва около 947 милиона лири Температурите полудяват днес, ще стигнат 32 градуса Температурите полудяват днес, ще стигнат 32 градуса В следобедните часове е възможно да превали  Тези цветове загрозяват дома ви, не ги използвайте Тези цветове загрозяват дома ви, не ги използвайте Сивото и цвят праскова са отвратителни, съветва дизайнер  Русия вкарва една от най-големите шахматни легенди в затвора, бил чужд агент Русия вкарва една от най-големите шахматни легенди в затвора, бил чужд агент Каспаров може да получи до две години затвор
Владимир ЧУКОВ, анализатор Владимир ЧУКОВ, анализатор В Москва искат идването на Тръмп, в Техеран искат точно обратното Виц на деня Виц на деня Майка при джипи-то:
- Детето се буди в три сутринта... какво да го правя?
- Миии, Фурнаджия или баничар!
Виц на деня Виц на деня - Жена, ако спечеля от тотото, какво ще направиш?
- Взимам половината и те напускам!
- Е, спечелих 10 лв... на ти 5 и айде чупка!
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Щастието е като целувката. Трябва да го споделиш, за да му се насладиш

Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори